eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Brodnica: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy
Numer ogłoszenia: 171799 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141757 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 49-849-03, faks 056 49-849-03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych), materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w ilościach i asortymencie, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym, który stanowi jej integralną część. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.12.40.00-4. 2. Zamawiający zamawia materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta (oryginały). 2.1. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 2.2. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). 2.3. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność (lub pojemność), znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na materiały równoważne. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 3.1. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów zalecanych przez producenta sprzętu, w którym znajdą zastosowanie -oryginalnych, fabrycznie nowy, pełnowartościowy, nieregenerowany i nieprefabrykowany, wolny od wad technicznych, wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych komponentów i do produkcji których nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 3.2. Przez produkty równoważne będące przedmiotem dostawy w zakresie bębnów Zamawiający rozumie dostawę materiałów eksploatacyjnych (zamienników), które umożliwią wydruk przynajmniej tej samej ilości stron, co w przypadku bębnów oryginalnych. 4.Projektowanie produkcji, produkcja oferowanych materiałów eksploatacyjnych musi być certyfikowana ISO 9001 , ISO 14 001 lub równoważnymi certyfikatami wystawionymi przez podmiot uprawniony do wystawiania certyfikatów. 5. Dla potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: a. deklaracji producenta zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych o zgodności z produktem producenta urządzenia, zawierające oświadczenie o pełnej kompatybilności z urządzeniem do jakiego jest przeznaczony i równoważności technicznej, jakościowej i eksploatacyjnej lub innego dokumentu na podstawie którego Zamawiający jednoznacznie może stwierdzić powyższe cechy przedmiotu zamówienia b. raporty z testów wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do badania produktów pod kątem spełnienia poniższych norm: - ISO 19752 (międzynarodowy standard pomiaru wydajności kaset z tonerem przeznaczonym do monochromatycznych drukarek laserowych), - ISO 19798 (międzynarodowy standard pomiaru wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych) , - ISO 24711 (międzynarodowy standard określający metodologię badania wydajności kartridży atramentowych), - ISO 24712 (standard zawierający wytyczne dotyczące stron testowych). Spełnienie powyższego warunku wymagane jest dla poszczególnych grup produktów (tj. dla kaset z tonerem do drukarek mono, kolor, kartridży atramentowych mono, kolor). 6. Udowodnienie równoważności materiałów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. Wszystkie dokumenty złożone winny być w języku polskim lub ich tłumaczenia na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji licząc od daty dostarczenia do zamawiającego. 8. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 10. W przypadku awarii lub uszkodzenia sprzętu, których przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, innych niż zalecane przez producenta sprzętu, w którym znajdą zastosowanie (oryginalne), Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. W przypadku, jeżeli czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dla Zamawiającego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu wraz kompletem materiałów eksploatacyjnych gwarantujących prawidłową pracę urządzenia w pełnym zakresie potrzeb Zamawiającego. 11. Dostawy materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca dokona do siedziby zamawiającego, tj. do Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy, ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica - pok. 22, własnym transportem i na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.12.40.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67979,64

  • Oferta z najniższą ceną: 49609,50 / Oferta z najwyższą ceną: 77590,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.