Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Racibórz: Wykonanie ewidencji budynków dla jednostki ewidencyjnej Racibórz, Obręb Brzezie - modernizacja
Numer ogłoszenia: 170867 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, fax 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ewidencji budynków dla jednostki ewidencyjnej Racibórz, Obręb Brzezie - modernizacja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie wykonania ewidencji budynków dla jednostki ewidencyjnej Racibórz, obręb: Brzezie, km 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15 i 16 z wyłączeniem budynków będących w administracji MZB, SM Nowoczesna, SM Orłowiec i PGL Dom wraz z weryfikacją użytków gruntowych dla działek zabudowanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 38 nr poz. 454) oraz specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego wniosku wraz z udziałem w procedurze wyłożenia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Łączna szacunkowa liczba budynków wynosi 1922.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności: dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. Z 2005r. Nr 240, poz. 2027) 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnianie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wymagania określone w ust. 2 należy spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Kopia uprawnień zawodowych osoby przewidzianej do wykonywania zamówienia. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Referat Zamówień Publicznych, ul. Batorego 6, 47-400 Racibórz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta, Referat Zamówień Publicznych, ul. Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- "Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w II Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Raciborzu" - (...) (w systemie "zaprojektuj i wybuduj").
- usługi pralnicze dla Zakładu Karnego w Raciborzu
- Zakup urządzeń do dezodoracji suchej powietrza na otwartym składowisku odpadów oraz kompostowni w Raciborzu
- Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściach dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz pomiar wszystkich budynków w obrębie ewidencyjnym Biała Błotna, gmina Kroczyce"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: 0006 - Gutowo, 0019 - Rumienica, 0021 - Szczepankowo, z terenu jednostki ewidencyjnej 280705_2 - Gmina Lubawa
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1521 K, 1571 K, 1577 K.
- Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych: Krasnobród - Miasto, Zwierzyniec - Miasto, Zwierzyniec - obszar wiejski, Stary Zamość oraz Sułów
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej rozbudowy DP Nr 4333W wraz z rozbudową skrzyżowania w Międzylesiu (odc. 8000m) gm. Poświętne - do wniosku ZRID
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej DP Nr 4331W Dzięcioły - Łysobyki - Trakt Napoleoński, gm. Tłuszcz - do wniosku ZRID
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.