eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniszków › Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w projekcie :Patrząc w przyszłość, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Mniszków: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w projekcie :Patrząc w przyszłość, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 172995 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mniszków , ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków, woj. łódzkie, tel. 044 7561522, faks 044 7561523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w projekcie :Patrząc w przyszłość, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w projekcie :Patrząc w przyszłość, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w następujących obszarach tematycznych: język angielski, zajęcia komputerowe, język niemiecki, zajęcia sportowo-rekreacyjne, język polski, matematyka, biologia, zajęcia w szkolnym ośrodku kariery (SzOK). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 części (zadań). Za ofertę częściową uznaje się ofertę złożoną na wskazaną tematykę z określoną liczbą godzin w jednej szkole. Każdy Wykonawca może złożyć na jedno zadanie tylko jedną ofertę na określoną liczbę godzin w obrębie jednego obszaru tematycznego i w jednej szkole. 3. Opis zadań w poszczególnych obszarach tematycznych: 3.1 Zajęcia z języka angielskiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w każdej ze szkół podstawowych, tj: 3.1.1 Zadanie nr 1: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.1.2 Zadanie nr 2:120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.1.3 Zadanie nr 3: 120 godzi zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku. OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, obejmują naukę leksyki i struktur gramatycznych oraz rozwój 4 kompetencji językowych (pisanie, mówienie, czytanie, słuchanie) przy wykorzystaniu tablic interaktywnych, magnetofonu, podręczników i pozostałych pomocy dydaktycznych. 3.2 Zajęcia komputerowe WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 30 godzin (1 grupa); rok szkolny 2014/2015 - 30 godzin (1 grupa) w każdej ze szkół podstawowych, tj.: 3.2.1 Zadanie nr 4 : 60 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.2.2 Zadanie nr 5: 60 godzin zajęć Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.2.3 Zadanie nr 6: 60 godzin zajęć Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku. OPIS ZAJĘĆ: program obejmie m.in. przygotowanie ucznia do prawidłowego posługiwania się i korzystania z zestawu komputerowego; rozwijanie zainteresowań informatycznych; korzystanie z komputera jako środka technologii informacyjnej, współorganizowanie nauczania przez wspomaganie procesu nabywania umiejętności czytania, pisania, liczenia, poznanie wpływu komputera i technologii informacyjnej na życie jednostki najbliższego otoczenia i społeczeństwa. 3.3 Zajęcia z języka niemieckiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w każdej ze szkół podstawowych, tj.: 3.3.1 Zadanie nr 7: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.3.2 Zadanie nr 8: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.3.3 Zadanie nr 9: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku. OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, prowadzone w formie pogadanek, pracy w grupach, pracy z tekstem, ćwiczeń przedmiotowych przy wykorzystaniu multimediów i pozostałych pomocy dydaktycznych. 3.4 Zajęcia sportowo-rekreacyjne WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w każdej ze szkół podstawowych, tj.: 3.4.1 Zadanie nr 10: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.4.2 Zadanie nr 11: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.4.3 Zadanie nr 12: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku., oraz 3.4.4 WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 120 godzin (30 godz. x 4 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 120 godzin (30 godz. x 4 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 13: 240 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie. OPIS ZAJĘĆ: praca nad rozwojem ogólnej sprawności fizycznej; wykształcenie potrzeby ruchu i czynnego wypoczynku, które niosą przyjemne przeżycia, zadowolenie i radość; rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży; popularyzacja sportu w życiu. 3.5 Zajęcia z języka polskiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 14: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie. OPIS ZAJĘĆ: program obejmie: czytanie ze zrozumieniem, redagowanie krótszych i dłuższych form wypowiedzi, swobodne wypowiadanie się na dany temat, uzupełnienie wiadomości ze wszystkich działów gramatyki, korzystanie ze słowników, encyklopedii i innych źródeł wiedzy; rozwiązywanie zadań testów kompetencji z zakresu przedmiotów humanistycznych. 3.6 Zajęcia z matematyki WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 15: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie OPIS ZAJĘĆ: program obejmie: rozwijanie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych na liczbach wymiernych sposobem pisemnym i przy pomocy kalkulatora, ćwiczenie rachunku pamięciowego w zakresie 4 podstawowych działań, rozwijanie umiejętności korzystania z podręcznika i innych źródeł, ćwiczenie sprawności w wykonywaniu prostych zadań, ćwiczenie sprawności w kreśleniu i konstrukcji podstawowych figur geometrycznych. 