eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Gdańsk: przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 170439 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sadowski Sp. z o.o., Ul. Flisacka 3a, 30-114 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 224000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 224000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego - dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, dział. 6.2 Promocja i Informacja Turystyczna, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Departament Turystyki - Zespół ds. Rozwoju Turystyki przystępuje do realizacji jednego z zadań, przewidzianych w ramach ww projektu. Zadanie dotyczy przygotowania strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego będącego jednym z kluczowych działań projektu, ze względu na fakt, że strategia komunikacji oraz dokumentacja wdrożeniowa powinny wykreować silną markę województwa pomorskiego, kojarzoną nie tylko z tradycyjną formą wypoczynku 3S, ale również z pozostałymi formami aktywności turystycznej wybranymi do realizacji kampanii. Projekt zakłada stworzenie kompleksowej kampanii promującej ofertę turystyczną województwa pomorskiego na krajowym rynku turystycznym w latach 2010-2012. Dnia 6.05.2010 Zarząd Województwa Pomorskiego przyjął wniosek o zatwierdzeniu wyników konkursu w związku z realizacją Uchwały Nr 268 297 10 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 09 marca 2010r. w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację zadania : przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego - w ramach w/w konkursu wyłoniono zwycięzcę dla którego nagrodą jest zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.