eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr H,J,K,L wraz z pełną infrastrukturą na oś. Zagroda II bis Podolszyce Płd. w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-03

POZYCJA 17045

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr H,J,K,L wraz z pełną infrastrukturą na oś. Zagroda II bis Podolszyce Płd. w Płocku

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Płocku, do kontaktów: Ewa Witkowska, ul. Kwiatka 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. (024) 2682858, fax (024) 26 86 498, e-mail: mtbsplock@plocman.pl, www.mtbs.plock.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr H,J,K,L wraz z pełną infrastrukturą na oś. Zagroda II bis Podolszyce Płd. w Płocku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie i oddanie do użytku pod klucz (uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie) czterech budynków mieszkalnych nr H,J,K,L, wielorodzinnych wraz z miejscami parkingowymi, infrastrukturą techniczną (woda, kanalizacja i inne) zagospodarowaniem terenu obejmującego działki nr 526/11,526/22,526/20 . Konstrukcja obiektów tradycyjna, murowana. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzi: - wybudowanie czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych łącznie o 180 mieszkaniach, - drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, ciąg pieszo-jezdny, - oświetlenie terenu, - elementy sieci i przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - wybudowanie elementów małej architektury. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokalizacja Płock, ul. Jana Pawła II i Czwartaków działki geodezyjne Nr 526/11, 526/22,526/20. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.21.13.41 - Mieszkania Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000,00 euro, a poniżej 5 000 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 500 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i w tym względzie dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane i kwalifikacje do wykonania zamówienia: a) Kierownik Budowy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej w zakresie pełnym, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. b) Kierownicy robót uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno- budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) Kadra kierowania budową ( kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać: stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego prze Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie: a) wykażą i udokumentują (referencje, opinie lub listy polecające w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) pełne wykonanie (tj. rozpoczęcie, zakończenie i przekazanie do eksploatacji) minimum 3 zadań (robót budowlanych) odpowiadających przedmiotowi zamówienia (wg PKOB klasy 1122 lub 1130) o wartości nie mniejszej niż 15.000.000 zł każda, b) wykażą i udokumentują (referencje, opinie lub listy polecające w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres) pełne wykonanie minimum 350 mieszkań. c) dysponują pracownikami ( robotnikami) posiadającymi kwalifikacje do wykonywania robót tj. specjaliści w zakresie ogólnobudowlanym, drogowym, specjaliści w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych, d) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (niezbędne maszyny do prac ziemnych, zagęszczarki gruntu, betoniarki, podnośniki przyścienne lub rusztowania składane, dźwig o udźwigu min. 5t, środki transportu ciężarowego i dostawczego), e) zatrudniali w okresie 3 lat licząc od dnia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy w tym okresie, przeciętnie nie mniej niż 250 pracowników pełnoetatowych rocznie. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie i w tym względzie: a) posiadają środki własne lub dostęp do kredytu (bez uwzględnienia wartości niniejszego zamówienia) potwierdzone stosownym zaświadczeniem bankowym w wysokości min. 10.000.000 zł b) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie niższą niż 5.000.000 zł, c) uzyskali za ostatni pełny rok obrachunkowy (tj. za 2004) wskaźnik płynności powyżej 1,0, wskaźnik zadłużenia poniżej 1,0, a rentowność powyżej 3%, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: a) pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólne ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna; 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do działalności gospodarczej, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł, - wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają osoby z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania czynności przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1 - Warunki ogólne. Znaczenie warunku spełnia/nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielnie funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do działalności gospodarczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec skarbu państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Wykonawca nie wykonał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełnienia warunku: Spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych (kierownik budowy i kierownicy robót) z podaniem zakresu przewidywanych dla nich czynności w tym zamówieniu, krótkim opisem doświadczenia zawodowego wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego prze Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielanie zamówienia publicznego. 9. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek Nr 2 - Znaczenie warunku spełnia / nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. b) pracownicy zdolni do wykonania zadania. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z krótką informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy pkt. Sekcja III.2)a,3)b ) 2. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat (tj. 2003, 2004, 2005r) pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Ocena spełniania warunku: Spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3 - Znaczenie warunku 2x 25% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać: Odpowiednio ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (PKOB klasa 1122 lub 1130) o wartości nie mniejszej niż 15.000.000 zł każda oraz ilość wybudowanych mieszkań lecz nie mniej niż 350. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 2x 0-50 pkt. Podstawą będzie odpowiednio ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. oraz ilość wybudowanych mieszkań Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (PKOB klasa 1122 lub 1130) o wartości nie mniejszej niż 15.000.000 zł każda, z podaniem ich wartości, rodzaju robót, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz wybudowanych mieszkań wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonywanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia i wybudowanych mieszkań, otrzyma 2x50 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,50 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku 50% Ocena sytuacji ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany następująco: a) Wskaźnik płynności za rok 2004 r. w skali 0-20 pkt, b) wskaźnik zadłużenia za rok 2004 r. w skali 0-40 pkt, c) wskaźnik rentowności za rok 2004 r. = zysk netto/przychody netto w skali 0-40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za (a+b+c) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona prze współczynnik = 0,50 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie Podstawą przyznania punktów za wskaźnik rentowności, płynności i zadłużenia będzie średnia arytmetyczna wskaźników rentowności, płynności i zadłużenia poszczególnych partnerów. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: - bilans i rachunek zysków i strat za 2004 r., oraz F-01 sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz nakładach na środki trwałe za półrocze 2005 r. wraz z policzonymi wskaźnikami płynności, zadłużenia i rentowności za rok 2004. Lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. i za I półrocze 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy za ten okres Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5 Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad: - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunków Nr 3 i Nr 4, - Zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy uzyskali największe ilości punktów za spełnianie warunków Nr 3 i Nr 4. Pozostałych wykonawców Zamawiający nie zaprosi do składania ofert. W przypadku, jeżeli liczba wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu ograniczonym będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi wszystkich, którzy spełniają warunki. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.