eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Przebudowa budynku Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Pogotowie Opiekuńcze przy ul. Lompy 9 w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Bielsko-Biała: Przebudowa budynku Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Pogotowie Opiekuńcze przy ul. Lompy 9 w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 17341 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Pogotowie Opiekuńcze przy ul. Lompy 9 w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych Pogotowie Opiekuńcze przy ul. Lompy 9 w Bielsku-Białej, obejmującej w szczególności : roboty przygotowawcze m.in. rozbiórkowe, demontażowe, ziemne; roboty budowlane (w szczególności: roboty murarskie, elementy żelbetowe, roboty dachowe, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, roboty malarskie, licowanie ścian, izolacje, roboty elewacyjne, roboty ślusarskie, itp.); instalacje sanitarne - instalacja wod.-kan., p.poż., centralnego ogrzewania, gazowa, wentylacji mechanicznej; instalacje elektryczne i oddymiania wewn. klatki schodowej; drenaż opaskowy; przyłącze wodociągowe; wywóz gruzu, złomu, odpadów, ziemi i uporządkowanie terenu budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15 000 zł (piętnaście tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki, dotyczące : 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:- wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) robót budowlanych obejmujących roboty ogólnobudowlane i instalacyjne (sanitarne i elektryczne) w obiektach kubaturowych (zbliżonych swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia),o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda. Roboty te winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia i dokumentów. 3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4)Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami) - zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w szczególności: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacje i urządzenia sanitarne, kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje i urządzenia elektryczne, będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB) i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów. 5)Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (art. 26 ust. 2b. znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych (ustawa z 5 listopada 2009 o zmianie ustawy - Dz.U. z 2009r. nr 206, poz. 1591). 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny: - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczenia i dokumentów. 3. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń - oświadczenie wykonawcy. 4. Wniosą wadium (zgodnie z zapisami nin. siwz) Opis sposobu dokonywania oceny: uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub na podstawie złożonego oryginału odpowiedniego dokumentu wadialnego. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni dostarczyć: I Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.). Uwaga: W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itd.) w/w oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (zgodnie z zapisami siwz), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania. 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie (zgodnie z pkt 2) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 4. Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi (zgodnie z zapisami siwz) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5. Oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 4, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp). 7. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( na kwotę nie niższą niż 500 000 zł). II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca wskazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części niniejszego zamówienia to w/w oświadczenie składają również te podmioty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. Oświadczenie wykonawcy, o: związaniu ofertą przez okres 30 dni, zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji , Plac Ratuszowy 7 - I piętro pok. nr 11 (cena specyfikacji na papierze 200, 00 zł brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Pl. Ratuszowy 7 I p. pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.