eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Część I- Przedszkole pod chmurką - ogród dydaktyczny ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu Część II -Ogród marzeń - ogródek dydaktyczny przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Andrespol: Część I- Przedszkole pod chmurką - ogród dydaktyczny ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu Część II -Ogród marzeń - ogródek dydaktyczny przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi
Numer ogłoszenia: 173045 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol , ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132440, faks 042 2132434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I- Przedszkole pod chmurką - ogród dydaktyczny ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu Część II -Ogród marzeń - ogródek dydaktyczny przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ogrodu dydaktycznego ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu wraz z jego zagospodarowaniem oraz dostawa wyposażenia ogródka dydaktycznego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi wraz z jego zagospodarowaniem, zgodnie z zawartym opisem w pkt 3.1 Zakres przedmiotu zamówienia. 3.1 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.1 Część I - Przedszkole pod chmurką - ogród dydaktyczny ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu 1. Dostawa drzew, krzewów, kwiatów-bylin, roślin wraz z ich nasadzeniami oraz dostawa materiału siewnego, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 tabela nr 1. 2. Miejsce posadzenia drzew, krzewów, kwiatów-bylin, roślin po uzgodnieniu z dyrektorem Samorządowego Przedszkola w Andrespolu; 3. Przygotowanie podłoża pod nasadzenia. 4. Pielęgnacja nasadzeń przez okres niezbędny do zaaklimatyzowania się roślin, drzew i krzewów. 5. Dostawa narzędzi ogrodowych, ziemi ogrodowej, kory, żwiru i obrzeży trawnikowych zgodnie z załącznikiem nr 9 tabela nr 2. 6. Dostawa wraz z montażem elementów małej architektury zgodnie z załącznikiem nr 9 tabela nr 3 oraz załącznikiem nr 13 rys 1÷3, w miejscu po uzgodnieniu z dyrektorem Samorządowego Przedszkola w Andrespolu; 7. Dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z załącznikiem nr 9 tabela nr 4. 8. Wykonanie ogródka warzywnego, kącika ziołowego, sadu owocowego oraz skalniaka z wapienia obsadzonego bylinami. 9. Wykonanie obrzeży ze żwiru płukanego wokół drzew owocowych. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z materiałem szkółkarskim etykiety poglądowe, zawierająca min. opis, wymagania, zastosowanie wraz z warunkami pielęgnacji oraz etykiety paskowe zawierająca nazwę rośliny (w tym również po łacinie), drzewa bądź krzewów oraz nazwę producenta (dostawcy). 3.1.2 Część II - Ogród marzeń - ogródek dydaktyczny przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi 1. Dostawa drzew, krzewów, kwiatów-bylin, roślin wraz z ich nasadzeniami oraz dostawa materiału siewnego, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 tabela nr 1, 2, 3. 2. Miejsce posadzenia drzew po uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego. 3. Wykonanie zielnika i ogródka kwiatowego zgodnie z załącznikiem nr 11: a) przygotowanie podłoża pod nasadzenia, b) budowa alejek z płyt betonowych ograniczonych krawężnikami betonowymi. 4. Pielęgnacja nasadzeń przez okres niezbędny do zaaklimatyzowania się roślin, drzew i krzewów. 5. Wykonanie całości prac ogrodowych; 6. Dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z załącznikiem nr 10 tabela nr 5. 7. Dostawa tablic informacyjno - dydaktycznych. 8. Dostawa ławek ogrodowych i kompostownika załącznik nr 10 tabela nr 4. 9. Wykonanie studni zmysłów zgodnie z załącznikiem nr 10 tabela nr 4. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z materiałem szkółkarskim etykiety poglądowe, zawierająca min. opis, wymagania, zastosowanie wraz z warunkami pielęgnacji oraz etykiety paskowe zawierająca nazwę rośliny (w tym również po łacinie), drzewa bądź krzewów oraz nazwę producenta (dostawcy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.10.00-6, 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 39.12.12.00-8, 39.11.30.00-7, 44.11.21.