eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie usług pogotowia technicznego na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia komunalnego w Białymstoku - nr sprawy TU/TZ/3412/30/10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Białystok: Wykonywanie usług pogotowia technicznego na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia komunalnego w Białymstoku - nr sprawy TU/TZ/3412/30/10.
Numer ogłoszenia: 171104 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług pogotowia technicznego na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia komunalnego w Białymstoku - nr sprawy TU/TZ/3412/30/10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Pogotowia Technicznego w dni robocze od godziny 15:00 do godz. 7:00 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i oficjalne święta państwowe (dni wolne od pracy), polegające na usuwaniu i zabezpieczaniu awarii instalacji wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej w lokalach i budynkach mieszkalnych, użytkowych i przychodniach stanowiących własność Gminy Białystok zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku administrowanych przez ADM Domred, adres: ul. Przejazd 2a, 15-430 Białystok oraz Belwro s.c., adres: ul. Świętojańska 24, 15-277 Białystok. Wykaz budynków z administracjami, w tym zestawienie budynków, w których znajdują się kotłownie gazowe objęte całodobową obsługą serwisową wykonywaną przez firmę zewnętrzną będących własnością 100% Gminy Białystok stanowi dodatek nr 1 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 1 do umowy. Zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia stanowi dodatek nr 2 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 2 do umowy. Nie są objęte przedmiotem zamówienia koszty usunięcia przez Pogotowie Techniczne awarii na odcinkach instalacji, które zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31 poz. 266 z późn. zm.) oraz umową najmu zawartą na lokal mieszkalny i użytkowy, są konserwowane i naprawiane przez najemców i właścicieli. Wyżej wymienione usługi Pogotowie Techniczne może wykonywać odpłatnie na zlecenie najemcy lub właściciela. Zakres obowiązków najemcy określa dodatek nr 3 do SIWZ, będący również załącznikiem nr 3 do umowy. 2. W/w usługi wykonywane będą z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z: 1) zawartą umową na wykonywanie przedmiotu zamówienia, 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy we własnym zakresie. 4.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 5. Podczas realizacji usług wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu wykonywanych prac objętych usługą oraz przechowywanych materiałów niezbędnych do ich wykonania. 6. Pogotowie Techniczne Wykonawcy działa na podstawie zgłoszeń przyjętych od mieszkańców budynków objętych umową, od użytkowników lokali użytkowych w tych budynkach, pracowników Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, Straży Miejskiej, przedstawicieli Administracji i firmy konserwującej kotłownie gazowe w wybranych budynkach. 7. Pogotowie Techniczne Wykonawcy będzie pełnić stały dyżur w dni robocze od godziny 15:00 do godz. 7:00 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i oficjalne święta państwowe (dni wolne od pracy). 8. Dyspozytor Pogotowia Technicznego przekazuje telefonicznie dnia następnego do godz. 8:00 do odpowiedniej administracji informacje o ważnych awariach zgłoszonych w czasie dyżuru. Pisemne raporty wykonanych prac za dany miesiąc, będą przekazane do Referatu Ewidencji i Utrzymania Zasobu w siedzibie Zamawiającego na koniec miesiąca wraz z fakturą za wykonanie comiesięcznej usługi. 9. Pogotowie Techniczne Wykonawcy po otrzymaniu zgłoszenia podejmie natychmiast działania zabezpieczające. 10. W koniecznych przypadkach Pogotowie powiadamia odpowiednie służby miejskie odpowiedzialne za dostawy mediów do budynków tj. Pogotowie Gazowe, Wodociągi Białostockie, MPEC, Zakład Energetyczny oraz Policję, Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarną. 11. Wymaga się udzielenia co najmniej rocznej gwarancji na zakres wykonywania usług Pogotowia Technicznego. 12. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zadania 1-3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10 % zamówienia podstawowego.Przedmiot - wykonywanie usług pogotowia technicznego na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia komunalnego w Białymstoku.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi pogotowia technicznego o wartości min. 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda usługa, potwierdzone przez odbiorców usług dokumentami (np. opinie, referencje), że usługi te zostały należycie wykonane lub są należycie wykonywane;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponuje co najmniej 2 (dwoma) pojazdami ; w tym jednym posiadającym sprzęt do udrażniania kanalizacji, - dysponuje łącznością telefoniczną;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia gazowe eksploatacyjne typu E, - uprawnienia elektryczne eksploatacyjne typu E;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiada opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku - dodatek nr 6 do SIWZ), 2) wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru druku - dodatek nr 5 do SIWZ), 3) wypełniony szczegółowy formularz cenowy (wg załączonego wzoru druku - dodatek nr 4 do SIWZ),4) Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawione do reprezentacji wykonawcy, 5) Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - określające zakres i umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowani ich w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenie określone w rozdziale VI SIWZ ust. 2 pkt 4 lit. a oraz dokument lub oświadczenie określone w rozdziale VI SIWZ ust. 2 pkt 4 lit. b, b) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ ust. 2 pkt 1 lit. a,b,c winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 3 1. Łącznie wynagrodzenie miesięczne brutto wynosić będzie zł (słownie: ). 2. Wynagrodzenie miesięczne wykonawcy za poszczególną część zamówienia (zadanie) określa wypełniony przez wykonawcę formularz cenowy (załącznik nr 4/ do SIWZ), stanowiący załącznik nr 4 do umowy sporządzony w oparciu o szczegółowy formularz cenowy (załącznik nr 5/ do SIWZ), stanowiący załącznik nr 5 do umowy. 3. Rozliczenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktur VAT wystawianych na koniec każdego miesiąca w wysokości miesięcznego wynagrodzenia. 4. Wynagrodzenie za usługę płatne będzie przelewem, w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury, na rachunek Wykonawcy . 5. Wartość łączna zamówienia publicznego nie może przekroczyć kwoty zł brutto za okres objęty umową. 6. Ustalona w umowie wartość zamówienia jest stała na czas realizacji umowy z zastrzeżeniem § 3 ust. 7. 7. W przypadku zmiany powierzchni o której mowa § 5 ust. 2 w zmianie ulegnie także wartość wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa w § 3 ust. 1. 8. W przypadku podpisania umowy w miesiącu lipcu 2010 r., miesięczne wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 za usługę pogotowia technicznego zostanie zapłacone za faktycznie wykonane dni, tj.: cena miesięczna brutto podzielona na 30 dni = zł razy dni świadczonej usługi = kwota do zapłacenia za miesiąc lipiec zł - zapis z umowy zostanie wykreślony, jeżeli umowa będzie podpisana pod koniec czerwca. § 5 1. Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym po uprzednim dwukrotnym zastosowaniu wobec Wykonawcy kary umownej w razie istotnych zastrzeżeń, co do jakości świadczonych usług. Wykonawcy nie przysługuje żadne odszkodowanie z tytułu rozwiązania umowy w tym trybie. 2. W przypadku zadysponowania przez Gminę wszystkimi lub którąkolwiek nieruchomością określoną w załączniku nr 1 do umowy innemu zarządcy bądź pozbawienie Zamawiającego uprawnień zarządu z innych przyczyn, Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy w zakresie przedmiotowych nieruchomości z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. 3. W przypadku powstania szkody wynikłej z braku dyspozycyjności Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia awarii Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą i będzie to mogło stanowić podstawę do rozwiązania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. gen. J. Bema 89/1 15-370 B-stok pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.