eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Organizacja i przeprowadzenie szesnastu szkoleń zawodowych dla 39 uczestników projektu systemowego pn. Droga do samodzielności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Rypin: Organizacja i przeprowadzenie szesnastu szkoleń zawodowych dla 39 uczestników projektu systemowego pn. Droga do samodzielności
Numer ogłoszenia: 171163 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Warszawska 38a, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 280 36 41, faks 54 280 36 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprrypin.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna bez zakwaterowania.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szesnastu szkoleń zawodowych dla 39 uczestników projektu systemowego pn. Droga do samodzielności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie szesnastu szkoleń zawodowych dla uczestników/uczestniczek projektu systemowego pn. Droga do samodzielności. Projektem będzie objętych 39 osób zamieszkałych na terenie powiatu rypińskiego, korzystające ze świadczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie, chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Część uczestników to osoby niepełnosprawne mających m in. problemy z poruszaniem się, wzrokiem. Moduły szkoleniowe: kurs komputerowy - podstawy dla 1 osoby, kurs grafika komputerowa dla 1 osoby, kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokcia dla 4 osoób, kurs przedstawiciela handlowego z kursem Prawa jazdy kategorii B dla 9 osób, operator koparki jednonaczyniowej dla 4 osób, fryzjerstwo dla 2 osób, florystyka i bukieciarstwo dla 7 osób, kierowca wózka widłowego dla 3 osób, opiekunka dziecięca dla 1 osoby, spawanie metodą MAG 135 dla 1 osoby, kurs programowania komputerowego z uwzględnieniem programu AutoCAD dla 1 osoby, opiekun osób starszych z kursem nauki języka niemieckiego - podstawy dla 1 osoby, opiekun osób starszych z kursem nauki języka angielskiego - zaawansowany dla 1 osoby, profesjonalny pracodawca - ABC przedsiębiorczości - dla 1 osoby, prawo jazdy kategorii B + E dla 1 osoby, prawo jazdy kategorii A dla 1 osoby.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w co najmniej 8 modułach szkoleniowych spośród następujących: kurs komputerowy - podstawy, kurs grafika komputerowa, kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokcia, kurs przedstawiciela handlowego z kursem Prawa jazdy kategorii B, operator koparki jednonaczyniowej, fryzjerstwo, florystyka i bukieciarstwo, kierowca wózka widłowego, opiekunka dziecięca, spawanie metodą MAG 135, kurs programowania komputerowego z uwzględnieniem programu AutoCAD, opiekun osób starszych z kursem nauki języka niemieckiego - podstawy, opiekun osób starszych z kursem nauki języka angielskiego - zaawansowany, profesjonalny pracodawca - ABC przedsiębiorczości, prawo jazdy kategorii B + E, prawo jazdy kategorii A co najmniej jedną usługę w każdym wskazanym przez Wykonawcę module polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia zawodowego. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował co najmniej jedną osobą w każdym module szkoleniowym (kurs komputerowy - podstawy, kurs grafika komputerowa, kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokcia, kurs przedstawiciela handlowego z kursem Prawa jazdy kategorii B, operator koparki jednonaczyniowej, fryzjerstwo, florystyka i bukieciarstwo, kierowca wózka widłowego, opiekunka dziecięca, spawanie metodą MAG 135, kurs programowania komputerowego z uwzględnieniem programu AutoCAD, opiekun osób starszych z kursem nauki języka niemieckiego - podstawy, opiekun osób starszych z kursem nauki języka angielskiego - zaawansowany, profesjonalny pracodawca - ABC przedsiębiorczości, prawo jazdy kategorii B + E, prawo jazdy kategorii A), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia we wskazanym module szkoleniowym. Wskazana osoba może przeprowadzać szkolenia w różnych modułach. Wówczas musi wykazać, że posiada doświadczenie przeprowadzenia co najmniej jednego szkolenia w każdym wskazanym module. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 5) konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. 6) wprowadzenie dodatkowych osób prowadzących szkolenia przy zachowaniu wymagań dla tych osób wskazanych w SIWZ, 7) zmianę osób lub podmiotów udostępniających potencjał przy zachowaniu wymagań dla tych osób lub podmiotów wskazanych w SIWZ, 8) dotrzymanie terminu zakończenia z uwagi na: siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprrypin.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie, ul. Warszawska 38a, 87-500 Rypin, pokój Nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie, ul. Warszawska 38a, 87-500 Rypin, pokój Nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Droga do samodzielności jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Umowa z dnia 24.07.2008 r. UDA-POKL.07.01.02-04-015/08-00 i Aneks Nr 7 z dnia 11.06.2012 roku UDA-POKL.07.01.02-04-015/08-07 podpisane pomiędzy Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.