eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków w miejscowości Rogowo, Gmina Rogowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Rogowo: Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków w miejscowości Rogowo, Gmina Rogowo
Numer ogłoszenia: 172825 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków w miejscowości Rogowo, Gmina Rogowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków w miejscowości Rogowo, Gmina Rogowo. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Rogowo ul. Jeziorna 1a. 2) Przewidywana, najwyższa szacunkowa ilość osadów, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi do 500,00 ton na rok. Ilość osadów w skali miesiąca nie powinna być wyższa niż 50 ton (ilość ta jest uzależniona od pory roku). 3) Powstające w oczyszczalni ścieków w Rogowie osady ściekowe poddawane są procesowi stabilizacji tlenowej, a następnie odwadniane na prasie filtracyjnej i higienizowane. 4) Przedmiotowe osady posiadają wymagane przepisami prawa badania fizyko-chemiczne, bakteriologiczne i parazytologiczne. 5) Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi osadów ściekowych: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.); b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015r. poz. 257); c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973); d) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.). 6) Wykonawca powinien zapewnić zbiorniki (kontenery) urządzenia i środki transportu, które umożliwią bezpośredni sukcesywny odbiór i transport osadów spod wylotu przenośnika prasy znajdującego się pod wiatą przy budynku stacji odwadniania i wapnowania osadu (zbiorniki, kontenery, urządzenia, środki transportu powinny być szczelne wykluczające możliwość zanieczyszczenia środowiska, dróg i terenów użyteczności publicznej). 7) Wykonawca zastosuje takie rozwiązania techniczne i logistyczne, które zapewnią równomierne wypełnienie zbiornika (kontenera) osadem oraz zapewnia wymianę pełnego zbiornika (kontenera) na pusty natychmiast po jego zapełnieniu. 8) Wykonawca w swojej ofercie wskaże jakie zbiorniki (kontenery), urządzenia oraz środki transportu zostaną użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Puste zbiorniki (kontenery) powinny być przygotowane do przyjęcia osadu tj. powinny mieć zdjęte zamknięcia oraz być ustawione w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Dostarczone zbiorniki (kontenery) przeznaczone do przyjęcia osadu powinny być dokładnie opróżniane. 10)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia załadunku zapełnionych kontenerów z osadem na środek transportu przeznaczony do jego transportu. 11)Zamawiający wymaga odbioru osadu ściekowego również w okresie zimowym w temperaturach ujemnych, przy czym Zamawiający nie przewiduje podgrzewania osadu lub miejsca załadunku. 12)Ważenie ilości załadowanych osadów odbywać się będzie za pomocą wagi samochodowej. Czynność ważenia osadu odbywać się będzie w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Koszt ważenia osadu ponosi Wykonawca i winień go uwzględnić w złożonej ofercie. 13)Każdorazowo po załadunku Wykonawca przekaże Zamawiającemu kwity wagowe potwierdzające ilość wywiezionych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych wraz z kartą przekazania odpadu. 14)Potwierdzeniem przyjęcia osadów ściekowych będą Karty przekazania odpadu zatwierdzone pod względem ilościowym przez Zamawiającego. 15)Z chwilą odbioru osadów Wykonawca przejmuje całkowitą odpowiedzialność za gospodarowanie przedmiotowymi osadami zgodnie z art. 27 ust. 3 ww. ustawy o odpadach. 16)Zamawiający dopuszcza wszystkie metody odzysku przewidziane w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) z zastrzeżeniem art. 96 tj. za wyjątkiem stosowania do celów rolniczych. 17)Wykonawca powinien posiadać aktualne pozwolenia/decyzje na transport i zagospodarowanie osadów ściekowych o kodzie 19 08 05. Jako załącznik do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć deklarację, że w ramach limitów określonych w decyzji na odzysk osadów ściekowych Wykonawca może przyjąć ilość osadów określoną w przedmiotowej specyfikacji w ciągu roku obowiązywania umowy. W przypadku różnych procesów odzysku Wykonawca złoży oświadczenie dla każdego oferowanego procesu odzysku. 18)Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości przekazywanych Wykonawcy komunalnych osadów ściekowych w okresie realizacji zamówienia. Niezależnie od powyższego Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie odebraną ilość komunalnych osadów ściekowych przeznaczonych do zagospodarowania. Zamawiający dopuszcza przekazywanie osadu we własnym zakresie celem ich rolniczego wykorzystania - przy zachowaniu wymogów ustawowych. 19)Zamawiający wymaga od Wykonawcy podjęcie działań związanych z przedmiotem zamówienia tj. wywozem zapełnionego zbiornika (kontenera) maksymalnie 48 godzin od momentu powiadomienia telefonicznego. 20)Zamawiający zaleca wizję lokalną na terenie oczyszczalni ścieków w Rogowie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się o zamówienie publiczne-przyszła strona umowy). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami np. zbiornikami (kontenerami), urządzeniami oraz środkami transportu, które zostaną użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-8 niniejszego rozdziału SIWZ: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ; b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin podjęcia działań - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących: 1) zmiany osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 2) zmiany terminu zakończenia realizacji usługi: a) z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie usługi, 3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo, ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pokój nr 3 - sekretariat (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.