Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Kartuzy: Remontowanie i budowanie nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie Gminy Kartuzy w 2007 roku.
Numer ogłoszenia: 173291 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6814085, fax 058 6810973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remontowanie i budowanie nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie Gminy Kartuzy w 2007 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remontowanie i budowanie nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie Gminy Kartuzy (województwo pomorskie) w 2007 roku. Zamówienie obejmuje wykonywanie następujących kategorii robót: 1. Uzupełnienie ubytków w nawierzchni masą na ciepło z jednoczesnym równomiernym skropieniem lepiszczem krawędzi i dna - 30 t. 2. Wykonanie dywanika z mieszanki mineralno-bitumicznej: warstwa ścieralna gr. 3 cm z jednoczesnym równomiernym skropieniem lepiszczem podłoża - 500 m2. 3. Wykonanie dywanika z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa ścieralna gr. 4 cm z jednoczesnym równomiernym skropieniem lepiszczem podłoża - 500 m2. 4. Wykonanie dywanika z mieszanki mineralno-bitumicznej: podbudowa cementowa 10 cm, warstwa wiążąca gr. 2 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm z jednoczesnym równomiernym skropieniem lepiszczem podłoża - 2.500 m2. 5. Wyrównanie istniejącej nawierzchni utwardzonej mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 50 kg/m2 (śr. grubość warstwy 2 cm) z jednoczesnym skropieniem lepiszczem podłoża - 1.000 m2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji określono w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni n/w warunki: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał należycie roboty budowlane wymagane przez Zamawiającego. 2) Odnośnie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) Dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia w ilościach odpowiednio: a) Samochód ciężarowy skrzyniowy do 5T - min. 1 szt. b) Frezarka - min. 1 szt. c) Piła spalinowa do asflatu - min. 1 szt. d) Walec samojezdny 10T - min. 1 szt. e) Skrapiarka - min. 1 szt. f) Ciągnik kołowy - min. 1 szt. g) Przyczepa skrzyniowa - min. 1 szt. h) Samochód dostawczy - min. 1 szt. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia w ilościach wymaganych przez Zmawiającego. B) Dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: 1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 PZP. Uwaga: Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków odbędzie się na podstawie, odpowiednio: 1. Odnośnie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - na podstawie oświadczenia o robotach budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Odnośnie dysponowania narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia - na podstawie oświadczenia o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dokumentów potwierdzających możliwość wykonywania praktyki zawodowej przez wskazane w oświadczeniu osoby (uprawnienia tych osób i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 4. Odnośnie znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy. 5. Odnośnie nie podlegania wykluczeniu z postępowania - na podstawie: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 203 (II p.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 11:00, miejsce: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 100 (I p.)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach - etap II.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Modernizacja odcinka drogi gruntowej ul. Prosta - budżet obywatelski Miasta Będzina
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.