Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Lublin: zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami
z dostarczeniem do NBP O/O w Lublinie oraz montażem
Numer ogłoszenia: 172517 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie , ul. Chopina 6, 20-026 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5317612, 5317621.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami z dostarczeniem do NBP O/O w Lublinie oraz montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami z dostarczeniem do NBP OO w Lublinie oraz montażem. 1. Fotele obrotowe muszą spełniać wymagania: 1) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275, z późn. zm.). 2) rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 01 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (tj. Dz. U. z 1998 r. nr 148 poz. 973, z późn. zm.). 3) PN-EN 1335: 1: 2004 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Część 1: Wymiary. Oznaczenia wymiarów. 4) PN-EN 1335-2: 2002 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Wymagania bezpieczeństwa. 5) PN-EN 1021-1: 2007 Ocena zapalności mebli tapicerowanych. Część 1: Źródło zapłonu: tlący się papieros. 6) PN-EN 1021-1: 2007 Ocena zapalności mebli tapicerowanych. Część 2: Źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki. 2. Wymagane atesty, certyfikaty lub inne dokumenty wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości winny potwierdzać, że fotele obrotowe wykonane są z atestowanych materiałów w niżej wymienionym zakresie: 1) wytrzymałości i trwałości, 2) trudnopalności - do pianki siedziska i tkaniny obiciowej odpowiadającej tkaninie Aquarius A-21, 3) ścieralności dla tkaniny obiciowej odpowiadającej tkaninie Aquarius A-21. 3. Opis fotela obrotowego z podłokietnikami odpowiadający standardowi fotela typu RAYA 23 SL z podłokietnikami P49 PP producenta PROFIm lub równoważnego: 1) podstawa 5-ramienna, metalowa, malowana proszkowo w kolorze czarnym lub chromowana zaopatrzona w kółka jezdne twarde + (do powierzchni miękkich, typu wykładzina dywanowa), 2) możliwość płynnej regulacji wysokości siedziska, 3) mechanizm SYNCHRO SL, 4) siedzisko i oparcie wyprofilowane odpowiednio do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego nóg, 5) siedzisko wykonane ze sklejki drzewa liściastego, wyściełane integralną pianką poliuretanową, wykonaną w technologii wtryskowej, tapicerowane tkaniną w kolorze zielonym, 6) oparcie wykonane, jako rama z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym z regulacją - możliwość dopasowania do wzrostu użytkownika, tapicerowane z przodu i z tyłu, 7) podłokietniki regulowane z nakładką polipropylenową góra - dół, nakładka przód - tył możliwość dopasowania do wzrostu użytkownika, 8) tkanina siedziska i oparcia: a) min. 95% składu tkaniny stanowi wełna , b) kolor odpowiadający kolorystyce Aquarius A-21, c) odporność na ścieranie minimum 60.000 cykli Martindale, d) odporność na peeling - 5 ( certyfikat ISO), e) trudnopalna i odporna na odbarwienia pod wpływem światła. 10) fotel powinien posiadać regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. 11) fotel powinien posiadać możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o. 12) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. 13) oparcie i siedzisko musi być połączone widocznym estetycznym łącznikiem, będącym integralną częścią całego mechanizmu. 4. Zamawiający określa warunki równoważności: 1) fotel powinien posiadać regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. 2) fotel powinien posiadać możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o. 3) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. 4) regulacja wysokości siedziska 400-500 mm, licząc od podłogi. 5) wysokość całkowita fotela min. 1005 mm. 6) mechanizm SYNCHRO SL. 7) siedzisko i oparcie wyściełane integralną pianką poliuretanową, wykonaną w technologii wtryskowej. 8) w tapicerce skład tkaniny winien zawierać min. 95%wełny. 9) podłokietniki regulowane z nakładką polipropylenową góra - dół, nakładka przód - tył możliwość dopasowania do wzrostu użytkownika, 10) podstawa 5-ramienna, metalowa, malowana proszkowo w kolorze czarnym lub chromowana zaopatrzona w kółka jezdne twarde + (do powierzchni miękkich, typu wykładzina dywanowa). 11) kolor odpowiadający kolorystyce Aquarius A-21..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiot obejmował sprzedaż z dostarczeniem do Zamawiającego foteli obrotowych z podłokietnikami, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Atesty, certyfikaty lub inne dokumenty wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości winny potwierdzać, że fotele obrotowe wykonane są z atestowanych materiałów w niżej wymienionym zakresie: 1) wytrzymałości i trwałości, 2) trudnopalności, 3) ścieralności dla tkaniny obiciowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 64
- 2 - Okres udzielonej gwarancji powyżej 24 miesięcy do 60 miesięcy - 36
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie
ul. Chopina 6
20-026 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ul. Chopina 6 20-026 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Zakup i dostawa łóżek, krzeseł i materacy dla Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej cz. 1 łóżka (stelaże do materacy); cz. 2 materace; cz. 3 krzesła.
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.