eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ornontowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Ornontowice: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ornontowice
Numer ogłoszenia: 172516 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 2335320, 3306225, fax 032 3306214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ornontowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania o nazwie: Stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ornontowice dla: I. obszaru, w granicach administracyjnych Gminy Ornontowice, z wyłączeniem działek numer 1916.4, 5, 6, 7, 39.13 oraz część działki numer 39.10 (zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Ornontowice Nr XXII.158.08 z dnia 12 maja 2008 r., w sprawie: przystąpienia do sporządzenia) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ornontowice z wyłączeniem działek numer 1916.4, 5, 6, 7, 39.13 oraz część działki numer 39.10 - kserokopia Uchwały Rady w załączeniu, II. działek numer 1916.4, 5, 6, 7, 39.13 oraz część działki numer 39.10 zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Ornontowice Nr XXII.159.08 z dnia 12 maja 2008 r., w sprawie: przystąpienia do sporządzenia. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ornontowice, obejmującego wyłącznie działki numer 1916.4, 5, 6, 7, 39.13 oraz część działki numer 39.10.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2.Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust 1 Ustawy, a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia urbanistyczne. 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: opracowania studium lub planów zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartości minimum 200% wartości składnej oferty 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków. Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia/ nie spełnia: Warunki, o których mowa w pkt 1 i 4 będą oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy o ich spełnieniu lub nie. Warunek określony w pkt 2 zostanie oceniony na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - uprawnień osób, zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje na potrzeby niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne warunek zostanie uznany za spełniony. Warunek określony w pkt 3 zostanie zweryfikowany na podstawie wykazu wykonanych zamówień. Jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował opracowania studium lub planów zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartość minimum 200% wartości składnej oferty warunek zostanie uznany za spełniony. Załączone referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie zamówienia, są wymagane w celu oceny czy wykazane zamówienia zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -załącznik 2 SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: uprawnienia urbanistyczne oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego; 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów i dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwyciestwa 26a, pokój 322 43-178 Ornontowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwyciestwa 26a, pokój 322 43-178 Ornontowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zadania dla pkt I niniejszego zamówienia - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla pkt II niniejszego zamówienia - 10 miesięcy od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.