eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów › Dostawa oleju opałowego dla Urzędu Gminy , Ośrodka Zdrowia i Szkół na terenie gminy Aleksandrów w sezonie 2009/2010 w ilości  100.000 litrów z możliwością zakupu mniejszej ilości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Aleksandrów: Dostawa oleju opałowego dla Urzędu Gminy , Ośrodka Zdrowia i Szkół na terenie gminy Aleksandrów w sezonie 2009/2010 w ilości  100.000 litrów z możliwością zakupu mniejszej ilości.
Numer ogłoszenia: 172543 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Aleksandrów , Aleksandrów 39b, 26-337 Aleksandrów, woj. łódzkie, tel. 044 7560027, faks 044 7560014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.aleksandrow.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla Urzędu Gminy , Ośrodka Zdrowia i Szkół na terenie gminy Aleksandrów w sezonie 2009/2010 w ilości  100.000 litrów z możliwością zakupu mniejszej ilości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego dla Urzędu Gminy , Ośrodka Zdrowia i Szkół na terenie gminy Aleksandrów w sezonie 2009/2010 w ilości  100.000 litrów z możliwością zakupu mniejszej ilości. Dostawę własnym transportem i wyładunkiem następujące partie oleju opałowego lekkiego poniżej 1% zawartości siarki dla : 1/ Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie- 12 000 l 2/ Gimnazjum w Dąbrowie n/Czarną 20 000 l 3/Szkoły Podstawowej w Skotnikach 15 000 l 4/Szkoły Podstawowej w Dąbrowie n/Czarną 23 000 l 5/ Urząd Gminy i Ośrodek Zdrowia w Aleksandrowie 30 000 l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi. zmianami tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ust. 1 lub 2 Pzp, b spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. tzn. Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc do dnia wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Posiada płynność finansową przez co zamawiający rozumie dostęp do wolnych środków na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo rozliczeniowej na kwotę nie mniejszą niż 20 tys zł. Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 10.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki umowy określone w załączniku Nr 2 do SIWZ. 10.3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 11. 10.4.Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający wymaga, aby każda strona takiego dokumentu opatrzona była klauzulą Za zgodność z oryginałem. 10.5.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1.Wypełniony druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić zgodnie ze wzorem- załącznik nr 1 do specyfikacji. 11.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 3 do specyfikacji. 11.3.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych w postaci: a aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy dokument ten wystawiony jest wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winien on być potwierdzony przez Urząd wydający, że wpis jest aktualny i zgodny ze stanem prawnym, b zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, d informacje z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 20 tys. zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie referencje. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.aleksandrow.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie, 26-337 Aleksandrów 39B, pokój 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie, 26-337 Aleksandrów 39B, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.11.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.