eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Budowa wielofunkcyjnej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 12 w Zgierzu, ul. Staffa 26

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Zgierz: Budowa wielofunkcyjnej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 12 w Zgierzu, ul. Staffa 26
Numer ogłoszenia: 171224 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119342 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 12 w Zgierzu, ul. Staffa 26.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów wykonawczych i budowa wielofunkcyjnej sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o niżej wymienione dokumenty: - projekt budowlany i uzyskane pozwolenie na budowę nr 2071/2010 z dnia 22 grudnia 2010r. - stanowiący załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, - opracowanie Nr 93/CUT/10 wykonane przez Zespół Rzeczoznawców Oddziału Łódzkiego Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa dotyczące weryfikacji przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych dla sali gimnastycznej - stanowiące załącznik nr 2, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącą załącznik nr 3, - dokumentację geotechniczną - stanowiącą załącznik nr 4. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 należy traktować jako materiał pomocniczy nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. I. Określenie zakresu rzeczowego zamówienia: 1. Opracowanie projektów wykonawczych - uzupełniających i odzwierciedlających specyfikę zamówienia w oparciu o w/w projekt i dokumenty. 2. Wykonanie robót budowlano - montażowych obejmujących: budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym, budowę ciągów komunikacyjnych, oświetlenia zewnętrznego, parkingów, wykonanie robót instalacyjnych i prac wykończeniowych. 3. Usunięcie ewentualnych kolizji oraz wykonanie prac rozbiórkowych. 4. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: - obsługę geodezyjną ( wytyczenie, pomiary powykonawcze), - dostawę i montaż wyposażenia sportowego stałego i socjalnego (wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia), - wyposażenie sali w sprzęt nagłaśniający dla obiektów sportowych, - wyposażenie w sprzęt gaśniczy, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, - oznakowanie dróg ewakuacyjnych II. Projekt budowlany wielofunkcyjnej sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym. Charakterystyka obiektu. Obiekt składa się z trzech części : - dwukondygnacyjnego zaplecza socjalnego przeznaczonego dla uczniów o pow. zab. 259 m2, pow. użytkowej 438,1 m2, - części środkowej - sala gimnastyczna o pow. zab. 603 m2, pow. użytkowa 507 m2, - oraz zaplecza sanitarno - szatniowego ogólnodostępnego o pow. zab. 288 m2, pow. użytkowa 210 m 2. Do obiektu zaprojektowano odrębny układ komunikacyjny od strony ul. Staffa składający się z: wjazdu, ciągu pieszo - jezdnego szer. 6 m, 38 miejsc postojowych, placu manewrowego, chodników. Obie części zaplecza zaprojektowano jako murowane z płaskimi dachami. Ściany zewnętrzne zaprojektowano z bloczków betonu komórkowego z izolacją termiczną styropianową gr. 15 cm.; ściany wewnętrzne z bloczków betonu komórkowego; stropy - ceramiczne gęsto żebrowe Porotherm 19/50 gr. 23 cm.; dachy dla obu obiektów - stropodach odwrócony. Zadaszenie hali sportowej stanowi powłoka łukowa systemu ABM 120 o promieniu R = 10,41m. Dach z profili stalowych, łukowych, łączonych przez zwalcowanie na rąbek stojący. Ściany szczytowe z bloczków betonu komórkowego z izolacją termiczną styropianową gr. 15 cm. Obiekt zaprojektowano uwzględniając użytkowanie go przez osoby niepełnosprawne. W części ogólnodostępnej zaprojektowano platformę pionową dla osób niepełnosprawnych, od strony zewnętrznej zaprojektowano pochylnie. Obiekt będzie posadowiony w części na istniejącym schronie, który ma być wykorzystany tylko jako dodatkowe pomieszczenie magazynowo - gospodarcze. W pozostałej części zaprojektowano ławy fundamentowe z systemem palowym. Obiekt będzie wyposażony w instalacje: - wentylacji mechanicznej, - centralnego ogrzewania, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - elektrycznej, - odgromowej, - teletechnicznej, - monitoringu. Parametry określające wielkość obiektu: - powierzchnia terenu - 17626 m2, - powierzchnia zabudowy - 1150 m2, - w tym sala gimnastyczna - 603 m2, - powierzchnia użytkowa - 1155,1 m2, - kubatura brutto - 9925,3 m3, - powierzchnie