eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, elektronicznej migracji tytułów wykonawczych, opieczętowywania tytułów wykonawczych, rozdzielania tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne oraz wykonywania dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Gliwice: świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, elektronicznej migracji tytułów wykonawczych, opieczętowywania tytułów wykonawczych, rozdzielania tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne oraz wykonywania dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych
Numer ogłoszenia: 173166 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach , ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, elektronicznej migracji tytułów wykonawczych, opieczętowywania tytułów wykonawczych, rozdzielania tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne oraz wykonywania dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: a) wprowadzaniu do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, opieczętowywanie tytułów wykonawczych, rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne b) wykonywaniu dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych (w tym między innymi: elektroniczna migracja tytułów wykonawczych wraz z opieczętowaniem i rozdziałem na rejony, kserowanie akt egzekucyjnych, układanie w kolejności numerycznej ewidencji tytułów wykonawczych oraz wysyłka kopii ewidencji dla wierzycieli, nanoszenie numerów rejonów egzekucyjnych na wydruki tytułów wykonawczych, podział zwrotek wpływających do Działu Egzekucyjnego oraz pism na rejony egzekucyjne, sprawdzanie informacji o miejscu pracy lub świadczeniu emerytalnym zobowiązanego, segregowanie pism do zapoznania, archiwizacja akt egzekucyjnych, przygotowywanie zapytań w trybie art. 36 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji). Przewidywana maksymalna ilość sztuk tytułów wykonawczych oraz ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy odpowiednio: a) 15.000 sztuk tytułów wykonawczych b) 5.040 roboczogodzin i faktycznie uzależniona będzie od ilości wpływających do Zamawiającego tytułów wykonawczych oraz konieczności wykonywania czynności biurowych związanych z ich obsługą. W przypadku złożenia oferty przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 22% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 11, poz. 74 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. nr 210, poz. 2135 z późn. zm.) Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,65 zł. brutto za jedną sztukę wprowadzonego do bazy komputerowej tytułu wykonawczego i 8,5 zł. brutto za jedną roboczogodzinę. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania umowy, w razie zaistnienia przesłanek, niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na ilości realizowanych usług będących przedmiotem niniejszej umowy (tj. na wskazaną w punkcie 4 umowy ilość tytułów wykonawczych i ilość roboczogodzin), zostaną dokonane przesunięcia, o ile będzie wymagała tego sytuacja, dotyczące wskazanych ilości (tj. zmniejszenia/lub zwiększenia ilości tytułów wykonawczych i odpowiednio zwiększenia/lub zmniejszenia ilości godzin do przepracowania), w taki sposób, że wprowadzone zmiany nie przekroczą ceny brutto wskazanej w umowie. Do wskazanych wyżej przesłanek, Zamawiający zaliczy okoliczności związane z wdrożonym projektem elektronicznego pozyskiwania tytułów wykonawczych przez urzędy skarbowe w następujących sytuacjach: a) w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły za pomocą ewidencji elektronicznej, zrezygnuje z tej formy przesyłania tytułów wykonawczych i wróci do wystawiania tytułów w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), a tytuły te będą wpływały do Zamawiającego, b) w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), wdroży przesyłanie tytułów w formie elektronicznej i w takiej formie będzie je otrzymywał Zamawiający. W trakcie trwania umowy, Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą może zmienić osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowych usług, z tym, że zmiana ta nie może być dokonywana częściej niż raz w roku kalendarzowym. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, osoba ta musi spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. musi mieć ukończone 18 lat, musi zaliczyć test praktyczny w siedzibie Zamawiającego (potwierdzający praktyczną znajomość obsługi komputera ) i uzyskać akceptację Zamawiającego Wymagania związane z przedmiotem zamówienia i sposób jego realizacji znajdują się w Ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a szczególnie szybkiego pisania na klawiaturze, c) zachowania w tajemnicy uzyskanych informacji zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej ustaniu, d) ścisłego przestrzegania przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej w dniu składania ofert musi mieć ukończony 18 rok życia, powyższy warunek muszą także spełniać osoby zatrudnione przez wykonawcę prowadzącego działalność wykonawczą. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności (czynności) określonej w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.) Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.). Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp). Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.). Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.). Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty - zał.nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, Wykonawca może do oferty dołączyć listy referencyjne potwierdzające wykonywanie usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego. Listy referencyjne i zaświadczenia nie są dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Złożenie tych dokumentów w ofercie nie jest obligatoryjne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie zawodowe i przygotowanie fachowe - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania umowy, w razie zaistnienia przesłanek, niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na ilości realizowanych usług będących przedmiotem niniejszej umowy (tj. na wskazaną w punkcie 4 umowy ilość tytułów wykonawczych i ilość roboczogodzin), zostaną dokonane przesunięcia, o ile będzie wymagała tego sytuacja, dotyczące wskazanych ilości (tj. zmniejszenia/lub zwiększenia ilości tytułów wykonawczych i odpowiednio zwiększenia/lub zmniejszenia ilości godzin do przepracowania), w taki sposób, że wprowadzone zmiany nie przekroczą ceny brutto wskazanej w umowie. Do wskazanych wyżej przesłanek, Zamawiający zaliczy okoliczności związane z wdrożonym projektem elektronicznego pozyskiwania tytułów wykonawczych przez urzędy skarbowe w następujących sytuacjach: a) w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły za pomocą ewidencji elektronicznej, zrezygnuje z tej formy przesyłania tytułów wykonawczych i wróci do wystawiania tytułów w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), a tytuły te będą wpływały do Zamawiającego, b) w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), wdroży przesyłanie tytułów w formie elektronicznej i w takiej formie będzie je otrzymywał Zamawiający. W trakcie trwania umowy, Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą może zmienić osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowych usług, z tym, że zmiana ta nie może być dokonywana częściej niż raz w roku kalendarzowym. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, osoba ta musi spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. musi mieć ukończone 18 lat, musi zaliczyć test praktyczny w siedzibie Zamawiającego (potwierdzający praktyczną znajomość obsługi komputera ) i uzyskać akceptację Zamawiającego. Ceny jednostkowe usług wskazane w punkcie 1 a i 1 b umowy będą obowiązywać do końca 2010r. tj. do dnia 31 grudnia 2010r. W kolejnych latach trwania umowy przewiduje się możliwość ich waloryzacji jeden raz w roku w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych podawanych przez Prezesa GUS, każdorazowo po zakończeniu roku kalendarzowego, na pisemny wniosek wykonawcy złożony Zamawiającemu. Podwyższona wartość cen jednostkowych obowiązywać będzie od miesiąca kalendarzowego, w którym został złożony wniosek Wykonawcy- powyższe zostanie wprowadzone w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15, I piętro, pokój nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15, I piętro pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.