Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Kobyłka: Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kobyłka w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 171746 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, fax 022 7863111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kobyłka w sezonie 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje prace związane z zimowym utrzymaniem ulic w Kobyłce poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej ulic. 2. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie ulic w części jezdnej a w przypadku wyjątkowo trudnych warunków zimowych również utrzymanie chodników, alejek, placów itp. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość utrzymania zimowego dróg leżących w granicach administracyjnych miasta a będących w zarządzie innych jednostek administracyjnych. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za usunięcie wszelkich ewentualnych szkód zaistniałych w związku z realizacją zamówienia oraz zaspokojenia roszczeń osób trzecich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie przez komisję przetargową złożenia w ofercie wykonawcy wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub innego stosownego dokumentu ( np. wyciąg z rejestru handlowego ) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ oświadczenie o bieżącym regulowaniu zobowiązań podatkowych i ZUS, 3/ oświadczenie o spełnieniu warunków, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 - Oświadczenie), 4/ wypełniony załącznik Nr 1 -Oferta, 5/ przedstawienie w ofercie oświadczenia wraz z kserokopiami dokumentów o posiadaniu niezbędnego sprzętu specjalistycznego tj. pługów odśnieżnych i piaskarek samochodowych lub pługopiaskarek samochodowych, w dobrym stanie technicznym z aktualną rejestracją w ilości zabezpieczającej stalą gotowość świadczenia usługi i zapewniającej szybkie, sprawne i skuteczne zwalczanie zaśnieżenia, gołoledzi lub śliskości zimowej ulic.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kobyłka ul. Wołomińska 1 05-230 Kobyłka pok. Nr 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Kobyłka ul. Wołomińska 1 05-230 Kobyłka pok. Nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.