utwardzone - 1507 m2. Wyposażenie sali w n/w stały sprzęt sportowy: - drabinki gimnastyczne podwójne (szt. 10), - drążek składany na drabinę (szt 2); dla gier zespołowych (koszykówka): - konstrukcje stalowe mocujące ( szt.1), - tablice do koszykówki ( wym. 1,80m x 1,05m i 1,20m x 0,90m), - regulacja wysokości tablicy do tablic mini. (szt.1), - osłona krawędzi dolnej tablicy (szt.1), - wysięgnik stalowy naścienny - konstrukcja składana (szt. 2); dla gier zespołowych (siatkówka): - słupki wolnostojące, aluminiowe uniwersalne z regulacją wysokości, 2 osłony - przekrój owalny 120x100 mm (2 kpl), bramki: - bramka aluminiowa stacjonarna do piłki nożnej (szt. 2), - bramka aluminiowa do piłki ręcznej przyścienna (szt. 2); wyposażenie sali : - tablica wyników elektroniczna, - konstrukcja kotary dzielącej salę z napędem ręcznym, - siedziska wzdłuż północnej i południowej ściany sali. Wyposażenie szatni : - szafki szatniowe wraz z siedziskiem (wyposażone w zamki patentowe po 2 kpl. kluczy), - wieszaki szatniowe, siedziska i oparcia drewniane. Stolarka drzwiowa i okienna: - okna z profili PCV, drzwi wew. drewniane, drzwi zew. z profili PCV, naświetle sali sportowej z płyt poliwęglanu komorowego. Dostępność infrastruktury technicznej w ramach rozbudowy istniejących instalacji wod-kan, elektrycznej, co (ciepło z sieci miejskiej); dodatkowo zaprojektowano alternatywny układ podgrzewania wody za pomocą kolektorów słonecznych o wydajności zaspokajającej potrzeby projektowanego obiektu oraz istniejącego budynku szkoły. Budynek posiadać będzie instalację telefoniczną i telewizyjną. Pozostałe wyposażenie : - podręczny sprzęt gaśniczy , - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego (2 egz), - oznakowanie dróg ewakuacyjnych. UWAGI: 1. W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w projekcie budowlanym przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna rozwiązania spełniające wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie budowlanym. Projekt, na podstawie którego będzie realizowana sala, chroniony jest prawem autorskim (Dz.U. z 1994r. Nr 24, poz. 83). Rozwiązania zamienne o tym samym standardzie i zgodności z obowiązującymi przepisami wymagają zgody projektanta i akceptacji inwestora. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia w oparciu o projekt zamienny obiektu wykonany na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego zwanego koncepcją funkcjonalno - przestrzenną (stanowiącego załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia). Salę należy zaprojektować i wykonać w konstrukcji łukowej. Warunkiem jest aby sala była zaprojektowana i zrealizowana w konstrukcji stalowej. Przy projektowaniu i realizacji należy spełnić wymagania obowiązujących przepisów i norm. Dopuszcza się zaprojektowanie i wykonanie powłoki dachowej - stalowej o innym sposobie łączenia blach niż w systemie ABM. 2. Zamawiający przekaże dodatkowo w dniu podpisania umowy: - projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę, - opracowanie Nr 93/CUT/10, - specyfikację techniczną, - program funkcjonalno - użytkowy, - dokumentację geotechniczną. III. Załączniki: - projekt budowlany i uzyskane pozwolenie na budowę nr 2071/2010 z dnia 22 grudnia 2010r. - załącznik nr 1, - opracowanie Nr 93/CUT/10 wykonane przez Zespół Rzeczoznawców Oddziału Łódzkiego Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa dotyczące weryfikacji przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych dla sali gimnastycznej - załącznik nr 2, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - załącznik nr 3, - dokumentacja geotechniczna - załącznik nr 4, - przedmiar - załącznik nr 5, - program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 6. Projekt (tj. przedmiot niniejszego zamówienia) jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa V: Infrastruktura społeczna - Działanie V.3 Infrastruktura Edukacyjna).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa V: Infrastruktura społeczna - Działanie V.3 Infrastruktura Edukacyjna).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNI CENTRA HANDLOWE s.c. Adam Serafin, Rafał Jujka, ul. Aleksandrowska 38, 91-151 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6505223,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3175039,02

  • Oferta z najniższą ceną: 3175039,02 / Oferta z najwyższą ceną: 4999997,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.