To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Łódź: Ochrona i dozór obiektów na terenie miasta Łodzi będących w zarządzie Zamawiającego w 2016 r., w podziale na pięć (5) części: część I - ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a, ul. Paderewskiego 47, część II - ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49, część III - ul. Rogozińskiego 15/15a, część IV - ul. Lubelska 9/11, część V - ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a
Numer ogłoszenia: 172897 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155425 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór obiektów na terenie miasta Łodzi będących w zarządzie Zamawiającego w 2016 r., w podziale na pięć (5) części: część I - ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a, ul. Paderewskiego 47, część II - ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49, część III - ul. Rogozińskiego 15/15a, część IV - ul. Lubelska 9/11, część V - ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią: usługi ochrony i dozoru obiektów na terenie miasta Łodzi będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na pięć (5) części: część I - ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a, ul. Paderewskiego 47; część II - ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49; część III - ul. Rogozińskiego 15/15a;część IV - ul. Lubelska 9/11; część V - ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a; polegających na monitorowaniu systemów alarmowych, dozorze sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach telewizji przemysłowej, fizycznej ochronie oraz patrolowaniu przez Specjalistyczne patrole Grup Interwencyjnych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne części postępowania: 2.1. Część I postępowania: ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a - siedziba AZK, ul. Paderewskiego 47 - siedziba AZK - Całodobowe monitorowanie lokalnych systemów alarmowych przy użyciu sprzętu do zdalnego monitorowania alarmów w tym central alarmowych będących własnością Zamawiającego, w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego oraz podejmowanie interwencji przez Grupy Interwencyjne w przypadku naruszenia strefy chronionej oraz włączania się sygnału o napadzie - nie dotyczy ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Pabianickiej 49 m.14. 2.1.1. Ochrona całodobowego monitoringu w obiektach powinna być wykonywana poprzez: 1) Podłączenie lokalnego systemu monitorującego alarmy w chronionych obiektach do Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy; 2) Całodobowe monitorowanie sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu monitorującego alarmy i ich rejestrowanie w urządzeniach elektronicznych; 3) W przypadku odebrania przez Stacje Monitorowania Alarmów (SMA) sygnału o włamaniu Wykonawca zobowiązany jest natychmiast (do piętnastu minut od chwili odebrania sygnału o bezpośrednim zagrożeniu chronionego obiektu) wysłać do miejsca zdarzenia Patrol Interwencyjny, który w jak najkrótszym czasie od momentu sygnału alarmowego, przybędzie w celu udaremnienia włamania lub zminimalizowania jego skutków oraz ochrony życia i zdrowia osób w nim przebywających; 4) Wykaz osób, które mają być powiadomione w przypadku zaistnienia szkody powstałej w mieniu Zamawiającego, bądź w innych sytuacjach wymagających interwencji Zamawiającego, stanowił będzie integralną część umowy; 5) W przypadku zdarzenia o charakterze przestępczym Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, bądź osobę przez niego upoważnioną i wezwania go w razie konieczności do zabezpieczenia obiektu. W czasie oczekiwania na zabezpieczenie obiektu przez Zamawiającego, bądź osobę przez niego upoważnioną, Wykonawca zapewni bezpłatną ochronę przez dwie godziny. Jeżeli w czasie do 120 minut nie uda się powiadomić Zamawiającego lub osoby upoważnionej lub jeżeli mimo powiadomienia osoby te nie przybędą do obiektu Wykonawca zabezpieczy obiekt ochroną fizyczną, według stawki określonej w formularzu oferta, zgodnej z obowiązującymi przepisami, za jednego pracownika ochrony. 2.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w użytkowanie nadajników radiowych, które zostaną zainstalowane w obiektach należących do Zamawiającego tj. w Łodzi, przy ul. Ciasnej 19a, ul. Paderewskiego 47, ul. Siemiradzkiego 4/8 oraz ul. Pabianickiej 49 m. 14. Nadajnik radiowy stanowi własność Wykonawcy i nie będzie przedmiotem zatrzymania bądź zastawu. Po zakończeniu umowy nadajnik zostanie zwrócony Wykonawcy. 2.1.3. Interwencje podjęte przez Wykonawcę polegać będą na: 1) Niezwłocznym przybyciu na miejsce zdarzenia Grup Interwencyjnych; 2) Zabezpieczeniu w zależności od konkretnej potrzeby, obiektu chronionego i ewentualnie zatrzymaniu sprawców włamania lub napadu; 3) Powiadomieniu Zamawiającego o każdym naruszeniu strefy chronionej; 4) Powiadomieniu Policji lub w razie potrzeby innych służb komunalnych o zaistniałym zdarzeniu i ewentualnej konieczności interwencji; 5) powiadomieniu Policji w przypadku każdego zweryfikowanego sygnału o napadzie. 