Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Mszczonów: Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy do Fundacji Źródła Życia w Mszczonowie
Numer ogłoszenia: 170995 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Źródła Życia , Budy Zasłona, ul. Źródlana 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 0-46 857 1354, faks 0-46 857 28 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fzz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy do Fundacji Źródła Życia w Mszczonowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy (drewna kawałkowego i okrągłych balotów słomy o średnicy do 170cm) o następujących parametrach i wyposażeniu:
a) udźwig 1100kg lub więcej,
b) napęd na cztery koła z zastosowaniem 4 silników hydraulicznych z oponami terenowymi o możliwości pracy na gruncie nieutwardzonym,
c) system antypoślizgowy/blokada kół przy napędzie na cztery koła,
d) wydajność pomp hydraulicznych do podłączania narzędzi minimum 50l/min,
e) widły do palet o długości ponad 1050mm,
f) górny docisk umożliwiający chwytanie okrągłych kawałków drewna z silnym zaciskiem sterowany przez siłownik tak skonstruowanym aby okrągłe kawałki drewna nie wylatywały podczas transportu i dobrze przylegały do wideł paletowych wymienionych w punkcie c),
g) narzędzie do transportu i podnoszenia balotów słomy działające na zasadzie wbijania się w balot słomy odpowiednią iglicą lub iglicami,
h) narzędzia opisane w punktach c), d), e) powinny być wymienne i łatwe w instalacji,
i) podnośnik umożliwiający podniesienie towaru na wysokość ponad 2800mm,
j) możliwość sterowania poziomem narzędzi (wideł lub iglic) w górę i w dół,
k) automatyczne utrzymywanie podnoszonego ładunku w poziomie podczas podnoszenia,
l) system pływający narzędzi,
m) sterowanie maszyną powinno odbywać się za pomocą tzw. joysticka który ułatwia sterowanie centralizując sterowanie wieloma funkcjami maszyny w jednym uchwycie,
n) ogrzewana kabina operatora do pracy w zimie z oświetleniem,
o) hak holowniczy do przyczep mocowany z tyłu,
p) balast tylni minimum 150kg,
q) zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie: wykonali min. 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom wózka widłowego lub innej maszyny służącej do załadunku, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda (łączny zakres wynikający z umowy).
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
Spełnianie warunków :
Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia powyższe warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W przypadku osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Informacja o dokumentach składanych przez wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.
2. Wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom wózka widłowego lub innej maszyny służącej do załadunku, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda (łączny zakres wynikający z umowy) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fzz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budy Zasłona, ul. Źródlana 1, 96-320 Mszczonów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Budy Zasłona, ul. Źródlana 1, 96-320 Mszczonów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI MSZCZONÓW
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
więcej: przetargi MSZCZONÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.