eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gierałtowice › Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w kompleksie szkolnym w Paniówkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Gierałtowice: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w kompleksie szkolnym w Paniówkach
Numer ogłoszenia: 170400 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gierałtowice, ul. ks. Roboty 48, 44-186 Gierałtowice, woj. śląskie, tel. 032 3011300, 3011340, fax 032 3011306, 3011351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gieraltowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w kompleksie szkolnym w Paniówkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać przebudowę istniejącej kotłowni węglowej (trzy kotły UKS-320 o łącznej wydajności Q = 960 kW) poprzez likwidację: istniejących kotłów wraz z armaturą, stacji uzdatniania wody, układu pompowego dla istniejących kotłów oraz naczynia wzbiorczego otwartego, a zabudowanie trzech kotłów kondensacyjnych o wydajności Qĸ= 460kW każdy. Układ kotłów kondensacyjnych będzie w przyszłości współpracował z modułem kogeneracyjnym wraz z silnikiem tłokowym wykorzystując nadwyżki ciepła. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega m.in. na : demontażu istniejących kotłów i części instalacji wody grzewczej w kotłowni, demontażu istniejącego układu wyprowadzenia spalin, montażu nowych kotłów kondensacyjnych o wydajności Qĸ= 460kW każdy i niezbędnej instalacji rurociągowej, adaptacji pomieszczenia kotłów obejmującej modernizację posadzki, wykonaniu niezbędnych otworów dla wentylacji kotłowni, wykonaniu luku montażowego dla umożliwienia montażu kotłów, przebudowie instalacji kanalizacji w rejonie nowego luku, wykonanie instalacji wod-kan., wykonanie nowych instalacji elektrycznych dla potrzeb nowej kotłowni, wykonaniu przyłącza gazu od stacji redukcyjno-pomiarowej do kotłowni, demontażu istniejącego przewodu kominowego, zamocowaniu wkładu kominowego dwuściennego. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy projektu budowlano- wykonawczego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wartość zamówienia: zamówienie o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Wartość zamówienia ustalono na podstawie art. 32 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. Wadium wnoszą wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zmówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp. Warunek 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym i wartością zamówienia wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy kotłowni gazowej o wartości co najmniej 400 000,00 zł każda lub o mocy co najmniej 900 kW. Warunek 4 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym celu wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości minimum 400.000,00 zł oraz wykazać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100.000,00 złotych. Ocena spełniania wszystkich warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach. W związku z tym, że liczba wykonawców, którzy spełniają wymogi określone dla warunku 3 może okazać się większa niż 5, których Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert, ustala się następujący sposób dalszej oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu: za każdą wykazaną i potwierdzoną dokumentami dodatkową ilość zadań o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem zamówienia ( powyżej wymaganego minimum 2, każde o wartości co najmniej 400 000,00 zł lub o mocy co najmniej 900kW) Zamawiający przyzna dodatkowo 10 pkt. Zgodnie z art. 51 ust. 1a ustawy Pzp o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków Zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5 zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków określonych w dodatkowej kwalifikacji. Zamawiający może zaprosić więcej niż 5 wykonawców jeżeli kilku wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów i będą równorzędnie sklasyfikowani na tej samej pozycji. Wykonawcę niezaproszonego do składania oferty traktuje się jak wykluczonego z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu -konsorcjum oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum. Warunek 2 W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty i oświadczenie: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w warunku 2 pkt 1,2,4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w warunku 2 pkt 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w warunku 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia powyższych dokumentów powinien być tożsamy z terminem wystawienia dokumentów obowiązujących w kraju. 5/ Oświadczenie potwierdzające fakt niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu -konsorcjum wymogi określone w warunku 2 musi wykazać każdy konsorcjant z osobna. Warunek 3. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące oświadczenie i dokumenty : 1/ wykaz wykonanych co najmniej 2 zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymogom określonym w warunku 3, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, 2/ dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że wykazane zadania zostały wykonane należycie. 3/ informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, stwierdzających, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia (kierownik budowy, kierownicy robót ) posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, co i gaz. - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu -konsorcjum wymogi określone w warunku 3 wykonawcy mogą spełniać łącznie. Warunek 4. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu należy załączyć do wniosku następujące dokumenty: 1/ informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 400.000,00 zł) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2/ polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. W przypadku wykonawców biorących wspólnie udział w postępowaniu -konsorcjum wymogi określone w warunku 4 wykonawcy mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gierałtowice, 44-186 Gierałtowice, ul. Ks. Roboty 48, Referat Inwestycji i Szkód Górniczych, pok. nr 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.