eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Stare Babice w sezonie 2009/2010 w zakresieodśnieżania, zwalczania śliskości zimowej mieszanką piaskowo - solną, odśnieżania interwencyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Stare Babice: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Stare Babice w sezonie 2009/2010 w zakresie: odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej mieszanką piaskowo - solną, odśnieżania interwencyjnego
Numer ogłoszenia: 172827 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Stare Babice w sezonie 2009/2010 w zakresie: odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej mieszanką piaskowo - solną, odśnieżania interwencyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej) zaliczonych do kategorii 1: a) ciąg pieszy pomiędzy kościołem a szkołą podstawową w Starych Babicach; b) chodnik wzdłuż ul. Polnej (od ul. Sikorskiego do szkoły podstawowej w Starych Babicach); c) chodnik wzdłuż ul. Gen. Kutrzeby we wsi Stare Babice; d) chodnik wzdłuż ul. Rynek w Starych Babicach; e) chodnik wzdłuż ul. Pocztowej, ul. Kresowej i ul. Sienkiewicza (na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Rynek) w Starych Babicach; f) chodnik wzdłuż ul. Szkolnej i Akacjowej we wsi Koczargi Stare (od ul. Warszawskiej do ul. Klonowej); g) chodnik przy szkole podstawowej wzdłuż ul. Warszawskiej i ul. Poprzecznej we wsi Borzęcin Duży; Opis stanu utrzymania chodników - 1 kolejności zimowego utrzymania: - ciąg pieszy odśnieżony na szerokości decydującej o możliwości ruchu, - ciąg pieszy posypany na szerokości decydującej o możliwości ruchu, Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (po ustaniu odpadów śniegu) - 1 kolejność zimowego utrzymania: - śnieg luźny - do 5 godzin, - języki śnieżne - występuje, - zaspy - występują do 5 godzin, Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (od stwierdzenia występowania zjawisk) - 1 kolejność zimowego utrzymania: - gołoledź - do 4 godzin, - śliskość pośniegowa - do 4 godzin, - lodowica - do 4 godzin, Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej) zaliczonych do kategorii 2: a) chodnik wzdłuż ul. Hubala - Dobrzańskiego (na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Łaszczyńskiego); b) chodnik wzdłuż ul. Łaszczyńskiego, ul. Granicznej i ul. Przejazd we wsi Blizne Łaszczyńskiego; c) chodnik wzdłuż ul. Południowej we wsi Zielonki Parcele; d) chodnik wzdłuż ul. Okulickiego i ul. Sikorskiego na całej długości; e) chodnik wzdłuż ul. Sienkiewicza (na odcinku od ul. Rynek do ul. Izabelińskiej) w Starych Babicach; f) chodnik wzdłuż ul. Ogrodniczej we wsi Babice Nowe; g) chodnik wzdłuż ul. Mościckiego we wsi Lipków; h) osiedle Kwirynów; Opis stanu utrzymania chodników - 2 kolejności zimowego utrzymania: - ciąg pieszy odśnieżony na szerokości decydującej o możliwości ruchu, - prowadzi się interwencyjne usuwanie gołoledzi, - chodnik posypany po odśnieżaniu w miejscach wyznaczonych przez pracownika Zamawiającej Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (po ustaniu odpadów śniegu) - 2 kolejność zimowego utrzymania: - śnieg luźny - występuje do 12 godzin, - zaspy - występują do 24 godzin, Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (od stwierdzenia występowania zjawisk) - 2 kolejność zimowego utrzymania: - w miejscach wyznaczonych, - wszystkie rodzaje śliskości po odśnieżaniu; Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej) zaliczonych do kategorii 3: a) ul. Warszawska na całej długości gminy; Opis stanu utrzymania chodników - 3 kolejności zimowego utrzymania: - ciąg pieszy odśnieżony na szerokości decydującej o możliwości ruchu, - prowadzi się interwencyjne usuwanie gołoledzi, - chodnik posypany po odśnieżaniu w miejscach wyznaczonych przez pracownika Zamawiającej Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (po ustaniu odpadów śniegu) - 1 kolejność zimowego utrzymania: - śnieg luźny - do 24 godzin, - zaspy - występują do 48 godzin, Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (od stwierdzenia występowania zjawisk) - 1 kolejność zimowego utrzymania: - w miejscach wyznaczonych, - wszystkie rodzaje śliskości po odśnieżaniu; Utrzymanie zimowe chodników. Wykonawca musi rozpoczynać roboty związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej w momencie pogorszenia się warunków atmosferycznych (tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości na chodnikach itp.), nie później niż 4 godziny po wystąpieniu w/w okoliczności lecz nie wcześniej niż po ustabilizowaniu się opadu, bez konieczności kontaktu telefonicznego z pracownikiem Zamawiającej. W przypadku zapowiadanych długotrwałych opadów śniegu powyższego zapisu dotyczącego rozpoczęcia prac po ustabilizowaniu opadu się nie stosuje. Zimowe utrzymanie chodników można prowadzić tylko i wyłącznie za pomocą pojazdu przystosowanego do poruszania się po chodnikach z zamontowanym pługiem oraz urządzeniem do posypywania, wjazd cięższym sprzętem może spowodować zniszczenie chodnika i jeżeli powyższe miałoby miejsce wówczas Wykonawca w najbliższym możliwym terminie będzie musiał dokonać naprawy zniszczonej nawierzchni chodnika. Zasady wywozu nadmiaru śniegu z chodników, wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu zakresu prac z pracownikiem Zamawiającej: Wszelkie zgłoszenia zakresu prac lub inne informacje związane z zimowym utrzymaniem chodników będą zgłaszane telefoniczne osobie uprawnionej ze strony Wykonawcy i potwierdzane za pomocą faksu, na podstawie którego Wykonawca będzie podejmował prace. Oprócz chodników będących przedmiotem niniejszej siwz Zamawiająca może również zgłaszać inne chodniki nie ujęte w wykazie celem przeprowadzenia na nich akcji zimowego utrzymania, a Wykonawca będzie miał obowiązek podjęcia tych robót. