eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Zabezpieczenie i konserwacja Mauzoleum księżnej Donnersmark w Siedlisku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Nowa Sól: Zabezpieczenie i konserwacja Mauzoleum księżnej Donnersmark w Siedlisku
Numer ogłoszenia: 171551 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie i konserwacja Mauzoleum księżnej Donnersmark w Siedlisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie i konserwacja Mauzoleum ks. Wandy Dőnnersmark w Siedlisku, dla którego Sąd Rejonowy w Nowej Soli prowadzi księgę wieczystą nr KW 36768, będącego własnością Powiatu Nowosolskiego. Ze względu na swoją wysoką wartość historyczną i artystyczną mauzoleum zostało wpisane do rejestru zabytków pod nr 3236 i podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej. Zakres prac obejmuje m.in.: 1.Zdjęcie pokrycia dachu wykonanego z dachówki ceramicznej. 2.Uzupełnienie, wymiana brakujących i zniszczonych elementów konstrukcji drewnianej dachu i wieży oraz krążyny nadającej jej kształt. 3.Krycie wież blachą cynkową. 4.Krycie powierzchni dachu dachówką nietypową w łuskę lub blacha cynkową ciętą o wym.10x10 układaną w karo. 5.Tynki wewnętrzne i zewnętrzne . 6.Oczyszczenie drzwi stalowych, pokrycie środkiem zabezpieczającym przed korozją i pomalowanie. 7.Renowacja i montaż krzyża. 8.Wykonanie instalacji odgromowej. 9.Zabezpieczenie otworów okiennych kratą z prętów o przekroju kwadratowym. 10.Zabezpieczenie i zmagazynowanie materiałów pochodzących z rozbiórki m.in. dachówka , gąsiory)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a złożoną ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione. 4.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 i Art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b) ) dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie XIV litera a), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w literze a, b oraz c - muszą być złożone przez każdego wykonawcę. d) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy (chodzi o uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Na potwierdzenie odbytej praktyki można dołączyć opinię właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, bądź oświadczenie lub opinię firm zatrudniających kierownika budowy, które winno potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych lub dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków ( na potwierdzenie odbytej praktyki można dołączyć opinię właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków bądź oświadczenie lub opinię firm, które winno potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej 12-miesiecznej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), e/ oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ- dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól (pok.203, II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Przygotowaną zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Nowej Soli , ul. Moniuszki 3b, w pok. nr 109 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzysteniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.