eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa oświetlenia ul. Hanasiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Rzeszów: Budowa oświetlenia ul. Hanasiewicza
Numer ogłoszenia: 170640 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ul. Hanasiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia ul. Hanasiewicza. Zakres zamówienia obejmuje: 1.dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych, 2.dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3.dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4.wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zakres zamówienia nie obejmuje odtworzenia chodników, tylko przygotowanie podłoża pod chodniki w związku z planowaną przebudową całościową ul. Hanasiewicza. Nie dotyczy to wjazdów oraz przekopów przez drogi. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających, w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 600,00 zł (dwa tysiące sześćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek Bank PEKAO S.A. O/Rzeszów nr 12 1240 1792 1111 0010 0509 7242), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Gminę Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 każdego z tych wykonawców, okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6. Wykonawca utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ubiegłych pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, zrealizował co najmniej 3 zadania polegające na budowie oświetlenia drogowego na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każde zadanie, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych zasobów, odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, a szczególnie tj.: a) samochód dostawczy - 1szt., b) samochód skrzyniowy 4 t - 1 szt., c) koparka podsiębierna o małej łyżce - 1 szt., d) agregat prądotwórczy - 1 szt., e) stopa udarowa do zagęszczania gruntu - 1 szt., f) urządzenie wibracyjne do zagęszczania podłoża pod choinki - 1 szt., g) elektronarzędzia ręczne: szlifierka kątowa, wiertarka z udarem - po 1 szt., h) praska do formowania i zaciskania końcówek kablowych - 1 szt. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1)Kierownik budowy: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2)Minimum 1 osoba z uprawnieniami SEP do prac kontrolno - pomiarowych instalacji elektrycznych. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia winny posiadać uprawnienia SEP eksploatacja E- do 1 kV. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3. dowód wniesienia wadium - w przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie zmiany terminu wykonania umowy w następujących sytuacjach: 1)konieczności wykonania prac podziemnych, związanych z usunięciem elementów budowli, które nie zostały objęte dokumentacją projektową, od których wykonania uzależnione jest terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia; 2)wystąpienia warunków pogodowych - takich jak powódź, wichura, trąba powietrzna, intensywne opady deszczu lub śniegu - uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych; 3)przedłużające się, ponad zwyczajowo przyjęty termin (tj. nie dłużej niż 6 tygodni), uzyskanie zamówionych od dostawcy materiałów, od których uzyskania zależy terminowe wykonanie zamówienia publicznego; 4)wprowadzone uzasadnione zmiany w trakcie realizacji robót, wymuszające ponowne uzgodnienie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w ZUDP; 5)wystąpią błędy kartometryczne map geodezyjnych; 6)zostaną wprowadzone zmiany technologiczne przez Zamawiającego lub gdy będzie to wymuszone sytuacją terenową lub rynkową; 7)właściciele działek wycofają wcześniej podpisane zgody użyczenia terenu; 8)właściciele działek sąsiadujących z działkami będącymi procesem budowlanym wniosą protest; 9)wykonanie przedmiotu umowy będzie uzależnione od uzyskania niezbędnych do projektowania materiałów i warunków technicznych, decyzji administracyjnych wraz z terminami niezbędnymi do uzyskania klauzuli prawomocności oraz spełnienia innych nieprzewidzianych wymogów dla pozyskania i wydatkowania środków pozabudżetowych lub podyktowanych specyfiką programów unijnych o dofinansowanie. 2.W przypadku wystąpienia jednej z ww. okoliczności Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia o określoną liczbę dni. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zakresu zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia w związku z zastosowaniem materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań oraz zmiany zakresu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mijeski Zarząd Dróg ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pok. nr 321..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 09:45, miejsce: Mijeski Zarząd Dróg ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pok. nr 601..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.