Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Wieluń: Transport sanitarny - środek transportu Wykonawcy - przewóz chorych i personelu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 17282 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport sanitarny - środek transportu Wykonawcy - przewóz chorych i personelu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A).Transport sanitarny - pojazd wraz z kierowcą, przewóz personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie poniedziałek - piątek 5 dni w tygodniu od 725 - 1500 , oraz od 1500 - 725 na każdorazowe wezwanie telefoniczne . Sobota - niedziela dyżur 24 godzinny na każdorazowe wezwanie telefoniczne. ZADANIE B).Transport sanitarny - pojazd wraz z kierowcą, przewóz personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie poniedziałek - piątek 5 dni w tygodniu pomiędzy 725 a 1500 , oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne niezależnie od pory dnia, do godziny 2000 - sporadycznie dwa do czterech przypadków kwartalnie. ZADANIE C).Transport sanitarny - karetka (W) wraz z kierowcą , przewóz chorych, personelu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu. ZADANIE D). Transport sanitarny - karetka wraz z kierowcą, dla nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej, oraz przewóz chorych 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy, niedziele i święta, oraz w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego . ZADANIE E).Transport sanitarny - karetka wraz z kierowcą, świadczenie samochodowych usług transportowych, przewóz - chorych, personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ. ZADANIE F). Transport sanitarny - karetka wraz z kierowcą, przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy wg potrzeb POZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczające , iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną w jakiej prowadzi działalność, rejestrze 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5)Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wieluniu - Dział OiZP pokój 204 - nieodpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ulica Szpitalna 16 98-300 Wieluń Pokój nr 216 SEKRETARIAT SPZOZ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport sanitarny - pojazd wraz z kierowcą,przewóz personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie poniedziałek - piątek 5 dni w tygodniu od 725 - 1500 , oraz od 1500 - 725 na każdorazowe wezwanie telefoniczne . Sobota - niedziela dyżur 24 godzinny na każdorazowe wezwanie telefoniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport sanitarny - pojazd wraz z kierowcą, przewóz personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie poniedziałek - piątek 5 dni w tygodniu pomiędzy 725 a 1500 , oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne niezależnie od pory dnia, do godziny 2000 - sporadycznie dwa do czterech przypadków kwartalnie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport sanitarny - karetka (W) wraz z kierowcą , przewóz chorych, personelu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport sanitarny - karetka wraz z kierowcą, dla nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej, oraz przewóz chorych 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy, niedziele i święta, oraz w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie E..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport sanitarny - karetka wraz z kierowcą, świadczenie samochodowych usług transportowych, przewóz - chorych, personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie F..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport sanitarny - karetka wraz z kierowcą, przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy wg potrzeb POZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Remont i modernizacja wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Wieluniu
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Wieluniu
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 4 im. Królowej Jadwigi w Wieluniu
- Budowa oświetlenia boiska sportowego w Wieluniu
- Budowa hali przy SP 2 - Zwiększenie bazy sportowej w Gminie Wieluń
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.