eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Kompleksowa termomodernizacja budynku Miejskiego Domu Kultury w Radomsku przy ul. Brzeźnickiej 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Radomsko: Kompleksowa termomodernizacja budynku Miejskiego Domu Kultury w Radomsku przy ul. Brzeźnickiej 5.
Numer ogłoszenia: 171976 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, fax 044 6854513, 6854521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja budynku Miejskiego Domu Kultury w Radomsku przy ul. Brzeźnickiej 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa termomodernizacja budynku Miejskiego Domu Kultury w Radomsku przy ul. Brzeźnickiej 5 w zakresie: ­ instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego, ­ wymiany ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian budynku oraz docieplenia stropodachu, robót remontowych na tarasie od strony Parku Świętojańskiego (ściana oporowa, nawierzchnia tarasu i schodów). Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót kosztorysami ślepymi, wykonanymi przez Biuro Projektów Energetycznych BEPES, ul. Grabińska 8a, 92-780 Łódź. Zakres robót do wykonania zgodny z projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót kosztorysami ślepymi obejmuje: 1).Wymianę ślusarki i stolarki okiennej i drzwiowej w elewacjach w tym: ­ demontaż starej stolarki, ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, ­ montaż nowej ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej aluminiowej w kolorze RAL 7021 (grafitowo-czarny) o wsp. przenikania ciepła 1,1 W/m2, drzwi oraz okna na parterze szklone szkłem antywłamaniowym, drzwi wyposażone w samozamykacze, okna- kwatery otwierane z funkcją uchylną i rozszczelniania, ­ montaż nowych drzwi stalowych ocieplonych w elewacji od strony stacji benzynowej, ­ montaż nowych drzwi drewnianych zewnętrznych. 2). Docieplenie elewacji zewnętrznych budynku w tym:. - demontaż rynien dachowych i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, montaż nowych rynien dachowych i rur spustowych z polichlorku winylu oraz obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze RAL 7021 (grafitowo-czarny), - wymiana instalacji odgromowej w zakresie pionów, - roboty związane ze zmianą komunikacji pomiędzy salą widowiskową, a kabiną projekcyjną poprzez wbudowanie 2 szt. drzwi drewnianych wewnętrznych oraz przez zlikwidowanie 1 szt. drzwi wewnętrznych na parterze w elewacji od strony stacji benzynowej zgodnie z dokumentacją techniczną, - docieplenie ścian budynku metodą lekką-mokrą systemem podanym w dokumentacji projektowej lub równoważnym z płyt styropianowych FS15 (lecz o gęstości nie mniejszej niż 15 kg/m3) o gr. 11 i 13 cm oraz ościeży styropianem o gr. 3 cm przy użyciu gotowej zaprawy klejącej z wykonaniem wyprawy elewacyjnej akrylowej. 3). Wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego w tym: ­ demontaż istniejącej (starej) instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego, ­ montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania o parametrach grzewczych 80/60ºC - instalacja dwururowa; jeden obieg grzewczy (grzejnikowy) wykonany z rur miedzianych łączonych poprzez lutowanie twarde, grzejniki płytowe firmy podanej w dokumentacji projektowej lub równoważne bocznozasilane typu K, ­ montaż w węźle nowego wymiennika płytowego lutowanego firmy podanej w dokumentacji projektowej lub równoważnego, rurociągi czynnika sieciowego z rur stalowych bez szwu R-35, dla czynnika instalacyjnego c.o. z rur stalowych lekkich ze szwem. 4). Docieplenie stropodachu w tym: ­ wymianę instalacji odgromowej w zakresie poziomów, ­ docieplenie stropodachu styropianem gr. 14 i 19 cm jednostronnie laminowanym, ­ pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną. 5). Remont tarasu od strony parku Świętojańskiego w tym: ­ rozbiórkę murku oporowego oraz nawierzchni pasażu wraz ze schodami w elewacji od strony Parku Świętojańskiego, wykonanie nowego murku oporowego zwieńczonego wieńcem żelbetowym i czapą, na którym należy zamontować prefabrykowane elementy czapy betonowej, wykonanie nowej nawierzchni pasażu z płytek tarasowych lastrykowych o wym. 40x40x4 cm układanych na podkładkach dystansowych w ustalonej kolorystyce w projekcie kolorystyki w tym wymiana okładzin na schodach na lastrykowe prefabrykowane. Uwaga: pierwszą elewacją na której wykonywana będzie termomodernizacja jest elewacja od ul. Brzeźnickiej wraz z patio. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych materiałów, urządzeń i armatury przedstawionych w SIWZ. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały, urządzenia i armatura odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.3 SIWZ. Uwaga: Nie dopuszcza się zmiany styropianu na inny materiał izolacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) przedmiar robót (kosztorys nakładczy) dot. docieplenia - dodatek nr 9 do SIWZ, 2) przedmiar robót (kosztorys ślepy) dot. instalacji co - dodatek nr 10 do SIWZ, 3) przedmiar robót (kosztorys ślepy) dot. węzła cieplnego - dodatek nr 11 do SIWZ, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dodatek nr 12 do SIWZ, 5) projekt budowlano - wykonawczy termomodernizacji budynku - dodatek nr 13 do SIWZ, 6) rysunki czapy betonowej - dodatek nr 14 do SIWZ, 7) projekt budowlano - wykonawczy instalacji co - dodatek nr 15 do SIWZ, 8) projekt budowlano - wykonawczy węzła cieplnego - dodatek nr 16 do SIWZ. 9) projekt kolorystyki pasażu - dodatek nr 17 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w tym wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o łącznej wartości co najmniej 2.200.000,00 zł z tego: 1. 500.000,00 zł w zakresie instalacji c.o., w tym co najmniej jedna robota budowlana w zakresie instalacji c.o. o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, 2. 1.700.00,00 zł w zakresie termomodernizacji budynku w tym co najmniej jedna robota budowlana w zakresie termomodernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł, 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponuje co najmniej: a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót - instalacja c.o. posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III.2) pkt III.1. niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt I: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.); 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o łącznej wartości co najmniej 2.200.000,00 zł, z tego: 1. 500.000,00 zł w zakresie instalacji c.o. w tym co najmniej jedna robota budowlana w zakresie instalacji c.o. o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, 2. 1.700.00,00 zł w zakresie termomodernizacji budynku w tym co najmniej jedna robota budowlana w zakresie termomodernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a) w odniesieniu do osoby o której mowa w Sekcji III.2 pkt I. ppkt 3a, która będzie pełnić funkcję kierownika robót wykonawca musi dostarczyć co najmniej uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wymaganym do realizacji zadania wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, b) w odniesieniu do osoby o której mowa w Sekcji III.2 pkt I. ppkt 3b, która będzie pełnić funkcję kierownika robót (instalacja c.o.) wykonawca musi dostarczyć co najmniej uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych w zakresie wymaganym do realizacji zadania wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. III.1.1. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (dotyczy Wykonawców którzy powołują się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego): a) aprobaty technicznej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wyrób zamienny jest dopuszczony do stosowania w UE, b) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane materiały, urządzenia i armatura odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa powyżej złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. c) schematu działania zastosowanych zamiennie urządzeń i armatury zapewniających poprawną regulację systemu wraz z oświadczeniem, że zaproponowane w ofercie zamienniki gwarantują prawidłowe funkcjonowanie i sterowanie systemu grzewczego. III.2 Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5,6,7 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 8,9,10 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1 1) ppkt 3,5,6,7- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. III.3.2 Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 SIWZ stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 65,00 PLN płatne na konto w Banku Spółdzielczym w Radomsku Nr konta:82898000092001003752830011.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Obywatela w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.