3.7: Zajęcia z biologii WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 16: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie OPIS ZAJĘĆ: zajęcia terenowe, obserwacje i doświadczenia w terenie i w pracowni. Program obejmie m.in. badanie ekosystemów wodnych, ekosystemu lasu, łąki i pola uprawnego, badanie powietrza. 3. 8 Zajęcia w Szkolnym Ośrodku Kariery (SzOK) WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (20 godz. x 2 grupy, 20 godz. indywidualnych); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (20 godz. x 2 grupy, 20 godz. indywidualnych) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 17: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie OPIS ZAJĘĆ: zajęcia w formie: wykładów, prelekcji, treningów, szkoleń, kursów umiejętności i warsztatów grupowych, porad indywidualnych i samodzielnej pracy pod opieką szkolnego doradcy zawodowego przy wykorzystaniu multimedialnego oprogramowania umożliwiającego prowadzenie testów psychologicznych i bazą danych o rynku edukacyjnym i rynku pracy. 4.Rekrutacja uczniów/nic uczestniczących w projekcie leży po stronie Zamawiającego. 5.W okresie od 01.10.2013 r. do 30.06.2014 r. łączna liczba godzin przypadająca na jedną grupę wynosi 30, przyjmując średniotygodniowo 1 godzinę zajęć oraz w okresie od 01.09.2014 r. do dnia 31.05.2015 r. łączna liczba godzin przypadająca na jedną grupę wynosi 30, przyjmując średniotygodniowo 1 godzinę zajęć. 6.Za godzinę zajęć uznaje się jedną godzinę lekcyjną w wymiarze 45 minut. 7.Wykonawca ustala wspólnie z koordynatorem projektu szczegółowy plan zajęć na okres obowiązywania umowy w terminie do 14 dni kalendarzowych od zawarcia umowy oraz niezwłocznie dostarczy go Zamawiającemu. a) plan zajęć, o którym mowa w pkt 6, musi określać tygodniowy rozkład zajęć danej grupy, godzinę rozpoczęcia zajęć oraz określenie miejsca odbywania zajęć. Plan zajęć powinien być dostosowany do wymogów uczestników i warunków szkoły. Realizacja zajęć objętych zamówieniem nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie łódzkim. b) plan zajęć, o którym mowa w pkt 6 musi, zostać zaktualizowany do 7 września 2014 roku. c) strony zastrzegają sobie możliwość zmian w szczegółowym planie zajęć pod warunkiem zaakceptowania ich przez koordynatora projektu. 8.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja projektu w najlepszej woli, zgodnie z posiadaną wiedzą fachową, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie, 2) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności oświatowych), wewnętrznych uregulowań szkoły, w której będą odbywać się zajęcia oraz wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, szczególnie w zakresie zasady równych szans oraz zasady promocji i informacji, 3) zapoznanie się z programem rozwojowym szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, 4) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej oraz przedstawienie go do zatwierdzenia koordynatorowi projektu - w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, 5) program, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 musi zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne), 6) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i planem zajęć, 7) niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie ze szczegółowym planem zajęć oraz aktualizacja szczegółowego planu zajęć zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, 8) dbanie o stan nieodpłatnie udostępnionych sal dydaktycznych, zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 9) prowadzenie dziennika zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji, 10) przygotowanie narzędzi badawczych, przeprowadzanie i dokonywanie zbiorczej analizy badań w zakresie postępu umiejętności lub sprawności uczestników projektu (których treść zaakceptowana będzie przez koordynatora projektu) na początkowych, jednak nie później niż na 3 zajęciach i końcowych zajęciach, tj. ostatnich zajęciach w danym roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 w każdej grupie i przekazanie analizy Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od zakończenia zajęć w danym roku szkolnym, 11) sporządzenie kwartalnych sprawozdań z realizacji zajęć, w tym liczbie zrealizowanych godzin i składania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych po zakończonym kwartale, z wyjątkiem sporządzenia sprawozdania miesięcznego za wrzesień 2014 r. oraz dwumiesięcznego za kwiecień-maj 2015 r. 12) składanie Zamawiającemu innych sprawozdań i informacji związanych z wykonywaną usługą, na każdą zgłaszaną przez Zamawiającego prośbę, 13) osiągnięcie celów projektu zgodnie z projektem nr WND-POKL.09.01.02-10-089/12 :Patrząc w przyszłość, 14) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących realizacji przedmiotu umowy, 15) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024), 16) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, organowi kontrolującemu, 17) gromadzenie wytworów, prac uczestników projektu, będących efektem realizowanych zajęć, 18) ścisła współpraca z Koordynatorem projektu/Asystentem koordynatora. Ilekroć mowa o przekazywaniu dokumentów Zamawiającemu, mowa o przekazaniu dokumentów do Biura Projektu :Patrząc w przyszłość w Urzędzie Gminy w Mniszkowie. 