eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą ABC Firmy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Śrem: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą ABC Firmy
Numer ogłoszenia: 171862 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 56, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2837059, faks 0-61 2837075 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą ABC Firmy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą ABC Firmy przygotowującego do rozpoczęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 90 osób bezrobotnych, w dziewięciu 10-cio osobowych grupach. Terminy wykonania zamówienia: jedna grupa - lipiec 2010r., dwie grupy - sierpień 2010r., dwie grupy - wrzesień 2010r., dwie grupy - październik 2010r., jedna grupa - listopad 2010r., jedna grupa - grudzień 2010r. Szkolenie w zakresie podstaw prowadzenia działalności gospodarczej będzie obejmować etap rejestracji firmy, prawo pracy, podstawy marketingu oraz przygotowanie biznesplanu na rozpoczęcie własnej działalności. Zakres tematyczny szkolenia obejmować powinien niżej wymienione zagadnienia: - elementy psychologii w zarządzaniu, - problematykę dotyczącą prowadzenia własnej działalności gospodarczej (ryzyko związane z prowadzeniem własnej firmy, umiejętność wyszukiwania nisz rynkowych, ocena planowanej działalności pod kątem szans i możliwości oraz jej słabych i mocnych stron), - podstawy prawne działalności gospodarczej, - etapy rejestracji firmy, - rejestrację działalności gospodarczej za pośrednictwem Internetu, - ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, - elementy prawa pracy, - formy opodatkowania i zagadnienia finansowo - księgowe, - elementy wiedzy z zakresu wpływu inwestycji na środowisko, - elementy marketingu (analiza otoczenia firmy, promocja i reklama, instytucje wspierające działalność małych i średnich przedsiębiorstw), - zasady finansowania działalności gospodarczej ze środków Funduszu Pracy, - opracowywanie wniosków o przyznanie dotacji, - opracowywanie indywidualnych biznesplanów uczestników szkolenia stanowiących podstawę kalkulacji opłacalności danego przedsięwzięcia (planowanie marketingowe i planowanie finansowe). Zgodnie z programem kursu na jednego uczestnika powinno przypadać 70 godzin lekcyjnych szkolenia, w tym minimum 10 godzin na przygotowanie wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej. Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do max 15:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych. Wyżej wymieniony czas trwania szkolenia będzie uwzględniał przerwy w szkoleniu, w trakcie których Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek (np.: kawa, herbata, ciastka, kanapki). Szkolenie powinno odbywać się na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia wraz z powrotem do Śremu. Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi właściwe stanowisko i warunki nauki uwzględniając samodzielne stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu dla każdego uczestnika. Kurs powinien być oparty o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób biorących udział w szkoleniu i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi możliwość indywidualnych konsultacji oraz niezbędne materiały szkoleniowe, w tym publikację książkową, która zawiera kompendium wiedzy z tematyki zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Niniejszą publikację uczestnicy szkolenia otrzymają na własność. Po zakończeniu szkolenia bezrobotni otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu oraz będą mieć przygotowany wniosek o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy wojewódzki urząd pracy. Zamawiający dokonana weryfikacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych pod kątem jego aktualności w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała w rejestrze instytucji szkoleniowych status aktywna na 2010 rok. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 10 szkoleń z przedmiotowego zakresu (tj. szkoleń przygotowujących do rozpoczęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej) dla grupy nie mniejszej niż grupa określona w przedmiocie zamówienia (tj. 10 osób). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: potencjałem technicznym adekwatnym do przedmiotu zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach umożliwiających realizację zamówienia, w tym posiadających doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych minimum 10 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia w ciągu 2009 roku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) osiągnął w 2009 roku obrót w wysokości co najmniej 200 000 zł (jeżeli okres działalności jest krótszy to minimalna wysokość obrotu powinna być proporcjonalna do okresu prowadzenia działalności). Przez obrót należy rozumieć obrót w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.). 2) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotowego zamówienia na kwotę co najmniej 20 000 zł. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy (związane z przedmiotem zamówienia) - 30
  • 3 - Certyfikat jakości usług - 10
  • 4 - Dokument potwierdzający ukończenie szkolenia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany miejsca szkolenia, które można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie miejsca odbywania szkolenia. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny zmiany miejsca i podać nowe miejsce odbywania zajęć. 2. Zmiany w harmonogramie realizacji szkolenia, których można będzie dokonać w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia zgodnie z załączonym do umowy harmonogramem. W związku z powyższym, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu pisma uzasadniającego konieczność dokonania zmian wraz ze zmienionym harmonogramem realizacji szkolenia. Zamawiający winien udzielić pisemnej zgody na zmianę harmonogramu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.srem.pl bądź www.pup.srem.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie ul. Mickiewicza 56 63-100 Śrem pokój nr 11 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie ul. Mickiewicza 56 63-100 Śrem pokój nr 13 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku z faktem, iż 5 grup szkoleń organizowanych jest w ramach projektu Bądź gotowy dziś...do zmian współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie aktywności zawodowej osób bezrobotnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapoznania się z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009r. dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl, 2) prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni winni podpisywać w każdym dniu zajęć, dodatkowo obecność uczestników na szkoleniu powinna być potwierdzona podpisem prowadzącego szkolenie w każdym dniu szkolenia), 3) przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, 4) wydania uczestnikom zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, 5) sporządzenia listy dokumentującej odebranie przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych, 6) sporządzenia rejestru wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, 7) oznaczenia w sposób określony w Wytycznych: - miejsca szkolenia i sali szkoleniowej, - materiałów szkoleniowych, - prezentacji multimedialnych, - list obecności, - listy odbioru materiałów szkoleniowych, - zaświadczeń i/lub certyfikatów (jeżeli ze względu na odrębne przepisy na zaświadczeniach nie wolno dokonywać oznaczeń) potwierdzających udział w szkoleniu, - rejestru wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, 8) poinformowania uczestników szkolenia o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 9) dostarczenia do Powiatowego Urzędu Pracy w Śremie oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii: - list obecności, - listy odbioru materiałów szkoleniowych, - fotografii dokumentującej sposób oznaczenia miejsca szkolenia i sali szkoleniowej, - egzemplarza materiałów szkoleniowych, - kserokopii wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, - kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń i lub/certyfikatów, - kosztorysu powykonawczego, - oświadczenia o tym, iż koszty zawarte w kosztorysie zostały poniesione w przedstawiony sposób, 10) zapewnienia Zamawiającemu prawa wglądu do dokumentacji związanej z realizowanym szkoleniem, w tym do dokumentów finansowych, 11) przechowywania dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem, w tym dokumentów finansowych do dnia 31 grudnia 2020r., informowania Zamawiającego o ewentualnej zmianie miejsca archiwizacji ww. dokumentów oraz udostępniania dokumentów na prośbę Zamawiającego instytucjom kontrolującym projekt lub dostarczenia do Urzędu kserokopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.