eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków we wsi Koźlice i wsi Kłobuczyn wraz z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków w Koźlicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Gaworzyce: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków we wsi Koźlice i wsi Kłobuczyn wraz z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków w Koźlicach.
Numer ogłoszenia: 170861 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, fax 076 8316286.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków we wsi Koźlice i wsi Kłobuczyn wraz z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków w Koźlicach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Koźlice oraz Kłobuczyn wraz z przepompowniami ścieków oraz odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków w Koźlicach zgodnie z załączonym Projektem budowlanym oraz Specyfikacją techniczną. Zadanie przewidziane jest do realizacji w trzech następujących etapach: Etap I - kanalizacja sanitarna miejscowości Koźlice Etap II - rurociąg tłoczny RT-1 oraz zlewnia przepompowni PS-1 Etap III - zlewnia przepompowni PS-2 wraz z RT-2, oraz przepompowni PS-3 2. Opis ogólny: Kanalizację sanitarną zaprojektowano w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym. Do budowy kanałów grawitacyjnych należy zastosować rury PVC Ø 200 oraz Ø 160. Przyłącza wykonać z rur PVC Ø 160. Rurociąg tłoczny zaprojektowano z rur PE Ø 110 , Ø 90 oraz Ø 63 ułożonych równolegle do terenu na średnim zagłębieniu 1,5 m p.p.t. do osi rurociągu. Na kolektorach głównych, w miejscach łączenia kanałów oraz na załamaniach trasy kanałów zaprojektowano studnie Ø 1000 z tworzyw sztucznych. Na przyłączach zaprojektowano studzienki małogabarytowe inspekcyjne z tworzyw sztucznych o średnicy d = 400 mm. Przepompownie ścieków zaprojektowano jako prefabrykowane kompletne, wykonane z polimerobetonu o średnicy Ø 1200, wyposażone w dwie pompy zatapialne, z zasilaniem zgodnie z wydanymi warunkami. 3. Zakres projektowanych robót: 3.1. Koźlice: Kanał sanitarny - rurociąg PVC Ø 200 - 2.912,0 mb. Kanał sanitarny - rurociąg PVC Ø 160 - 84,5 mb. Przyłącza - rurociąg PVC Ø 160 - 1.368,0 mb. Rurociąg tłoczny - rurociąg PVC Ø 63 - 57,5 mb. Rurociąg tłoczny - rurociąg PVC Ø 90 - 211,0 mb. Rurociąg tłoczny - rurociąg PVC Ø 110 - 619,5 mb. Sieciowe przepompownie ścieków - 3 szt. Przydomowe przepompownie ścieków - 1 szt. Odtworzenie nawierzchni (ok.) - 5.000 m2 3.2. Kłobuczyn: Kanał sanitarny - rurociąg PVC Ø 200 - 4.625,5 mb. Kanał sanitarny - rurociąg PVC Ø 160 - 238,0 mb. Przyłącza - rurociąg PVC Ø 160 - 2.873,0 mb. Rurociąg tłoczny - rurociąg PVC Ø 90 - 111,5 mb. Rurociąg tłoczny - rurociąg PVC Ø 110 - 1.820,0 mb. Sieciowe przepompownie ścieków - 3 szt. Odtworzenie nawierzchni (ok.) - 9.500 m2 4. Zgodnie ze Specyfikacją techniczną do obowiązków Wykonawcy należy sporządzenie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu wraz z należnymi opłatami oraz zabezpieczenie robót w okresie budowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)w pieniądzu wpłaconym na konto Gminy Gaworzyce w Banku: BS Legnica O/Gaworzyce Nr 45 8649 1060 2001 0000 0101 0001 b)w poręczeniach bankowych c)w gwarancjach bankowych d)w gwarancjach ubezpieczeniowych e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu P.A.R.P. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a)upłynie termin związania ofertą, b)zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 7.Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert b)który został wykluczony z postępowania c)którego oferta została odrzucona 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b)odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę - warunki opisane w pkt. 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Warunki szczegółowe podmiotowe 2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy: a)Wykonawca winien posiadać własne środki finansowe lub możliwość zaciągnięcia kredytu bankowego z przeznaczeniem na finansowanie realizacji zadania w wysokości min. 2 mln. zł. 2.2. Potencjał kadrowy: a)Wykonawca winien skierować do realizacji zadania osoby, które posiadają niezbędne uprawnienia lub/i kwalifikacje do wykonania całego zamówienia, w tym kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych. b)Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie instalacyjnym bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c)Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3. Doświadczenie: a)Wykonawca winien wykazać się w ostatnich 5 latach realizacją min. 1 zamówienia, którego przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur min. Ø 160 o długości min. 8.000 mb. b)Wykonawca winien wykazać się w ostatnich 5 latach realizacją min. 1 zamówienia, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o pow. min. 5.000 m2. c)Wyżej wymienione doświadczenie oferenta winno być udokumentowane referencjami. 2.4. Ubezpieczenie: a)Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł. 3. Wymagane warunki gwarancji Wykonawca winien udzielić 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w kryteriach. 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z oferta, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. d)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a)Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje. c)Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwe wykonanie tych zamówień (referencjami). d)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.(b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszania, potwierdzającą odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym oraz w pkt.1.(e),zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty określone w pkt. 3 lub 4 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców. składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 1. winny być przedłożone przez wszystkich Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólna ofertę, którzy potwierdzą ich spełnienie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gaworzyce.sbip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gaworzycach ul. Okrężna 85 59-180 Gaworzyce.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Gaworzycach.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.