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na zimowe utrzymanie, Zamawiająca w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży wybranego Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia niepodjęcia akcji zimowego utrzymania w wyznaczonych terminach zgodnie z zawartą umową, Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy należności za dni, w których akcja nie była prowadzona. Termin rozpoczęcia ustala się wstępnie na IV kwartał 2009 r. Termin zakończenia realizacji zamówienia przewiduje się na 30.04.2010r. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Środki użyte do zwalczania śliskości zimowej powinny odpowiadać warunkom określonym w następujących normach: Środki chemiczne: - sól (NaCl) PN-86/0-84081/02, - chlorek wapnia techniczny PN-75/0-84127, - solanka BN-86/6011-07 Materiały uszorstniające: - piasek PN-87/6774-04, - żużel wielkopiecowy PN-88/B-23004, Mieszanka piaskowo - solna powinna w swej masie zawierać co najmniej 40 % zawartości w/w środków chemicznych używanych do zwalczania śliskości zimowej. Wykonawca musi użyć do wykonania robót związanych z utrzymaniem zimowym chodników odpowiedniego sprzętu, co powinien wykazać w załączniku - wykaz sprzętu. Prace związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na ciągach pieszych powinny być prowadzone w godzinach nocnych i porannych, tak aby w momencie nasilenia się ruchu pieszego tj. około godziny 700 i 1500, były odśnieżone i pozbawione śliskości (w przypadku gdy nie występują intensywne opady). W dni wolne od pracy gdy sytuacja tego wymaga Wykonawca musi również prowadzić roboty związane z zimowym utrzymaniem, a meldunki o wykonanych pracach powinny być przesłane w pierwszym dniu po dniach wolnych. Zasady odbioru robót przy zimowym utrzymaniu: - odbiorem objęte są roboty wykonywane na ciągach pieszych na podstawie pisemnych meldunków składanych do Zamawiającej, najpóźniej do godziny 1000 następnego dnia po wykonaniu robót, meldunek powinien zawierać wykaz chodników, na których prowadzono zimowe utrzymanie wraz z długością, zakres wykonanych prac oraz godziny prowadzenia robót, - Zamawiająca przeprowadza wyrywkową kontrolę grubości pozostawionego śniegu na ciągu pieszym oraz ilości rozsypanych środków w ciągu 2 - 3 godzin po wykonaniu robót, jeśli warunki pogodowe będą ustabilizowane, - w przypadku gdy Wykonawca ze względu na trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót powinien zawiadomić Zamawiającą o tym fakcie, - w przypadku jak w punkcie powyższym Zamawiająca nie obciąży Wykonawcy karami przewidywanymi umową, - w przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych odstępstw od standardów zimowego utrzymania Wykonawca ponosi kary zgodnie z podpisaną umową. 1. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 Usługi w zakresie odśnieżania. 2. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z: 1) Niniejszą SIWZ 2) Umową, wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami. Zamawiająca oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami SIWZ będą odrzucone..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, gwarancja, poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, poręczenia (Zamawiającej), gwaranta, poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, poręczeniem c) Kwotę gwarancji, poręczenia d) Termin ważności gwarancji, poręczenia e) Zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) Gwarancja, poręczenie muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta, Poręczyciela. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającej: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem WADIUM - Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Stare Babice 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającą formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającej w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiająca będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiająca zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA! W razie korzystania z osób niebędących pracownikami Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób przewidzianych do realizacji niniejszego zadania. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 100 000, 00 zł. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 1 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) FORMULARZ NR 2 WYKAZ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA. UWAGA: Utrzymanie chodników można prowadzić tylko i wyłącznie za pomocą zamiatarki przystosowanej do poruszania się po chodnikach lub pojazdu przystosowanego do poruszania się po jezdni z urządzeniem do czyszczenia chodnika. Wjazd cięższym sprzętem może spowodować zniszczenie chodnika i jeżeli miałoby miejsce wówczas Wykonawca w najbliższym możliwym terminie będzie musiał dokonać naprawy zniszczonej nawierzchni chodnika. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9 ust. 2 składa dokumenty wystawione w formie i terminach przewidzianych w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami) 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiająca, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Ten sam kurs Zamawiająca przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 5. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, tj. osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zawartość oferty. 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Oferta Wykonawcy sporządzona na podstawie wzoru do niniejszej SIWZ, b) Załącznik nr 1 do Oferty Wykonawcy - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,, c) Formularz nr 1 - Dane Ogólne, d) Formularz nr 2 - Doświadczenie Wykonawcy e) Formularz nr 3 - Wykaz sprzętu, f) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych, o ile stosowne zapisy nie wynikają z treści umowy spółki, h) Parafowany na każdej stronie wzór umowy, i) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 9 niniejszej SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.