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji dodatkowych zajęć oraz dbałość o ich należyty stan. 10. Kod CPV główny przedmiot: 80.00.00.00-4 80.10.00.00-5 11.Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony w przypadku gdy Wykonawca: Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy PzP według załącznika do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji osoby posiadające wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do każdego zadania zamówienia, którego dotyczy oferta, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 ze zm.). Warunek ten zamawiający uzna za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje doświadczenie w danym zadaniu poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 SIWZ oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wymagany jest minimum 3 letni staż pracy pedagogicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Warunek ten zamawiający uzna za spełniony w przypadku gdy Wykonawca: Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy PzP według załącznika do SIWZ, oraz przedstawi wykaz osób i ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania części (zadania)zamówienia, na którą składa ofertę wg załącznika nr 2 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który nie będzie wykonywał zamówienia osobiście, musi mieć do dyspozycji odpowiednią ilość osób niezbędną do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia, posiadające wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do każdego zadania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony w przypadku gdy Wykonawca: Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy PzP według załącznika do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr 1. 2. Dokument lub dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że korzysta z pełni praw publicznych oraz ,że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ( zał. Nr 4a SIWZ), 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu art. 23 ust.2. 4. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców, występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mniszków Ulica Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mniszków ul. Powstańców Wielkopolskich 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1- Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-10-089/12-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, obejmują naukę leksyki i struktur gramatycznych oraz rozwój 4 kompetencji językowych (pisanie, mówienie, czytanie, słuchanie) przy wykorzystaniu tablic interaktywnych, magnetofonu, podręczników i pozostałych pomocy dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2:120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, obejmują naukę leksyki i struktur gramatycznych oraz rozwój 4 kompetencji językowych (pisanie, mówienie, czytanie, słuchanie) przy wykorzystaniu tablic interaktywnych, magnetofonu, podręczników i pozostałych pomocy dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, obejmują naukę leksyki i struktur gramatycznych oraz rozwój 4 kompetencji językowych (pisanie, mówienie, czytanie, słuchanie) przy wykorzystaniu tablic interaktywnych, magnetofonu, podręczników i pozostałych pomocy dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 : 60 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia komputerowe WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 30 godzin (1 grupa); rok szkolny 2014/2015 - 30 godzin (1 grupa) OPIS ZAJĘĆ: program obejmie m.in. przygotowanie ucznia do prawidłowego posługiwania się i korzystania z zestawu komputerowego; rozwijanie zainteresowań informatycznych; korzystanie z komputera jako środka technologii informacyjnej, współorganizowanie nauczania przez wspomaganie procesu nabywania umiejętności czytania, pisania, liczenia, poznanie wpływu komputera i technologii informacyjnej na życie jednostki najbliższego otoczenia i społeczeństwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: 60 godzin zajęć Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia komputerowe WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 30 godzin (1 grupa); rok szkolny 2014/2015 - 30 godzin (1 grupa) OPIS ZAJĘĆ: program obejmie m.in. przygotowanie ucznia do prawidłowego posługiwania się i korzystania z zestawu komputerowego; rozwijanie zainteresowań informatycznych; korzystanie z komputera jako środka technologii informacyjnej, współorganizowanie nauczania przez wspomaganie procesu nabywania umiejętności czytania, pisania, liczenia, poznanie wpływu komputera i technologii informacyjnej na życie jednostki najbliższego otoczenia i społeczeństwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: 60 