Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Kraków: Realizacja kampanii internetowej dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Numer ogłoszenia: 171586 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii internetowej dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem realizacji zamówienia jest szeroka promocja produktów MARR poprzez emisję reklamy graficznej na portalach internetowych (dla Produktów 1 - 7) oraz przedłużenie, posiadanego przez Zamawiającego, abonamentu w pakiecie OPTIMUM na www.szkolenia.com.pl (dla Produktu 8). Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kampanii internetowej dla 8 Produktów: - Produkt 1 - Projekt Własność intelektualna niedoceniony potencjał przedsiębiorców; - Produkt 2 - Projekt Ekspert ds. innowacji; - Produkt 3 - Projekt Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego; - Produkt 4 - Projekt Innofin - Wzmacnianie kompetencji pracowników funduszy kapitału zalążkowego; - Produkt 5 - Projekt RegioNet Transfer dobrych praktyk dotyczących klasteringu i zarządzania sieciami; - Produkt 6 - Pożyczki udzielane w ramach Małopolskiego Funduszu Pożyczkowego; - Produkt 7 - Hale; - Produkt 8 -Szkolenia; zgodnie z załącznikiem numer 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem menadżera kampanii display, który ma doświadczenie w realizacji co najmniej 5 kampanii banerowych o budżecie minimum 50.000 złotych netto każda
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 10
- 2 - Liczba odsłon reklamy dla produktu 1 - 16
- 3 - liczba odsłon reklamy dla produktu 2 - 13
- 4 - liczba odsłon reklamy dla produktu 3 - 17
- 5 - liczba odsłon reklamy dla produktu 4 - 9
- 6 - liczba odsłon reklamy dla produktu 5 - 11
- 7 - liczba odsłon reklamy dla produktu 6 - 10
- 8 - liczba odsłon reklamy dla produktu 7 - 14
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11, Sekretariat Biura Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Kampania Projektu Własność intelektualna niedoceniony potencjał przedsiębiorców współfinansowana ze środków EFRR w ramach PO IG na lata 2007-2013; - Kampania Projektu Ekspert ds. innowacji jest współfinansowana przez UE ze środków EFS w ramach PO KL Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw; - Kampania Projektu Innofin Wzmacnianie kompetencji pracowników funduszy kapitału zalążkowego oraz kampania Projektu RegioNet Transfer dobrych praktyk dotyczących klasteringu i zarządzania sieciami są współfinansowane ze środków EFRR w ramach programu INTERREG IVC, mini-program SMART+; - Kampania Pożyczek udzielanych w ramach Małopolskiego Funduszu Pożyczkowego jest częściowo finansowana z projektów: - Małopolski Fundusz Pożyczkowy dla pożyczek udzielanych w ramach Funduszu dofinansowanego z MRPO - Małopolski Fundusz Pożyczkowy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, dotkniętych klęskami żywiołowymi lub innymi zdarzeniami nadzwyczajnymi dofinansowanego z MRPO współfinansowanych przez UE ze środków EFRR w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. - Projekt Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu USG w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- NAJEM APARATÓW DO SZTUCZNEGO WSPOMAGANIA WĄTROBY METODĄ ALBUMINOWĄ
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Dostawa zintegrowanego systemu do analizy fitochemicznej w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone II.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku - II postępowanie
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii Postępy Psychiatrii i Neurologii", Alkoholizm i Narkomania" i Farmakoterapia
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Przygotowanie i realizacja kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka
- Świadczenie usługi transmisji audio-video w Internecie.
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.