Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Łódź: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w zakresie prac związanych z budową hali wielofunkcyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu dla Międzynarodowych Targów Łódzkich przy ul. Stefanowskiego 17 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 172101 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o., ul. Wólczańska 199, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 636 29 83, faks 0-42 637 29 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja imprez targowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w zakresie prac związanych z budową hali wielofunkcyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu dla Międzynarodowych Targów Łódzkich przy ul. Stefanowskiego 17 w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w zakresie prac związanych z budową hali wielofunkcyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu dla Międzynarodowych Targów Łódzkich przy ul. Stefanowskiego 17 w Łodzi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELPRO Paweł Mokrosiński, ul. J. Kusocińskiego 84 m.32, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 549000,00
Oferta z najniższą ceną: 549000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 549000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie finansowane jest ze środków uzyskanych przez Zamawiającego na podstawie umowy z dnia 31.05.2010 r. o obsługę i gwarantowanie emisji obligacji. Zamawiający zamierzał prowadzić nadzór inwestorski siłami własnymi, tj. przy pomocy osób u niego zatrudnionych. W dniu 9 czerwca 2010 r. otrzymał jednak pismo z banku obsługującego emisję (Pekao S.A.), z którego stanowczo wynikało, że nie jest dopuszczalne finansowanie kosztów nadzoru inwestorskiego w formule zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Biorąc pod uwagę, że w dniu 31.05.2010 r. została zawarta umowa na roboty budowlane konieczne stało się natychmiastowe udzielenie zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego, który jest wymagany przy tak dużej inwestycji jaką jest budowa hali wielofunkcyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu dla Międzynarodowych Targów Łódzkich przy ul. Stefanowskiego 17 w Łodzi. Zamawiający zmuszony był skorzystać z trybu zamówienia z wolnej ręki uznając, że ma miejsce wyjątkowa sytuacja nie wynikająca z przyczyn leżących po jego stronie, której nie mógł on przewidzieć i powodująca, że wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia.W związku z powyższym wyczerpane zostały przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
- 30/ZP/2024 Ubezpieczenie kosztów leczenia, assistance, NNW, OC oraz ubezpieczenie bagażu pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Łódzkiego wyjeżdżających służbowo.
- Remont toalet w suterenie, na parterze oraz 1, 2, 3 piętrze budynku "A" Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego 5
- Dostosowanie istniejących zabezpieczeń przeciwpożarowych w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa.
- MZŻ.262.12.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozbiórka istniejących obiektów, budowa szklarni specjalistycznej z zapleczem eduk. i techn., zagospodarowaniem terenu w Zabrzu..."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap I".
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych pn. "Budowa i remont chodników w Powiecie Tczewskim 2023"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Strzelce Wielkie, gmina Szczurowa"
- Pełnienie funkcji insp. nadzoru inwest. nad zad. dot. poprawy infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.