eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Wykonanie elewacji z dociepleniem południowej ściany skrzydła budynku Urzędu Gminy w Drzycimiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Drzycim: Wykonanie elewacji z dociepleniem południowej ściany skrzydła budynku Urzędu Gminy w Drzycimiu.
Numer ogłoszenia: 171278 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. 0-52 3317079 w. 27, fax 0-52 3317079 w. 33.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji z dociepleniem południowej ściany skrzydła budynku Urzędu Gminy w Drzycimiu..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane obejmują wykonanie elewacji z dociepleniem południowej ściany skrzydła budynku Urzędu Gminy w Drzycimiu. Planowana inwestycja znajduje się na dz. Nr 114 w obrębie ewidencyjnym Drzycim, Gmina Drzycim, powiat Świecie, województwo kujawsko-pomorskie. 2. Charakterystykę inwestycji oraz sposób jej prowadzenia zawiera, stanowiąca załącznik do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowe zestawienie robót do wykonania oraz ich ilość i zakres zawiera stanowiący załącznik do SIWZ przedmiar robót .

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający N I E B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: a) każdy z nich powinien spełnić wszelkie warunki formalne, które dotyczą Wykonawców a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu oraz SIWZ; b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) z których choćby jeden podlega wykluczeniu, Zamawiający wykluczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) K A Ż D Y z Wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty, określone w SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających , że razem spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców : Ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wynikające z SIWZ : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Przedmiar robót; Wypełniony druk Formularz Ofertowy Dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz dodatkowo dołączenie stosownej umowy spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki) 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp 6.Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z warunkami przetargu nie wnosi zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania 7.Wyceniony kosztorys ofertowy 8.Zaaprobowany projekt umowy. 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia + wpis do właściwej izby, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drzycimiu pok.20 lub za zaliczeniem pocztowym -20 zł (płatne w Banku Spółdzielczym na konto Urzędu Gminy w Drzycimiu nr konta 66 8169 1029 0000 0374 2000..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzędzie Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10 - pok. nr 2 ( Sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.