2.1.4. Ustala się następujące godziny pracy pracowników Zamawiającego na terenie siedzib - obiektów chronionych: ul. Ciasna 19a i ul. Paderewskiego 47: poniedziałek: od godz. 6:15 do godz. 19:00, wtorek: od godz. 6:15 do godz. 20:30, środa od godz. 6:15 do godz. 19:00, czwartek od godz. 6:15 do godz. 19:00, piątek od godz. 6:15 do godz. 19:00. 2.2. Część II postępowania: ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49 - Całodobowy fizyczny dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach telewizji przemysłowej - obszarów i obiektów będących w zarządzie Zamawiającego. 1) Dozór będzie realizowany przez pracowników Wykonawcy w liczbie 1 osoba, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę; 2) Ochrona będzie realizowana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; 3) W czasie realizacji usługi osoby chroniące obiekty muszą posiadać identyfikator osobisty wraz z numerem służbowym; 4) Osoby chroniące obiekty będą wyposażone w środki przymusu bezpośredniego, w przypadkach, gdy zezwalają na ich wyposażenie przepisy Ustawy o ochronie osób i mienia; 5) W razie zagrożenia w ochranianych obiektach , Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do zapobieżenia zwiększaniu jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego lub osoby upoważnionej oraz właściwych służb publicznych,; 6) Wstępne dochodzenie w przypadku wystąpienia szkody odbywać się winno przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy . Z czynności tych sporządza się protokół, w którym określa się rodzaj szkody, wstępną wartość zniszczonych, uszkodzonych lub skradzionych przedmiotów itp. Protokół winien być podpisany przez przedstawicieli Stron; 7) Materiały ze wstępnego postępowania wewnętrznego dotyczącego zdarzenia, posiadającego znamiona przestępstwa, przekazuje się właściwym organom ścigania; 8) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w odpowiednie środki łączności i komunikacji. 2.3. Część III postępowania: ul. Rogozińskiego 15/15a - Całodobowy fizyczny dozór obszaru i obiektu będącego w zarządzie Zamawiającego. 1) Dozór będzie realizowany przez pracowników Wykonawcy w liczbie 1 osoba, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę; 2) Ochrona będzie realizowana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; 3) W czasie realizacji usługi osoby chroniące obiekt muszą posiadać identyfikator osobisty wraz z numerem służbowym; 4) Osoby chroniące obiekty będą wyposażone w środki przymusu bezpośredniego, w przypadkach, gdy zezwalają na ich wyposażenie przepisy Ustawy o ochronie osób i mienia; 5) W razie zagrożenia w ochranianym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do zapobieżenia zwiększaniu jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego lub osoby upoważnionej oraz właściwych służb publicznych; 6) Wstępne dochodzenie w przypadku wystąpienia szkody odbywać się winno przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności tych sporządza się protokół, w którym określa się rodzaj szkody, wstępną wartość zniszczonych, uszkodzonych lub skradzionych przedmiotów itp. Protokół winien być podpisany przez przedstawicieli Stron; 7) Materiały ze wstępnego postępowania wewnętrznego dotyczącego zdarzenia, posiadającego znamiona przestępstwa, przekazuje się właściwym organom ścigania; 8) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w odpowiednie środki łączności i komunikacji. 2.4. Część IV postępowania: ul. Lubelska 9/11 - Fizyczny dozór i ochrona mienia obiektu będącego siedzibą Zamawiającego, po godzinach pracy Zamawiającego oraz całodobowo w dni wolne od pracy i świąteczne. 1) Ochrona będzie realizowana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, przy jednoosobowej obsłudze zmian; 2) W czasie realizacji usługi osoby chroniące obiekt muszą posiadać identyfikator osobisty wraz z numerem służbowym; 3) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektu - zgodnie z określonymi poniżej czasowymi wymaganiami Zamawiającego: poniedziałek: od godz. 14:45 do godz. 09:15 dnia następnego, wtorek: od godz. 16:45 do godz. 07:15 dnia następnego, środa: od godz. 14:45 do godz. 07:15 dnia następnego, czwartek: od godz. 14:45 do godz. 07:15 dnia następnego, piątek: od godz. 14:45 do godz. 07:15 pierwszego dnia roboczego po dniach wolnych, w dni wolne od pracy oraz w dni świąteczne całodobowo, zakończenie w pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym o godzinie 7:15 lub 9:15; 4) W razie zagrożenia w ochranianym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do zapobieżenia zwiększaniu jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego lub osoby upoważnionej oraz właściwych służb publicznych. 2.5. Część V postępowania: ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a - Ochrona obiektów będących w zarządzie Zamawiającego w zakresie patrolowania (podjazdów) 4 - razy w ciągu doby do każdego obiektu (średnio co około 6 godzin) przez specjalistyczne patrole Grup Interwencyjnych ze szczególnym zwróceniem uwagi na oznaki włamania lub dokonywania prób włamania do obiektów. 1) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na chronionych obiektach systemu kontroli obchodów; 2) Patrolowanie polega na dokonaniu zewnętrznych oględzin obiektu ze szczególnym zwróceniem uwagi na oznaki włamania lub dokonywania prób włamania do obiektów; 3) W przypadku wykrycia w trakcie patrolu próby włamania należy podjąć interwencję, która ma na celu zapobieżenie zwiększeniu szkody na mieniu Zamawiającego przez: a) ujęcia ewentualnego sprawcy przestępstwa i oddanie go w ręce Policji, a także zabezpieczenia obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego; b) w przypadku zbiorowego napadu rabunkowego podjąć wszelkie mieszczące się w granicach prawa działania zmierzające do eliminacji zagrożeń oraz współdziałanie z Policją. 4) Informacje o przeprowadzonych interwencjach bądź próbach włamania Wykonawca jest zobowiązany przekazywać w formie notatki służbowej Zamawiającemu; a) W przypadku wykrycia w trakcie patrolu włamania lub próby włamania Wykonawca powiadomi Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną oraz zabezpieczy obiekt do jego przybycia. Zamawiający lub osoba upoważniona jest zobowiązana do stawienia się w chronionym obiekcie w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu powiadomienia; b) Wykaz osób, które mają być powiadomione w przypadku zaistnienia szkody powstałej w mieniu Zamawiającego, bądź w innych sytuacjach wymagających interwencji Zamawiającego, stanowił będzie integralną część umowy; c) Jeżeli w czasie do 120 minut nie uda się powiadomić Zamawiającego lub osoby upoważnionej lub jeżeli mimo powiadomienia osoby te nie przybędą do obiektu Wykonawca zabezpieczy obiekt ochroną fizyczną, według stawki określonej w formularzu oferta, zgodnej z obowiązującymi przepisami, za jednego pracownika ochrony.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I postępowania: ul. Pabianicka 49 m 14, ul. Siemiradzkiego 4/8, ul. Ciasna 19a - siedziba AZK, ul. Paderewskiego 47 - siedziba AZK - Całodobowe monitorowanie lokalnych systemów alarmowych przy użyciu sprzętu do zdalnego monitorowania alarmów w tym central alarmowych będących własnością Zamawiającego, w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego oraz podejmowanie interwencji przez Grupy Interwencyjne w przypadku naruszenia strefy chronionej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: Lider konsorcjum-Spółka Akcyjna STEKOP, ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
- Członek Konsorcjum - STEKOP - OCHRONA Sp. z o. o., Kolonia Porosty 52, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1429,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1712,16
Oferta z najniższą ceną: 1712,16 / Oferta z najwyższą ceną: 394141,59
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II postępowania: ul. Municypalna 4, ul. Ustronna 47/49 - Całodobowy fizyczny dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach telewizji przemysłowej - obszarów i obiektów będących w zarządzie Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TUTOR Sp. z o.o., Oddział w Łodzi, ul. Rzgowska 100/102, 93-153 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117275,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142617,00
Oferta z najniższą ceną: 142617,00 / Oferta z najwyższą ceną: 334933,92
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część III postępowania: ul. Rogozińskiego 15/15a - Całodobowy fizyczny dozór obszaru i obiektu będącego w zarządzie Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REDUX Agencja Ochrony, Ryszard Ciesielski, ul. Obywatelska 128, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50518,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70228,08
Oferta z najniższą ceną: 70228,08 / Oferta z najwyższą ceną: 167466,96
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część IV postępowania: ul. Lubelska 9/11 - Fizyczny dozór i ochrona mienia obiektu będącego siedzibą Zamawiającego, po godzinach pracy Zamawiającego oraz całodobowo w dni wolne od pracy i świąteczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Ciesielski "REDUX" AGENCJA OCHRONY, USŁUGI PORZĄDKOWE
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Ciesielski "REDUX" AGENCJA OCHRONY, USŁUGI PORZĄDKOWE
- REDUX, Agencja Ochrony, Ryszard Ciesielski, ul. Obywatelska 128, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29883,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52527,89
Oferta z najniższą ceną: 52527,89 / Oferta z najwyższą ceną: 131396,03
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Część V postępowania: ul. Przybyszewskiego 70 i ul. Milionowa 2a - Ochrona obiektów będących w zarządzie Zamawiającego w zakresie patrolowania (podjazdów) 4 - razy w ciągu doby do każdego obiektu (średnio co około 6 godzin) przez specjalistyczne patrole Grup Interwencyjnych ze szczególnym zwróceniem uwagi na oznaki włamania lub dokonywania prób włamania do obiektów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Ciesielski "REDUX" AGENCJA OCHRONY, USŁUGI PORZĄDKOWE
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Ciesielski "REDUX" AGENCJA OCHRONY, USŁUGI PORZĄDKOWE
- TUTOR Sp. z o. o., Oddział w Łodzi, ul. Rzgowska 100/102, 93-153 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75176,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54021,60
Oferta z najniższą ceną: 54021,60 / Oferta z najwyższą ceną: 144057,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.