eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadanie pn.Przebudowa dróg powiatowych w Gminie Kroczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Kroczyce: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadanie pn.: Przebudowa dróg powiatowych w Gminie Kroczyce
Numer ogłoszenia: 172725 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157077 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 3152150 do 5, faks 034 3152150 do 5.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadanie pn.: Przebudowa dróg powiatowych w Gminie Kroczyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 597 763,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote 00/100). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj kredytu: długoterminowy 2. Kwota kredytu: 597 763,00 zł 3. Waluta: PLN 4. Okres kredytowania: od 2.09.2013 do 30.11.2030 r. 5. Termin i sposób udostępnienia środków Zamawiającemu (kredytobiorcy): Przewidywana jest jednorazowa wypłata kredytu w terminie 2.09.2013 r. Dokładna data uruchomienia kredytu zostanie podana przez Zamawiającego, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, jednak nie wcześniej niż po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (umowy kredytowej). Zamawiający będzie korzystał z udostępnionych mu kwot kredytu poprzez przekazanie przez Wykonawcę (bank) środków na rachunek Zamawiającego (kredytobiorcy). Kredytobiorca będzie korzystać z kredytu bezgotówkowo, wydając dyspozycje w ciężar rachunku kredytowego. Zamawiający zastrzega możliwość: 1) zmiany terminu uruchomienia kredytu, 2) wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, 3) wcześniejszej spłaty kredytu, 4) renegocjacji kwot i terminów spłat kredytu - w każdym z przypadków - bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 6. Oprocentowanie kredytu i warunki jego spłaty: a) Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o WIBOR 3M + marża (stała - niezmienna w okresie obowiązywania umowy), b) Odsetki będą spłacane w okresach miesięcznych od kwoty aktualnego zadłużenia do ostatniego dnia każdego miesiąca zaczynając od miesiąca uruchomienia kredytu, c) Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok obrachunkowy liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. d) Spłata kredytu nastąpi w 34 ratach w terminie począwszy od 31.05.2014 r. do 30.11.2030 r. e) Propozycja harmonogramu spłaty rat kredytu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Forma zabezpieczenia kredytu: Formą zabezpieczenia kredytu jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. 8. Przeznaczenie kredytu: Kredyt zostanie wykorzystany na współfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa dróg powiatowych w Gminie Kroczyce.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy zaciągnięcia kredytu długoterminowego, z którego środki przeznaczone zostaną na partycypację Gminy Kroczyce w kosztach realizacji projektu pn.: Przebudowa dróg powiatowych w Gminie Kroczyce, realizowanego ze środkó Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2007 - 2013 przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Szczekocinach, ul. Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268906,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241512,01

  • Oferta z najniższą ceną: 241512,01 / Oferta z najwyższą ceną: 241512,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.