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne, zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku udostępnienia Wykonawcy zasobów przez inne podmioty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności: a) wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2. Zmiana terminu określonego w pkt 1 a, może nastąpić po potwierdzeniu tych zdarzeń przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz za jego zgodą, w sporządzonym na tę okoliczność protokole konieczności, w formie pisemnych aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.andrespol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego Urząd Gminy w Andrespolu, Andrespol ul. Rokicińska 126, pokój nr 11 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Zamawiającego Urząd Gminy w Andrespolu, Andrespol ul. Rokicińska 126, pokój nr 9 Sekretarz Gminy (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- Przedszkole pod chmurką - ogród dydaktyczny ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ogrodu dydaktycznego ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu wraz z jego zagospodarowaniem zgodnie z zawartym opisem w pkt 3.1.1 Zakres przedmiotu zamówienia. 3.1 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.1 Część I - Przedszkole pod chmurką - ogród dydaktyczny ze ścieżkami edukacyjnymi Samorządowego Przedszkola w Andrespolu 1. Dostawa drzew, krzewów, kwiatów-bylin, roślin wraz z ich nasadzeniami oraz dostawa materiału siewnego, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 tabela nr 1. 2. Miejsce posadzenia drzew, krzewów, kwiatów-bylin, roślin po uzgodnieniu z dyrektorem Samorządowego Przedszkola w Andrespolu; 3. Przygotowanie podłoża pod nasadzenia. 4. Pielęgnacja nasadzeń przez okres niezbędny do zaaklimatyzowania się roślin, drzew i krzewów. 5. Dostawa narzędzi ogrodowych, ziemi ogrodowej, kory, żwiru i obrzeży trawnikowych zgodnie z załącznikiem nr 9 tabela nr 2. 6. Dostawa wraz z montażem elementów małej architektury zgodnie z załącznikiem nr 9 tabela nr 3 oraz załącznikiem nr 13 rys 1÷3, w miejscu po uzgodnieniu z dyrektorem Samorządowego Przedszkola w Andrespolu; 7. Dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z załącznikiem nr 9 tabela nr 4. 8. Wykonanie ogródka warzywnego, kącika ziołowego, sadu owocowego oraz skalniaka z wapienia obsadzonego bylinami. 9. Wykonanie obrzeży ze żwiru płukanego wokół drzew owocowych. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z materiałem szkółkarskim etykiety poglądowe, zawierająca min. opis, wymagania, zastosowanie wraz z warunkami pielęgnacji oraz etykiety paskowe zawierająca nazwę rośliny (w tym również po łacinie), drzewa bądź krzewów oraz nazwę producenta (dostawcy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.10.00-6, 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II -Ogród marzeń - ogródek dydaktyczny przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ogródka dydaktycznego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi wraz z jego zagospodarowaniem, zgodnie z zawartym opisem w pkt 3.1.2 Zakres przedmiotu zamówienia. 3.1.2 Część II - Ogród marzeń - ogródek dydaktyczny przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bedoniu Wsi 1. Dostawa drzew, krzewów, kwiatów-bylin, roślin wraz z ich nasadzeniami oraz dostawa materiału siewnego, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 tabela nr 1, 2, 3. 2. Miejsce posadzenia drzew po uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego. 3. Wykonanie zielnika i ogródka kwiatowego zgodnie z załącznikiem nr 11: a) przygotowanie podłoża pod nasadzenia, b) budowa alejek z płyt betonowych ograniczonych krawężnikami betonowymi. 4. Pielęgnacja nasadzeń przez okres niezbędny do zaaklimatyzowania się roślin, drzew i krzewów. 5. Wykonanie całości prac ogrodowych; 6. Dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z załącznikiem nr 10 tabela nr 5. 7. Dostawa tablic informacyjno - dydaktycznych. 8. Dostawa ławek ogrodowych i kompostownika załącznik nr 10 tabela nr 4. 9. Wykonanie studni zmysłów zgodnie z załącznikiem nr 10 tabela nr 4. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z materiałem szkółkarskim etykiety poglądowe, zawierająca min. opis, wymagania, zastosowanie wraz z warunkami pielęgnacji oraz etykiety paskowe zawierająca nazwę rośliny (w tym również po łacinie), drzewa bądź krzewów oraz nazwę producenta (dostawcy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.10.00-6, 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 39.12.12.00-8, 39.11.30.00-7, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.