godzin zajęć Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia komputerowe -WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 30 godzin (1 grupa); rok szkolny 2014/2015 - 30 godzin (1 grupa). OPIS ZAJĘĆ: program obejmie m.in. przygotowanie ucznia do prawidłowego posługiwania się i korzystania z zestawu komputerowego; rozwijanie zainteresowań informatycznych; korzystanie z komputera jako środka technologii informacyjnej, współorganizowanie nauczania przez wspomaganie procesu nabywania umiejętności czytania, pisania, liczenia, poznanie wpływu komputera i technologii informacyjnej na życie jednostki najbliższego otoczenia i społeczeństwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka niemieckiego .WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, prowadzone w formie pogadanek, pracy w grupach, pracy z tekstem, ćwiczeń przedmiotowych przy wykorzystaniu multimediów i pozostałych pomocy dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka niemieckiego .WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, prowadzone w formie pogadanek, pracy w grupach, pracy z tekstem, ćwiczeń przedmiotowych przy wykorzystaniu multimediów i pozostałych pomocy dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka niemieckiego .WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, prowadzone w formie pogadanek, pracy w grupach, pracy z tekstem, ćwiczeń przedmiotowych przy wykorzystaniu multimediów i pozostałych pomocy dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia sportowo-rekreacyjne. WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: praca nad rozwojem ogólnej sprawności fizycznej; wykształcenie potrzeby ruchu i czynnego wypoczynku, które niosą przyjemne przeżycia, zadowolenie i radość; rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży; popularyzacja sportu w życiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia sportowo-rekreacyjne WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: praca nad rozwojem ogólnej sprawności fizycznej; wykształcenie potrzeby ruchu i czynnego wypoczynku, które niosą przyjemne przeżycia, zadowolenie i radość; rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży; popularyzacja sportu w życiu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia sportowo-rekreacyjne WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: praca nad rozwojem ogólnej sprawności fizycznej; wykształcenie potrzeby ruchu i czynnego wypoczynku, które niosą przyjemne przeżycia, zadowolenie i radość; rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży; popularyzacja sportu w życiu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13: 240 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia sportowo-rekreacyjne .WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 120 godzin (30 godz. x 4 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 120 godzin (30 godz. x 4 grupy) OPIS ZAJĘĆ: praca nad rozwojem ogólnej sprawności fizycznej; wykształcenie potrzeby ruchu i czynnego wypoczynku, które niosą przyjemne przeżycia, zadowolenie i radość; rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży; popularyzacja sportu w życiu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka polskiego .WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: program obejmie: czytanie ze zrozumieniem, redagowanie krótszych i dłuższych form wypowiedzi, swobodne wypowiadanie się na dany temat, uzupełnienie wiadomości ze wszystkich działów gramatyki, korzystanie ze słowników, encyklopedii i innych źródeł wiedzy; rozwiązywanie zadań testów kompetencji z zakresu przedmiotów humanistycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z matematyki .WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: program obejmie: rozwijanie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych na liczbach wymiernych sposobem pisemnym i przy pomocy kalkulatora, ćwiczenie rachunku pamięciowego w zakresie 4 podstawowych działań, rozwijanie umiejętności korzystania z podręcznika i innych źródeł, ćwiczenie sprawności w wykonywaniu prostych zadań, ćwiczenie sprawności w kreśleniu i konstrukcji podstawowych figur geometrycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z biologii .WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia terenowe, obserwacje i doświadczenia w terenie i w pracowni. Program obejmie m.in. badanie ekosystemów wodnych, ekosystemu lasu, łąki i pola uprawnego, badanie powietrza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia w Szkolnym Ośrodku Kariery (SzOK) WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (20 godz. x 2 grupy, 20 godz. indywidualnych); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (20 godz. x 2 grupy, 20 godz. indywidualnych) OPIS ZAJĘĆ: zajęcia w formie: wykładów, prelekcji, treningów, szkoleń, kursów umiejętności i warsztatów grupowych, porad indywidualnych i samodzielnej pracy pod opieką szkolnego doradcy zawodowego przy wykorzystaniu multimedialnego oprogramowania umożliwiającego prowadzenie testów psychologicznych i bazą danych o rynku edukacyjnym i rynku pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.