eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Częściowa wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i remont elewacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul.Kościelnej 10 w Ziebcach - elewacja ogrodowa



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Ziębice: Częściowa wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i remont elewacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul.Kościelnej 10 w Ziebcach - elewacja ogrodowa
Numer ogłoszenia: 172600 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 12, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8191393, fax 074 8190984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsziebice.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i remont elewacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul.Kościelnej 10 w Ziebcach - elewacja ogrodowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamównienia jest: częściowa wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i remont elewacji budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul.Kościelnej 10 w Ziebcach - elewacja ogrodowa Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie : -przełożenie pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki -wymiana rynien i rur spustowych -wymiana obróbek blacharskich, montaż drabinek przeciw śniegowych -wymiana tynków ścian kat. III -wykonanie podokienników z blachy -dwukrotne malowanie tynków farbami silikatowymi -obłożenie cokołów płytkami klinkierowymi, -dwukrotne malowanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich -wywóz gruzu na wysypisko na odległość 16 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie (załącznik ) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z w/w dokumentów winien wynikać zakres działalności będący w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik do siwz) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł. Zamawiający rozumie zgodnie z przepisami (Prawa budowlanego) (jedną robotę budowlaną) jako pojedyncze zadanie budowlane obejmujące roboty dotyczące określonego obiektu o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł 2.2. wykaz zawierający dane osób, sprawujących bezpośredni nadzór na budowie, w tym kierownika budowy oraz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - załącznik siwz 2.3. dokumentów stwierdzających, że osoby sprawujące bezpośredni nadzór na budowie i uczestniczące w wykonaniu zamówienia, w tym kierownika budowy, posiadają wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalności elektrycznej oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), Uwaga:W przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla oferenta. 3. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 3.1. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 40 000 zł obowiązującą na okres wykonania zamówienia. 4. Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się unormowania §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich, te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605). 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punkcie metodą spełnia/nie spełnia 6. Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punkcie 1.,2.,3.,4. w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty.7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożą dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów wyznaczając jednocześnie stosowny termin. Nie uzupełnienie przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie będzie skutkowało koniecznością wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8.1. Współpraca wykonawców nie może się zakończyć przed wykonaniem świadczenia. 8.2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.3. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w punkcie 1.,2., 3., 4 (wraz z oświadczeniem) muszą złożyć wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast warunki ujęte w punkcie 2.1., 2.2., 2.3. i 3.1 mogą spełniać łącznie. 8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: www.dpsziebice.republika.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsziebice.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy SpołecznejUl. Kościelna 12 57-220 Ziębicach Tel. (074) 81 91 393 fax (074) 81 90 984 sekretariat II p.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Ul. Kościelna 12 57-220 Ziębicach T el. (074) 81 91 393 fax (074) 81 90 984 sekretariat II p.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.