eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Remont ul. Kromera - przebudowa chodnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Gorlice: Remont ul. Kromera - przebudowa chodnika
Numer ogłoszenia: 173298 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3551252, faks 018 3551212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Kromera - przebudowa chodnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowalna polegająca na przebudowie istniejącego chodnika przy ul. Kromera w Gorlicach o długości ok. 143 m polegająca m.in. na: a) rozbiórce elementów dróg i chodników b) wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, c) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie d) wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej 2. Szczegółowy zakres zamówienia i opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) wzór umowy, zamieszczone na stronie www.gorlice.pl 3. Na przedmiotowe roboty budowlane wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, nr konta: 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie wskazanym powyżej najpóźniej do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w punktach 2b - 2e należy złożyć wraz z wnioskiem. Z treści wadium powinno w sposób jednoznaczny wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego zaspokojenia zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z zapisami art.46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważa wykonanie chodnika z kostki brukowej o długości co najmniej 100 mb w jednym zamówieniu). b) dysponują osobą która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia zamieszczonego na stronie www.gorlice.pl; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dołączyć: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w celu potwierdzenia warunku należy wykazać co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu chodnika z kostki brukowej o długości co najmniej 100 mb w tym zamówieniu). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz zamieszczony na stronie www.gorlice.pl; 4. Dokumenty potwierdzające, że realizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie, 5. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz zamieszczony na stronie www.gorlice.pl; 6. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej; 7. Zaświadczenie o wpisie osób posiadających wymagane uprawnienia o których mowa w pkt. 6 do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wyszczególnieniem nazwy Izby i numeru członkowskiego; 8. Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.gorlice.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl, b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu swój login. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. Licytacja zostanie zamknięta po upywie 60 minut od ostatniego postąpienia 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. 3.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 4. Kwota minimalnego postąpienia: 1000 zł brutto. 5.Wykonawca może złożyć ofertę korzystniejszą również w sytuacji, gdy jego oferta jest najkorzystniejsza (może przelicytować własną ofertę). 6. Ofertę podaje się w złotych, po kropce można wpisać liczbę groszy 7. System nie przyjmie oferty złożonej z naruszeniem w/w warunków. 8. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty. 9. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 10. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą ryczałtową cenę oferty brutto wyrażoną w złotych 11. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą kwotę brutto 80.000 zł. 12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1upływa 30 minut po złożeniu ostatniego postąpienia

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 09.06.2009 godzina 15:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38 - 300 Gorlice, Rynek 2 pok. 114.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od przekazania Wykonawcom zaproszeń do składania ofert.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 30 minut od ostatniego postąpienia.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 30 minut od ostatniego postąpienia.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: Wniosek sporządzony na formularzu którego wzór zamawiający zamieścił na stronie internetowej : www.gorlice.pl wraz z dokumentami mającymi potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz: 1. potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzorem umowy znajdującym się na stronie www.gorlice.pl 2. dokumentem wadialnym, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, 3. pełnomocnictwem osób podpisujących wniosek do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4. w przypadku przedsiębiorców występujących jako spółka cywilna do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dołączą oni na zasadzie wynikającej z art. 25 ustawy Pzp. umowę spółki cywilnej jako dokument niezbędny do przeprowadzenia postępowania, wskazujący na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika, dla ważności wniosku wymagane jest jego podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika, należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres : Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38 - 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114 oraz opisane - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - Remont ul. Kromera - przebudowa chodnika. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach proceduralnych: Mirosław Łopata, inspektor w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych - tel. (018) 35 51 252 ; w sprawach technicznych zamówienia: Barbara Serafin inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej - tel. (018) 35 36 200. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny ofertowej. 70 % zabezpieczenia wykonawca wnosi na zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia, 30 % zabezpieczenia wykonawca wnosi na zabezpieczenie roszczeń z tyłu rękojmi za wady (gwarancji jakości).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.