eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Kołobrzeg: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu.
Numer ogłoszenia: 170389 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140997 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 36/38, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 94 35 51 400, faks 0 94 35 51 404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Ochrona fizyczna z monitoringiem CCTV ( 32 kamery) Miejskiego Stadionu Piłkarskiego im. Sebastiana Karpiniuka wraz przyległym parkingiem przy ul. Śkiwińskiego 10 w nastepujący sposób: a)przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca - jeden pracownik ochrony b)po zamknięciu obiektu tj. od 6.30 do 22.30 dodatkowo monitoring elektroniczny w oparciu o transmisję radiową i telefoniczną w czterech punktach kasowch. Do zadań ochrony, poza wynikającymi z ochrony fizycznej, należeć będzie wydawanie kluczy do pomieszczeń obiektu, nadzór nad przestrzeganiem regulaminu obiektu oraz zapalanie i gaszenie świateł na zajęciach treningowych i szkolnych. 2. Konwoje kasowe, nie więcej jak 5 do końca 2011 roku, w terminach określonych przez dział księgowości zamawiającego 3. W godzinach nocnych pracownik ochrony na żądanie służby technicznej winien asystować przy pracach niebezpiecznych wykonywanych przez jednego pracownika technicznego. 4. Pracownicy ochrony winni być umundurowanie lub ubrani w jednakowe garnitury z plakietkami identyfikacyjnymi. 5. W ramach ochrony fizycznej osób i mienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)zamykania i otwierania obiektów o określonych godzinach, b)prowadzenia ewidencji kluczy do pomieszczeń w ochranianych obiektach, c)prowadzenia książki ewidencji kluczy do pomieszczeń w ochranianych obiektach, d)prowadzenia książki ewidencji osób dyżurujących w ochranianych obiektach, wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia dyżuru, jak też o stwierdzonych zagrożeniach i ryzyku, e)niezwłocznego informowania upoważnionych pracowników MOSIR o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie ochranianych obiektów, f)nie wpuszczaniu na teren ochranianych obiektów osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, g)nie wpuszczania na teren ochranianych obiektów akwizytorów, h)interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów i na terenie ochranianym, i)nie wpuszczania na teren ochranianych osób postronnych po godzinach pracy, j)doradzania Zamawiającemu w zakresie doboru środków, metod i technik ochrony adekwatnych do zagrożeń i specyfiki działalności Zamawiającego, k)zaznajomienie pracowników MOSIR z procedurami ochrony, l)podejmowania właściwych działań związanych z pozostawieniem na terenie ochranianym lub jego bezpośredniego sąsiedztwa podejrzanych toreb, paczek itp., m)skutecznego reagowania w przypadku innych zagrożeń, n)prowadzenia wzmożonej kontroli obiektów szczególnie w godzinach nocnych, o)utrzymywania łączności z bazą i grupami interwencyjnymi własnej Agencji Ochrony, p)zapewnienia interwencji patroli samochodowych w nieprzekraczalnym czasie 5 minut od wszczęcia alarmu. q)współpracy z Policja i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w ochranianych obiektach i na terenie do nich przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof , losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia. 6. W ramach usług monitoringu drogą radiową Wykonawca a)przyłączenia lokalnego systemu dyskretnego ostrzegania zainstalowanego w budynkach (obiektach) do Centrum Operacyjnego Wykonawcy, b)stałego monitorowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, c)obowiązek całodobowego dozoru technicznego urządzeń sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN ) oraz usług serwisowych najpóźniej do 12 godzin od zgłoszenia uszkodzeń lub usterek, d)zapewnienia patrolu interwencyjnego, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie nie dłuższym, niż 5 minut, e)niezależnie od przesłanych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego, codziennej kontroli monitorowanych obiektów wykonywanych przez patrol interwencyjny, f)ochrona osób i mienia będzie wykonywana w systemie monitoringu drogą telefoniczną i radiową, całodobowo we wszystkie dni tygodnia i roku, g)wykonawca powinien mieć całodobowo działający system nadzoru i koordynacji oraz posiadać wyposażenie zgodne z prawem niezbędne do pełnienia nadzoru, a w razie potrzeby do udzielenia wsparcia pracownikom chronionego obiektu, h)wykonawca winien posiadać wyposażenie w środki łączności i transportu do udzielenia w razie potrzeby wsparcia pracownikom chronionego obiektu, i)wykonawca winien posiadać wyposażenie w środki łączności i transportu do udzielenia w razie potrzeby wsparcia pracownikom chronionego obiektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony LEX-CRIMEN Spółka z o.o., ul. Brzozowa 27, 75-136 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Z uwagi na spełnienie w/w przesłanek Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego obejmującego ochronę fizyczną wraz z monitoringiem telewizyjnym i elektronicznym stadionu sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu. Zadanie niniejsze nie było objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego objętego umową nr CSiR 15/2011 z dnia 31.01.2011 r. (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod nr: 39741 - 2011 w dniu 03.02.2011 r.), wyłonionego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w Rozdziale I ust. 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP pod nr 18279 - 2011 z dnia 14.01.2011 r. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego nie przekroczyła 50% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.