eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Robota budowlana obejmująca - Wykonanie zaleceń pokontrolnych Państwowej Straży Pożarnej - ZPK 22/08



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Dąbrowa Górnicza: Robota budowlana obejmująca - Wykonanie zaleceń pokontrolnych Państwowej Straży Pożarnej - ZPK 22/08
Numer ogłoszenia: 172211 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana obejmująca - Wykonanie zaleceń pokontrolnych Państwowej Straży Pożarnej - ZPK 22/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zabudowanie, w miejsce istniejących drzwi stanowiących wyjście główne z budynku, drzwi rozsuwanych o szerokości otworu w świetle 180 cm oraz wykonanie projektu sterowania, 2. zabudowanie w miejsce drzwi stanowiących wyjście ewakuacyjne z Sali Obsługi Podatnika na holu segmentu 2 - drzwi rozsuwanych o szerokości otworu w świetle 150cm oraz wykonanie projektu sterowania, 3. zabudowanie, w miejsce istniejących drzwi w przedsionku holu dźwigów osobowych na parterze segmentu 3, drzwi wewnętrznych o szerokości 90cm, 4. zabudowanie, w miejsce istniejących drzwi w przedsionku holu dźwigów osobowych na parterze segmentu 3, drzwi zewnętrznych o szerokości 110cm - stanowiących wyjście ewakuacyjne z budynku, 5. zabudowanie, w miejsce istniejących drzwi, stanowiących wyjście ewakuacyjne z budynku na poziomie piwnic segmentu 3, drzwi o szerokości 90cm, 6.zabudowanie, w miejsce istniejących drzwi na poziomie piwnic segmentu 3, pomieszczeń: (1) - magazynek (P13) przy wyjściu ewakuacyjne z budynku o wymiarach: szerokość=90cm, wysokość=160cm, (2) - magazynek (P12) o wymiarach: szerokość=80cm, wysokość=200cm, (3) - pomieszczenie warsztatowe o wymiarach: szerokość=80cm, wysokość=200cm, (4) - przejście z segmentu 3 do segmentu 2 budynku o wymiarach: szerokość=80cm, wysokość=200cm, 7. zabudowanie, w miejsce istniejących drzwi, stanowiących wyjście ewakuacyjne z budynku na poziomie parteru segmentu 1, drzwi dwuskrzydłowe o szerokości 120cm z nieblokowanym skrzydłem drzwi o szerokości 90cm, 8.zamknięcie pomieszczenia biblioteki akt, magazynu druków i materiałów piśmiennych, usytuowanych na drodze ewakuacyjnej prowadzącej z bocznej klatki schodowej segmentu 1 do wyjścia na zewnątrz budynku, drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30, wyposażonymi w samozamykacze, 9. likwidacja ścianki kartonowo gipsowej oraz futryny z drzwiami usytuowanych przy bibliotece akt - segment 1, 10. zamknięcie wejścia parteru do korytarza segmentu 3, 11. zabudowanie, w miejsce istniejących drzwi pomieszczenia zaplecza portierni i pomieszczenia biurowego (Nr 009), usytuowanych na parterze budynku w bezpośrednim sąsiedztwie głównego holu wejściowego, drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30, wyposażonymi w samozamykacze, 12. zamknięcie wejścia do korytarza segmentu 1 - drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30, wyposażonymi w blokady elektromagnetyczne, sterowane systemem sygnalizacji pożarowej oraz wykonanie projektu sterowania, 13. wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na czasowy pobyt ludzi, zlokalizowanych na poziomie piwnic oraz dróg komunikacji ogólnej w całym budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, 14. wykonanie zasilania w energię elektryczną istniejącej hydrofornii, 15. wykonanie projektu a następnie zabudowanie na przewodzie zasilającym pion instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, dwóch nasad wlotowych DN 75 z zaworem zwrotnym i wyprowadzenie ich na zewnętrzną ścianę budynku od strony dojazdu pożarowego, a także odpowiednie ich oznakowanie, jako przyłączy dla jednostek straży pożarnej, 16. wykonanie projektu a następnie wyposażenie pionu instalacji wodociągowej przeciwpożarowej prowadzonej w przedsionku wewnętrznej klatki schodowej w zawory hydrantowe 52, przy czym w piwnicy i na ostatniej kondygnacji - w dwa zawory hydrantowe 52, 17. wykonanie projektu a następnie wyposażenie obu kondygnacji nadziemnych budynku w części obejmującej segment 1 i 2 w hydranty z wężem półsztywnym, 18. wykonanie projektu a następnie zastosowanie w miejsce dźwiękowego systemu ostrzegawczego urządzeń wywołujących w przypadku wykrycia pożaru alarm akustyczny w budynku, sterowany systemem sygnalizacji pożarowej, 19. oznakowanie budynku, w sposób informujący o zastosowaniu nawodnionych pionów z zaworami hydrantowymi i wskazujący jednocześnie miejsca lokalizacji nasad przeznaczonych do dodatkowego zasilania instalacji przez Państwowa Straż Pożarną, Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w załącznikach od Nr 3 do Nr 24 niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 51.70.00.00 - 51.70.00.00 71.20.00.00 - 71.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp), Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia winny posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane o specjalności w zakresie robót elektrycznych, sieci i instalacji wodociągowych w zakresie projektowania i wykonawstwa tych instalacji oraz nadzoru wykonania tych prac. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu (aktualny, czyli odzwierciedlający bieżący stan faktyczny) z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, 2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykazane roboty budowlane muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto. Wykonawca zobowiązany jest wykazać wartość, datę i miejsce wykonanych robót budowlanych oraz załączyć dokumenty potwierdzające (np.: referencje, opinie, oświadczenie zamawiającego), że roboty te zostały wykonane należycie. 4.dokumentów stwierdzających, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia , o których mowa w Rozdziale V pkt. 2 poprzez złożenie: a) - uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, b) - poświadczenia o przynależności do odpowiednich izb samorządowych, zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001r. ze zmianami),(wydane nie wcześniej niż w 2007r.) punkt 4a i 4b dotyczą kierownika budowy i kierownika robót. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. pełnomocnictwa określające jego zakres, w oryginale lub jego kopia potwierdzona notarialnie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego, podpisanego przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (załączyć jedynie wówczas, gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy). 6. wypełnionego (w oryginale) formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ , 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,2,3 i 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać zastępujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 1,2,3 dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c)jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, d) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33A , 41-300 Dąbrowa Górnicza sala 100 stanowisko Nr 1 lub Nr 2 (kancelaria) Koszt SIWZ - 50,00zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33A , 41-300 Dąbrowa Górnicza sala 100 stanowisko Nr 1 lub Nr 2 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.