eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27 oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Kielce: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27 oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33
Numer ogłoszenia: 171578 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27 oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27 oraz w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33. Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 1.830,00 zł (przystępując do części I zamówienia), 2) 290,00 zł (przystępując do części II zamówienia)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz: 1) dysponują osobą, która może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na: a) wymianie okien o powierzchni minimum 200 m2 każda - przystępując do I części zamówienia; b) wymianie okien o powierzchni minimum 50 m2 każda - przystępując do II części zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wymianie okien, z podaniem miejsca i czasookresu wykonania robót, powierzchni wymienionych okien oraz firm i siedzib zleceniodawców W wykazie należy wymienić: a) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wymianę okien o powierzchni min. 200 m2 każda - przystępując do I części zamówienia, b) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wymianę okien o powierzchni min. 50 m2 każda - przystępując do II części zamówienia Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie (np. referencje). 5) oświadczenie wykonawcy, kto będzie kierował robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, 6) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót wymienionego w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 5 Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) wypełnione oświadczenie wykonawcy o parametrach technicznych oferowanych okien, wraz z załączeniem dokumentów odnoszących się do zaproponowanych okien: a) aktualna aprobata techniczna (kompletna wraz z załącznikami) dla proponowanych okien odnosząca się do okna jako całego wyrobu w myśl art. 9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) stwierdzająca, iż okna są przydatne do stosowania w budownictwie, b) aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych okuć lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie wydane przez uprawniony organ, c) aktualny atest lub świadectwo z badań palności profilu zastosowanego do produkcji okien wydane przez uprawniony do tego organ, potwierdzające iż profil został sklasyfikowany co najmniej jako trudno zapalny wg. Normy PN-B-02874:1996 albo Normy PN-EN 13501-1:2004 lub Normy BN-87/8826-02, d) aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych szyb lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881), e) aktualny atest lub świadectwo z badań przenikalności cieplnej szyb zespolonych lub inny dokument potwierdzający, iż szyby zespolone posiadają współczynnik przenikalności cieplnej U mniejsze lub równe 1,1 W/(m2K) (wg normy PN-EN 674: 1999), f) aktualny atest higieniczny dla profili wydany przez PZH lub inny uprawniony do tego organ, stwierdzający, iż zaproponowany produkt jest dopuszczony do stosowania w budownictwie mieszkaniowym i obiektach użyteczności publicznej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście: pok. 419, ul. Kolberga 2a w Kielcach pocztą: po przesłaniu pisemnego zapotrzebowania na adres ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce lub pod nr faksu (041)3356-749.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:00, miejsce: osobiście: pok. 419, ul. Kolberga 2a w Kielcach pocztą na adres: ZUS Oddział w Kielcach, Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku Inspektoratu ZUS w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów 33.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.