eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy jedenastu nowych samochodów osobowych (rok produkcji 2014) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Szczecin: Dostawa w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy jedenastu nowych samochodów osobowych (rok produkcji 2014) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance.
Numer ogłoszenia: 171841 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie , ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 441 66 00, faks 91 441 66 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy jedenastu nowych samochodów osobowych (rok produkcji 2014) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy 11 szt. nowych samochodów osobowych (rok produkcji 2014) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu w zakresie AC, OC NNW, Assistance do wyznaczonych siedzib Prokuratur Apelacyjnych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Wymagania dotyczące umowy leasingu operacyjnego: 1)waluta - złoty polski, 2)pierwsza wpłata 10%, 3)okres finansowania 35 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu, 4)opłata manipulacyjna 0%, 5)koszty opłaty ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy ponoszone będą przez Zamawiającego oddzielnie, 6)koszty uboczne powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedzib Prokuratur Apelacyjnych, pierwsza rejestracja pojazdu i wszystkie inne ponosi Wykonawca, 7)terminy płatności oraz wysokości rat leasingowych zostaną określone w umowie leasingowej, 8)termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wykupu i innych) nie mniej jak 21 dni od dnia wystawienia faktury. 3.Wymagania dotyczące każdego samochodu: 1)fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2014, model aktualnie wytwarzany przez producenta, 2)typ nadwozia: sedan lub kombi, przystosowany do przewozu 5 osób, 3)spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1137) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4)mający homologację, wystawioną zgodnie z art.68 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 5)spełniający wymogi - minimum Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC) w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. 4.Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdego samochodu komplet dokumentów: kopię karty pojazdu, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, dowód rejestracyjny, polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie samochodu). 5.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot Umowy gwarancji odpowiednio na: 1)podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie, co najmniej 24 miesiące, 2)na powłokę lakierniczą, co najmniej 36 miesięcy, 3)na perforację blach nadwozia, co najmniej 120 miesięcy, - liczonych od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 6.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (PCV): - 34.11.00.00-1 - samochody osobowe, - 66.11.40.00-2 - usługi leasingu finansowego - 66.00.00.00-0 - usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych. 8.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o jedną, generalną umowę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podpisaną przez wykonawcę i zamawiającego. Jednakże zobowiązania finansowe wynikające z zawartej umowy będą realizowane przez: Prokuraturę Generalną 02-528 Warszawa, ul. Rakowieckiej 26/30 NIP: 701-021-45-16 - adres do korespondencji, na który należy wysyłać m.in. faktury: Biuro Administracyjno-Finansowe Prokuratury Generalnej 02-528 Warszawa, ul. Rakowieckiej 26/30. 9.Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę samochodów do siedzib Prokuratur Apelacyjnych wskazanych przez zamawiającego w umowie i w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga żeby dostawa samochodów była zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 900-1400. 10.Wykonawca zapewni dostępność do co najmniej jednej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) Wykonawcy lub producenta samochodu na terenie miasta, w którym siedzibę ma dana Prokuratura Apelacyjna, na potwierdzenie czego przedłoży wraz z ofertą wykaz ASO z wykorzystaniem Załącznika nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: II.FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). III.TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert został określony w Rozdziale VII, podrozdziale I pkt 1 SIWZ. 2.Wykonawcy wnoszący wadium w pieniądzu są zobowiązani, ustaloną kwotę wadium wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj: NBP O/Okręgowy w Szczecinie nr konta 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest złożenie w kasie Zamawiającego oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia. Kasa mieści się w siedzibie Zamawiającego, tj. w Prokuraturze Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Stoisława 6, pok. nr 412, IV piętro, czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00. 4.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia Ap. VI G.27/9/14 w sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy. 5.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji / poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wniesione wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą (60 dni), poczynając od dnia składania ofert. 6.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV.UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami) jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisami art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Wielkość zużywanej energii (MJ/km) - 2
  • 3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla (w jednostkach g/km) - 1
  • 4 - Łączna wielkość emisji tlenków azotu, cząstek stałych i węglowodorów niemetanowych (w jednostkach mg/km) - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności: 2.1.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2.2.zmiany danych teleadresowych, 2.3.zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 2.4.ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, 2.5.ustawowa zmiana stawki akcyzy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szczecin.pa.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, Wydział Budżetowo-Administracyjny, pok. nr 415.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.