eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menagera projektu dla zadania inwestycyjnego pnPrzebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Oświęcim: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menagera projektu dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice)
Numer ogłoszenia: 171430 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menagera projektu dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menagera projektu dla zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice). Z zakresem prac Wykonawca może zapoznać się poprzez analizę dokumentacji przetargowej na roboty budowlane dotyczącej zadania - dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat.oswiecim.pl Nadzór inwestorski oraz pełnienie funkcji menagera projektu dotyczyć będzie branż, które zostały wymienione w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia robót uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Nadzór inwestorski oraz pełnienie obowiązków menagera projektu sprawowane będą na podstawie zawartej pomiędzy stronami umowy, w zakresie określonym poniżej w SIWZ oraz przepisów Prawa budowlanego. Obowiązki Wykonawcy wynikające z nadzoru inwestorskiego zostają rozszerzone o czynności związane z ujawnianiem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi ustawowej w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowejZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.amawiający dopuszcza składanie ofert wspólnie przez kilku Wykonawców działających w ramach konsorcjum zgodnie z art. 23 ustawy PZP. W powyższym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wykonania zamówienia do dnia 15.09.2010 r.Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r ( Dz.U. z 2007 r nr 223 poz 1655 z póz. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 900,00,- zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100 gr ) należy wnieść w terminie do dnia 05.06.2009 r. do godz. 10.00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni.Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu, ul. Kościelna - nr rachunku: 32 8123 0000 0012 0001 2000 0100 w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na w/w rachunku. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, w wydziale Inwestycji pok. nr 219.Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZP.Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP posiadają potencjał kadrowy dla realizacji Umowy oraz znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej należycie zrealizować kontrakt, wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej jedną usługę podobną do przedmiotu zamówienia tzn. przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu lub kontraktów usługowych obejmujących pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Menagera Projektu o wartości nadzorowanych robót co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Roboty winny obejmować konstrukcję nawierzchni i położenie masy asfaltowej, budowę lub przebudowę chodników oraz sieci uzbrojenia podziemnego. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony wykazem nadzorowanych robót zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz referencjami bądź protokołem odbioru wykonanych robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w stosownej formie. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4.Wykaz osób uprawnionych do nadzorowania robót wg załącznika nr 5 do SIWZ 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy PZP wg załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej jedną usługę podobną do przedmiotu zamówienia tzn. przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu lub kontraktów usługowych obejmujących pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego lub menagera projektu o wartości nadzorowanych robót co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Roboty winny obejmować konstrukcję nawierzchni i położenie masy asfaltowej, budowę lub przebudowę chodników oraz sieci uzbrojenia podziemnego. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony referencjami bądź protokołem odbioru wykonanych robót - zgodnie z załącznikiem nr 6 niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 7.Umowę Spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza Wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej 8.Dowód złożenia wadium. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie na zasadzie spełnia / nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU UL. WYSPIAŃSKIEGO 10; 32-602 OŚWIĘCIM; WYDZIAŁ INWESTYCJI I ROZWOJU POWIATU POK 219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU UL. WYSPIAŃSKIEGO 10; 32-602 OŚWIĘCIM. DZIENNIK PODAWCZY - PARTER.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOFINANSOWANIE ZADANIA W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.