eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z obsługi, diagnozowania oraz usuwania powstałych uszkodzeń występujących w systemach Instrument Landing System (ILS) typu MK-20A - Nr 18/13/N



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Dęblin: świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z obsługi, diagnozowania oraz usuwania powstałych uszkodzeń występujących w systemach Instrument Landing System (ILS) typu MK-20A - Nr 18/13/N
Numer ogłoszenia: 172434 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z obsługi, diagnozowania oraz usuwania powstałych uszkodzeń występujących w systemach Instrument Landing System (ILS) typu MK-20A - Nr 18/13/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z obsługi, diagnozowania oraz usuwania powstałych uszkodzeń występujących w systemach Instrument Landing System (ILS) typu MK-20A. Szkolenie przeznaczone jest dla 16 osób, w tym żołnierzy zawodowych oraz pracowników cywilnych wojska.. 2. Szkolenie z ILS MK - 20 A odbywać się będzie w 2013 r. w oparciu o bazę szkoleniową i system ILS znajdujące się w 41. Bazie Lotnictwa Szkolnego ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin i podzielone będzie na dwa terminy: - termin I - w dniach 16-27.09.2013 r. - termin II w dniach 30.09 - 11.10.2013 r. 3. W każdym terminie szkoleniem objętych będzie osiem osób. 4. Szkolenie powinno trwać 10 dni roboczych (część teoretyczna - 5 dni i część praktyczna - 5 dni) po 8 godzin dziennie w tym dwie przerwy, pierwsza 10 minut i druga 30 minut. 5. Szkolenie powinno być zorganizowane w formie kursu składającego się z części teoretycznej i praktycznej, przeprowadzonego na podstawie programu szkolenia opracowanego przez wykonawcę usługi i zakończonego egzaminem sprawdzającym. 6. Program szkolenia powinien być uzgodniony z Zarządem Dowodzenia i Łączności Dowództwa Sił Powietrznych i zatwierdzony przez Szefa Szefostwa Eksploatacji Sprzętu Łączności, Informatyki Walki Elektronicznej Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych. Program szkolenia należy złożyć razem z ofertą, będzie uzgodniony i zatwierdzany na etapie podpisywania umowy. 7. Po odbytym szkoleniu powinien być przeprowadzony egzamin, który powinien obejmować sprawdzenie przyswojenia przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności objętych programem szkolenia. 8. Wykonawca powinien zapewnić właściwy przebieg szkolenia w oparciu o własne urządzenia multimedialne, tj. laptop, rzutnik oraz prowadzenie dokumentacji w postaci programu szkolenia, planu tygodniowego, dziennika zajęć, protokółu przebiegu egzaminu oraz rejestru wydanych zaświadczeń. 9. W stosunku do prowadzących szkolenie wymagane jest posiadanie uprawnień do szkolenia obsług w zakresie ILS wydane przez producentów ww. systemów lub inne uprawnione podmioty. 10. Szkolenie może odbywać się w języku angielskim pod warunkiem zapewnienia tłumaczenia na język polski przez osoby legitymujące się doświadczeniem w prowadzeniu tego typu szkoleń. 11. Każdy uczestnik szkolenia, po jego ukończeniu i pozytywnym zaliczeniu egzaminu (teoretycznego i praktycznego) powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Dokument ten powinien zostać opracowany w formie certyfikatu, zawierającego nazwę prowadzonego szkolenia, termin przeprowadzenia szkolenia oraz nabyte przez uczestnika uprawniania, tj. uprawnienie do pracy i napraw I i II stopnia systemu ILS. 12. Szkoleni powinni wykonać wszystkie zakresy obsług oraz poznać proces diagnozowania i napraw zgodnie z wymaganiami producenta systemów ILS. 13. Listę szkolonych opracuje Zarządami A-6 w porozumieniu z Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych. 14. Szkolenie powinno zawierać następujące zadania: 1) ogólne wiadomości o ILS: a) przeznaczenie systemu, b) skład systemu, c) podstawowe parametry techniczne systemu, d) definicje dotyczące systemu; 2) najważniejsze połączenia systemu (okablowanie); 3) procedura włączenia i wyłączenia systemu; 4) zasady działania systemu ILS na podstawie schematów blokowych: a) radiolatarni kursu LOC, b) radiolatarni ścieżki zniżania GS, c) radioodległościomierza DME, d) układu monitorowania i zdalnej kontroli; 5) anteny - opis funkcjonalny; 6) oprogramowanie - ekrany oprogramowania: a) konfiguracja programu, b) poziomy logowania, ich różnice, wymagania loginów i haseł, c) najważniejsze zakładki programu; 7) obsługa, zadania rutynowe i prewencyjne; 8) obsługi serwisowe wykonywane przez personel obsługowy - pokaz praktyczny z wykorzystaniem urządzeń pomiarowych, zgodnie z zakresem zawartym w instrukcjach eksploatacji systemów ILS oraz Ramowymi kartami zakresu obsługiwania technicznego dla ILS: a) codzienne, b) miesięczne, c) roczne; 9) diagnostyka i lokalizacja usterek z wykorzystaniem oprogramowania i urządzeń pomocniczych-pomiarowych. Analiza odczytanych błędów; 10) lokalizacja i sposoby usuwania uszkodzeń; 11) podsumowanie kursu - pytania i odpowiedzi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług i wykonał co najmniej jedną usługę na szkolenie w zakresie systemu ILS o wartości co najmniej 70 000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; 3) zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAt, w zakresie wynikającym z tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 20 zł na konto: 24 1010 1339 0016 1622 3100 0000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.