eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa parkingu przy Aquaparku w Polkowicach od strony zachodniej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-05-29

Polkowice: Budowa parkingu przy Aquaparku w Polkowicach od strony zachodniej
Numer ogłoszenia: 172658 - 2009; data zamieszczenia: 29.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Aquapark Polkowice S.A. , ul. Młyńska 4, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7462770, 7462703, faks 076 7462760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy Aquaparku w Polkowicach od strony zachodniej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 20 stanowisk miejsc postojowych przy Aquaparku w Polkowicach od strony zachodniej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a/dokumentacja projektowa, b/specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny oraz prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000 zł słownie: dwa tysiące złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (art. 22 ust.1 pkt 4) Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa w załączniku nr 1 Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w zakresie objętym zamówieniem. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat ,składek itp. 2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( oświadczenie woli, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego) tj. a) W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował roboty budowlane podobne swym zakresem i rodzajem do przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę musi udokumentować wykonanie robót budowlanych polegających na budowie co najmniej dwóch parkingów o wartości brutto co najmniej 50.000 PLN każdy. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż pięć lat to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności.Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku nr 4 Formularza ofertowego. Dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zadań wykazanych w załączniku nr 4 do Formularza ofertowego. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. b) Wykonawca musi zatrudniać w momencie złożenia oferty osoby posiadające uprawnienia ( zgodnie z Prawem Budowlanym) do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie: - 1 kierownik budowy z branży konstrukcyjno-budowlanej Osoby przewidziane do realizacji zamówienia ( kierownicy budowy) muszą wykazać się przynależnością do Izby budowlanej lub podobnej izby zawodowej. W/w informacje należy zamieścić w zał. nr 5 Formularza ofertowego. W Formularzu tym wykonawca przedstawia wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; W załączeniu ( o ile jest to wymagane): pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Potencjał ekonomiczny Wykonawcy powinien być wystarczający do realizacji zamówienia. a) Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową na minimum 50 % wartości ceny ofertowej brutto . Zdolność kredytową należy udokumentować opinią z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy. Informację dotyczące określenia zdolności kredytowej należy zamieścić w zał. Nr 3 Formularza ofertowego . b) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia oferty ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ( polisę OC) z tytułu prowadzonej działalności ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości gwarancyjnej co najmniej 200 000 PLN . Polisę, o której mowa Wykonawca dołącza jako zał. Nr 3 Formularza ofertowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzór w rozdziale E SIWZ), zawierający następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Oświadczenia wykonawcy - część 1, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku : Prawo zamówień publicznych , - Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie powyższego oświadczenia - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : a) aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie z ZUS lub KRUS, o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie powyższych dokumentów - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum. 2) Załącznik nr 2 - Oświadczenia wykonawcy - część 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie objętym realizacją umowy i uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy, - Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ, w tym z wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, - Oświadczenie, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji robót w określonym czasie. - Deklaracja Wykonawcy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w formularzu ofertowym (ofercie) są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe. - Upoważnienie Wykonawcy dla Zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów dotyczących złożonych dokumentów. - Upoważnienie Wykonawcy dla każdej osoby publicznej, banku lub przedsiębiorstw wymienionych w FORMULARZU OFERTOWYM (ofercie) do dostarczenia stosownych informacji uznanych przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie. - Nazwiska i stanowiska osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania dalszych informacji, jeżeli będą wymagane. Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) : a) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3) Załącznik nr 3 Dowody na posiadanie potencjału ekonomicznego . Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) określające pozycję finansowo-ekonomiczną wykonawcy, takie jak: a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( min 50 % wartości brutto ceny ofertowej brutto), wystawiana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Załącznik nr 4 Informacje na temat doświadczenia. W załączniku należy umieścić szczegóły dotyczące zrealizowanych robót budowlanych ( wg wymogu rozdz. C.2. pkt.2.2 ppkt.2a SIWZ), informacji na temat Zamawiających, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat tych robót. Do załącznika nr 4 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) do każdej wyszczególnionej pozycji w załączniku nr 4 należy dołączyć pozytywną opinię ( referencje, protokoły odbioru itp. ) Zleceniodawcy. 5) Załącznik nr 5 - Kwalifikacje i doświadczenie personelu- zawierający wykaz kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym zamówieniu, Do załącznika nr 5 należy dołączyć (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) dokument stosownych uprawnień budowlanych osób, o których mowa w rozdziale C 2. (pkt C.2.2. ppkt 2b SIWZ) oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby budowlanej lub podobnej Izby zawodowej. Należy wpisać dane z ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 6) Załącznik nr 6 - Kosztorys ofertowy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aquapark.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aquapark.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:30, miejsce: AQUAPARK POLKOWICE S.A. 59-100 Polkowice ul. Młyńska 4 -Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.