Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Wałbrzych: Dostawy igieł specjalistycznych, igieł do biopsji, igieł lokalizacyjnych, zestawów do punkcji, staplerów tnąco-szyjących, kaniuli dotętniczych, igieł Quinckego, przetworników, wapna sodowanego z indykatorem.
Numer ogłoszenia: 171955 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy igieł specjalistycznych, igieł do biopsji, igieł lokalizacyjnych, zestawów do punkcji, staplerów tnąco-szyjących, kaniuli dotętniczych, igieł Quinckego, przetworników, wapna sodowanego z indykatorem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł specjalistycznych, igieł do biopsji, igieł lokalizacyjnych, zestawów do punkcji, staplerów tnąco-szyjących, kaniuli dotętniczych, igieł Quinckego, przetworników, wapna sodowanego z indykatorem. Pakiet nr 1 - Igły specjalistyczne, zestawy do punkcji, igły do bipsji. Pakiet nr 2 - Igły lokalizacyjne. Pakiet nr 3 - Staplery tnąco-szyjące. Pakiet nr 4 - Kaniule dotętnicze, igły do nakłuć, przetworniki. Pakiet nr 5 - Wapno sodowane z indykatorem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.11.22-1, 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr 1: 678,00 zł, dla pakietu nr 2: 51,00 zł, dla pakietu nr 3 - 960,00 zł, dla pakietu nr 4 - 72,00 zł, dla pakietu nr 5 - 42,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty przetagowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załaczonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbnowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na posdstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załączonego do oferty przetagowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenie w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły specjalistyczne, zestawy do punkcji, igły do biopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do punkcji mostka, sterylna 1x -średnica zewn. 15G całkowita długość igły 60-70 mm, regulowana długość igły w zakresie 25-45 mm, metalowe zakończenie typu luer, - dodatkowy zdejmowany uchwyt motylkowy, - pierścieniowy ogranicznik głębokości punkcji szt. 150 2. Igła do punkcji talerza biodrowego, sterylna 1 x, - średnica zewn. 16 G, całkowita długość igły 60-70 mm, regulowana długość igły w zakresie 25-45 mm, metalowe zakończenie typu luer, - dodatkowy zdejmowany uchwyt motylkowy, - pierścieniowy ogranicznik głębokości punkcji szt. 50 3. Igła do trepanobiopsji sterylna 1 x - średnica zewn. 3,5 mm (9G) oraz 4,0 mm (8G) - długość igły 100-120 mm,, ostrze tulipanowe + mandryn trójgraniasty, - igła tnąca wyposażona w wewnętrzny mechanizm wycinający cylinder kostny i przytrzymujący bioptat, trwale połączony z igła tnącą, metalowe zakończenie typu luer, plastikowy ergonomiczny uchwyt, - w zestawie dodatkowo próbnik do kontroli długości pobieranego bioptatu szt. 80 4. Igła do trepanobiopsji sterylna 1 x - średnica zewn. 3,5 mm (9G) oraz 4,0 mm (8G) - długość igły 100 mm,ostrze tulipanowe + mandryn czwórgraniasty, - igła ze znacznikiem głębokości wkłucia widocznym w USG (co 1 cm) - wypychacz próbki ze skalą pomiarową umożliwiającą pomiar długości próbki przed pobraniem, - dodatkowa kaniula (ekstraktor) umożliwiająca bezpieczne pobranie, przytrzymanie i wyjęcie próbki zakończona 2 wąsami - metalowe zakończenie typu luer, ergonomiczny plastikowy uchwyt. szt. 170 5. Igła do półautomatycznej biopsji histopatologicznej z możliwością ustawienia długości pobieranego bioptatu na 15 lub 22 mm, rozmiar igły 16 G, długość robocza 12 cm, igła ze znacznikami głębokości wprowadzenia co 1 cm, ostrze widoczne w USG szt. 80 6. Igła do półautomatycznej biopsji histopatologicznej z możliwością ustawienia długości pobieranego bioptatu na 15 lub 22 cm, rozmiar igły 16 G, długość robocza 10 cm, igła ze znacznikami głębokości wprowadzenia co 1 cm, ostrze widoczne w USG szt. 80 7 Igła do półautomatycznej biopsji histopatologicznej rozmiar igły 18 G, długość robocza 15 cm, igła ze znacznikami głębokości wprowadzenia co 1 cm, ostrze widoczne w USG szt. 40 8. Igła do lokalizacji guzków mammograficznych, rozmiar igły 20 G, długość 10 cm, z drutem elastycznym z podwójną pętlą, igła ze znacznikami głębokości wprowadzenia co 1 cm, ostrze widoczne w USG, w obsadce igły wskaźnik pozycji drutu szt. 30 9. Igła do lokalizacji guzków mammograficznych, rozmiar igły 18 G, długość 10 cm, z drutem