eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › System kontroli dostępu w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Zielona Góra: System kontroli dostępu w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7
Numer ogłoszenia: 171225 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154731 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System kontroli dostępu w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, wykonanie systemu kontroli dostępu w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, położonego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zadanie obejmuje: - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - opracowanie instrukcji konserwacji, użytkowania i ochrony obiektu, - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją i wymogami SIWZ, - zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania, - przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie użytkowania systemu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wbudowane materiały budowlane, urządzenia, sprzęt i wyposażenie objęte niniejszą umową udzielił gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że prace budowlane dotyczące Systemu Kontroli Dostępu odbywać się będą na obiekcie, gdzie równolegle prowadzone są prace dotyczące remontu budynku. Wszystkie uzgodnienia dotyczące planowanych robót na obiekcie odbywać się będą z Zamawiającym oraz z kierownikiem budowy firmy, która obecnie wykonuje remont budynku Urzędu. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 51.21.20.00 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum firm: - Abit System Dariusz Żarkowski - PHU Jurpol Jerzy Polowczyk, ul. Braci Gierymskich 6, 65-140 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242170,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 289000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 289000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.