eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › przetarg nieograniczony pow. 60 000 EURO na zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 440 000 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17219

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Skrzyszów: przetarg nieograniczony pow. 60 000 EURO na zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 440 000 PLN

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Skrzyszów, do kontaktów: Danuta Kielian - Skarbnik Gminy, pok. nr 18, tel. (014)6326337; Jerzy Biernat - podinspektor d/s inwestycji, pok. nr 4, tel. (014)6326383, Skrzyszów 642, 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, tel. 014 6326330, fax 014 6326332, e-mail: informatyk@skrzyszow.pl, www.skrzyszow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony pow. 60 000 EURO na zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 440 000 PLN. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 440 000 PLN (słownie: dwa miliony czterysta czterdzieści tysięcy i 00/100 PLN)z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 1 145 677 PLN, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1 294 323 PLN. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy gminy. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniany z wykonawcą i przedkładany na podstawie pisemnych dyspozycji Kredytobiorcy. 3. Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do dnia 30.07.2007. 4. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 30.09.2006 r. 5. Spłata kredytu nastąpi w ratach od 30.07.2007 do 31.07.2013. Harmonogram spłat kredytu określony jest w SIWZ. 6. Prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy w wysokości określonej w ofercie, naliczana od kwoty pobranej transzy kredytu, poprzez potrącenie z przekazanej kwoty kredytu na rachunek podstawowy gminy. 7. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu 8. Odsetki płatne na koniec każdego kwartału. 9.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Gminy Skrzyszów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Kredyt w wysokości 2 440 000 PLN uruchamiany na pisemne dyspozycje zamawiającego do dnia 30.09.2006 r. Spłata kredytu w terminie od 30.07.2007r. do 31.07.2013r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.07.2013;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Oferenta zgodnie z art.22ust.1 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24ust.1i2 Pzp zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejstru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferenci nie obowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich statut prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować oferenta. 5.Zaświadczenie właściwego Naczelnika US potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolenienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce. przed upływem składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego osoby (osób) organu zarządzającego w zakresie art. 24 ust.1 pkt.4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1pkt.9 Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.05.2006, godzina 11:15, siedziba zamawiającego, pok. nr 2.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.