Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Motycz: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie gminy Konopnica będących własnością Gminy
Numer ogłoszenia: 17054 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica , Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, faks 081 5031082.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eurzad.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie gminy Konopnica będących własnością Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych utwardzonych nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Konopnica. Wstępny zakres robót ustala się jako łączną powierzchnię remontów cząstkowych wynoszącą ok. 2 000 m2. Ostateczna powierzchnia zostanie ustalona po przeprowadzeniu postępowania przetargowego i wyborze oferty najkorzystniejszej w zależności od przeznaczonych w budżecie środków na ten cel i ceny jednostkowej 1 m2 powierzchni cząstkowej remontu. 3. Na realizację zadania składają się prace drogowe polegające na wykonaniu remontów cząstkowych przy użyciu mieszanek mineralno - bitumicznych na gorącą 4. Opis pracy niezbędnych do wykonania zamówienia: a) wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc oraz uprzątnięcie rumoszu c) skropienie dna oraz krawędzi ubytku d) rozściełanie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości ubytku e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach;III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności 2. posiadanie doświadczenia w wykonaniu zamówienia Warunek doświadczenia uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca, udokumentuje wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 zamówienia związanego z remontem, budową lub przebudową drogi o powierzchni min. 1 500 m2 i wartości brutto min 70 000,00 zł.. Uwaga: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: 3. Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 Oświadczenia i pozostałe dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopnica
Kozubszczyzna 127 A
21-030 Motycz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Konopnica Kozubszczyzna 127 A 21-030 Motycz w sekretariacie Urzędu Gminy Konopnica , pokój nr 9,Ipiętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
- Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni jezdni asfaltowej ul. Polnej w miejscowości Michałów-Reginów gm. Wieliszew
- Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 2000 m3 przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Sokoły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.