elastycznym z podwójną pętlą, igła ze znacznikami głębokości wprowadzenia co 1 cm, ostrze widoczne w USG, w obsadce igły wskaźnik pozycji drutu szt. 30 10. Igła do automatycznej biopsji gruczołu krokowego z możliwością ustawienia długości pobieranego bioptatu na 15 lub 22 mm, rozmiar igły 18 G, długość robocza 20 cm, igła ze znacznikami głębokości wprowadzenia co 1 cm, ostrze widoczne w USG, 2 przyciski spustowe automatu i bezpiecznik blokujący szt. 250 11 Igła do biopsji cienkoigłowej CHIBA, ze znacznikami widocznymi w USG, rozmiary20 i 22 G, długość 15 i 20 cm szt. 30 12 Zestaw do punkcji z igłą Veresa 16G (igła z obło zakończonym mandrynem na sprężynie), zaworem jednokierunkowym (automatycznym) blokującym przepływ powietrza do opłucnej, strzykawką 50/60 ml, workiem 2000 ml z podziałką i zaworem spustowym. szt. 10 13 Zestaw do punkcji opłucnej z 3 iglami, zaworem jednokierunkowym (automatycznym) blokującym przepływ powietrza do opłucnej, strzykawką 50/60 ml, workiem 2000 ml z podziałką i zaworem spustowym. szt. 100 14 Zestaw do punkcji opłucnej z 3 iglami, kranikiem trójdrożnym, strzykawką 50/60 ml, workiem 2000 ml z podziałką i zaworem spustowym. szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły lokalizacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła z haczykiem lokalizacyjnym typu Kopans i typu X, Profil igły: 20G, 21 G, 19,5G, 18G Długość igły: 5 cm, 7 cm, 9 cm, 15 cm, Długość prowadnicy z haczykiem: 15 cm, 23 cm, 35 cm szt. 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Staplery tnąco-szyjące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy jednorazowego użytku 60 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 4,8 mm lub 3,5 mm . Zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance.Zamawiający określi wysokość zszywki przy skladaniu zamówienia. szt. 10 2. Ładunki do staplera liniowego jednorazowego użytku 60 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 3,8 mm ; zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. szt. 60 3. Ładunki do staplera liniowego jednorazowego użytku 60 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 4,8 mm ; zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. szt. 100 4. Stapler liniowy jednorazowego użytku 80 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 4,8 mm lub 3,5 mm . Zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance.Zamawiający określi wysokość zszywki przy skladaniu zamówienia. szt. 10 5. Ładunki do staplera liniowego jednorazowego użytku 80 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 3,8 mm ; zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. szt. 20 6. Ładunki do staplera liniowego jednorazowego użytku 80 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 4,8 mm ; zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula dotętniczna 20G / 45 mm z zaworem suwakowym odcinającym szt. 100 2. Igła do nakłuć (Quinckego) do ostrzyknięć korzeni nerwowych 22 G 127 mm szt. 50 3. Przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia ze zintegrowanym systemem płuczącym - 2 możliwości przepłukiwania - Aktywne skrzydełka - Zawór spustowy gumkowy - Długość linii pomiarowej 150 cm w tym kranik trójdrożny z przedłużaczem z wyczuwalnym i optycznym identyfikatorem pozycji otwarty- zamknięty - Zbiornik wyrównawczy z zakrzywioną igłą w celu zapobiegania zapowietrzaniu się systemu pomiarowego - Zakres częstotliwości roboczej przetwornika > 1200 Hz - Połączenie z kablem interfejsowym poprzez łącze pinowe wodoszczelne. Kompatybilne z posiadanymi monitorami. szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wapno sodowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno sodowane z indykatorem do aparatów do znieczuleń kg 300 W opakowaniach 4-5 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
- Dostawa nowych kosiarek z podziałem na trzy części
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Wymiana na nowy istniejącego urządzenia dźwigowego usytułowanego w Budynku A winda medyczna Bloku Porodowego W Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno -Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu .
- Rozbiórka budynków przy ulicy Pocztowej 10 oraz Dąbrowskiego 18 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- ZP/09/24 Sukcesywne dostawy materiałów protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.