eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wózek z zestawem do konikotomii - 5 kompletów 21M0608.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Gdańsk: Wózek z zestawem do konikotomii - 5 kompletów 21M0608.
Numer ogłoszenia: 171654 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 137822 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, fax 058 7416407.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wózek z zestawem do konikotomii - 5 kompletów 21M0608..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wózek z zestawem do konikotomii - 5 kompletów, zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacją techniczną Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt spełniał wymogi Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC dotyczące wyrobów medycznych. Na potwierdzenie ww. warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty certyfikatu CE lub deklaracji zgodności lub dokumentu prawnie równoważnego. Do oferty należy dołączyć ulotki urządzeń w języku polskim potwierdzające parametry techniczne. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał min. 24 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach miejscem świadczenia usług serwisowych jest 7 SZPITAL MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ w Gdańsku. Czas reakcji serwisowej do 72 godzin od otrzymania skutecznego powiadomienia od Zamawiającego. Pod pojęciem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych w 7 SZPITALU MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ nr 1534 SP ZOZ należy rozumieć (szczegóły w umowie), że w przypadku awarii sprzętu w okresie gwarancji Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu od Zamawiającego, w czasie podanym jako czas reakcji serwisowej rozpoczyna usuwanie usterki w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego Wykonawca, wystawiwszy stosowny dokument, może zabrać sprzęt własnymi środkami transportu do swej firmy i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Po usunięciu awarii Wykonawca dostarcza sprzęt do Zamawiającego, także na własny koszt. Pod pojęciem czasu reakcji serwisowej należy rozumieć, że jest to czas upływający od przyjęcia zgłoszenia o wystąpieniu awarii do momentu pojawienia się serwisanta przy uszkodzonym sprzęcie. (Wymagania serwisowe podano w tabelach odpowiednio do zadań) Koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny (części i elementy wymienne) na min. 5 lat. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. O miejscu świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych decyduje Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45876,75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wózek z zestawem do konikotomii - 5 kompletów.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paramedica Polska Sp. z o.o., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 45876.75
  • Oferta z najniższą ceną: 45876.75 / oferta z najwyższą ceną: 45876.75
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.