eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolenia grupowego bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głubczycach- część nr 1 zamówieniaOPIEKA NAD OSOBAMI STARSZYMI I NIEPEŁNOSPRAWNYMI , dla 10 osób bezrobotnych; - część nr 2 zamówieniaPRACOWNIK MAGAZYNU Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH , dla 12 osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Głubczyce: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolenia grupowego bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głubczycach: - część nr 1 zamówienia: OPIEKA NAD OSOBAMI STARSZYMI I NIEPEŁNOSPRAWNYMI , dla 10 osób bezrobotnych; - część nr 2 zamówienia: PRACOWNIK MAGAZYNU Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH , dla 12 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 170339 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Pocztowa 6, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4858537, faks 077 4858760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.glubczyce.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolenia grupowego bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głubczycach: - część nr 1 zamówienia: OPIEKA NAD OSOBAMI STARSZYMI I NIEPEŁNOSPRAWNYMI , dla 10 osób bezrobotnych; - część nr 2 zamówienia: PRACOWNIK MAGAZYNU Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH , dla 12 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA NAZWA SZKOLENIA: Opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, CELE SZKOLENIA: celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy medycznej i psychologicznej w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi oraz umiejętności praktycznych z zakresu tej opieki; Minimalny ZAKRES SZKOLENIA musi obejmować następujące tematy: rola i zadania opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, anatomia i fizjologia, zabiegi pielęgnacyjno - higieniczne, prawidłowe odżywianie osób starszych i niepełnosprawnych, zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, reanimacja, elementy medycyny (w tym zasady podawania leków i choroby zakaźne), rehabilitacja osób starszych i niepełnosprawnych, współpraca z podopiecznym, jego rodziną i lekarzem, rozpoznawanie i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego, psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, ochrona zdrowia i pomoc społeczna (przepisy prawne), organizowanie czasu podopiecznym. LICZBA OSÓB objętych szkoleniem: 10. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8 ILOŚĆ GODZ: 200 / 1 uczestnika (co najmniej połowę ogólnej liczby godzin muszą stanowić zajęcia praktyczne). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 10 września 2010 r. MIEJSCE SZKOLENIA: Gmina Głubczyce (praktyka musi być przeprowadzona w placówce, w której przebywają osoby starsze i niepełnosprawne). INNE WYMAGANIA Zamawiajacego Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia, materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia (materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej, książkę o tematyce szkolenia oraz notes i długopis). Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu przypadajacych na każdego uczestnika. W zakresie tematyki psychologicznej, zajęcia musi prowadzić psycholog. W zakresie tematyki medycznej, zajęcia musi prowadzić pielęgniarka lub lekarz. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające doświadczenie dydaktyczne i zawodowe związane z tematyką szkolenia. Zajęcia praktyczne odbywać się będą w salach wyposażonych m.in. w fantom dorosłego człowieka, łóżka szpitalne, sprzęt i zestawy do wykonywania różnych zabiegów mających związek z opieką nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowana egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania odpowiednich dokumentów - w języku polskim i angielskim - stwierdzających ukończenie kursu na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216). Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania zajęć jak i wszystkie materialy dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Wykonawca oznaczy również wzory odpowiednich dokumentów stwierdzających ukończenie szkolenia ww. logotypami oraz dołączy te wzory do oferty. CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA NAZWA SZKOLENIA: Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu pracownik magazynowy. Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności z zakresu pracy w magazynie, obsługiwania programów komputerowych wspomagających pracę w magazynie oraz nabycie uprawnień kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnień w zakresie obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia; Minimalny zakres szkolenia musi obejmować następujące tematy: bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach magazynowych i obsłudze wózków jezdniowych, organizacja pracy w magazynie zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp. i p.poż., zasadami ergonomii oraz ochrony środowiska, elementy zarządzania magazynem, elementy logistyki, gospodarka towarowo-materiałowa, pracownik magazynowy - etyka zawodowa, przyjmowanie do magazynu materiałów i towarów handlowych, wydawanie z magazynu materiałów i towarów handlowych, inwentaryzacja, podstawy obsługi komputera, wykorzystanie komputera w pracach magazynowych - komputerowe programy magazynowe, typy stosowanych wózków jezdniowych (4 godz. teorii), budowa wózka (8 godz. teorii), czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami (8 godz. teorii), czynności kierowcy w czasie pracy wózkami (8 godz. teorii), wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa (4 godz. teorii), wiadomości z zakresu bhp (8 godz. teorii), praktyczna nauka jazdy (15 godz. praktyki), wiadomości o dozorze technicznym (4 godz. teorii), bezpieczna wymiana butli gazowych (3 godz. teorii i 5 godz. praktyki). LICZBA OSÓB objętych szkoleniem: 12. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8. ILOŚĆ GODZIN: 150 / 1 uczestnika. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2010 r. MIEJSCE SZKOLENIA: powiat głubczycki lub powiaty ościenne. INNE WYMAGANIA Zamawiajacego. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia, materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia (materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej, książkę o tematyce szkolenia oraz notes i długopis), 12 stanowisk komputerowych, w procesie szkolenia praktycznego w zakresie obsługi wózków jezdniowych Wykonawca zapewni co najmniej dwa rodzaje wózków, w tym jeden wózek podnośnikowy, w zakresie obsługi wózków jezdniowych Wykonawca poprowadzi zajęcia praktyczne w grupach nie większych niż trzy osoby. Czas szkolenia dla grupy trzech osób można liczyć jednocześnie dla wszystkich trzech uczestników, pod warunkiem, że pozostałe osoby stanowiące grupę, obserwują wykonywane manewry przez osobę należącą do grupy. Wówczas na każdego uczestnika grupy przypada po pięć godzin manewrowania wózkiem jezdniowym. Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu przypadających na każdego uczestnika. Wykonawca musi posiadać i przedłożyć wraz z ofertą program nauczania Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowana egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy w zakresie szkolenia Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych oraz wydania odpowiednich dokumentów - w języku polskim i angielskim - stwierdzających ukończenie szkolenia na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu w zakresie obsługi wózków jezdniowych kończącym się wydaniem zezwoleń uczestnikom kursu na kierowanie wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym. Zezwolenie powinno uprawniać do: a) obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym b) obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania zajęć jak i wszystkie materiały dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Wykonawca oznaczy również wzory odpowiednich dokumentów stwierdzających ukończenie szkolenia ww. logotypami oraz dołączy te wzory do oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Wykonawcy składający oferty na część nr 2 zamówienia Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych, winni przedłożyć wraz z ofertą program nauczania Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, aby Wykonawcy udokumentowali, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową w zakresie jakiego dotyczy składana oferta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz sal wykładowych, wyposażenia dydaktycznego, narzędzi oraz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawcy składający oferty na część nr 2 zamówienia w wykazie bazy sprzętowej stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ wykażą ilość posiadanych wózków, typy wózków (podnośnikowe i inne) wraz z informacją o podstawie do dysponowania wózkami. Wykonawcy składający oferty na część nr 2 zamówienia zawrze informacje o ilości stanowisk komputerowych przewidzianych do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz kadry dydaktycznej, w tym opiekunów zajęć praktycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 8 SIWZ. Wykonawcy składający oferty na część nr 2 zamówienia na potwierdzenie uprawnień do wykonywania zamówienia przedstawią program nauczania Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Program nauczania Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. - dotyczy Wykonawców składających oferty na część nr 2 zamówienia Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w zakresie: a) personalnym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednak przy zachowaniu identycznych albo zbliżonych kwalifikacji wykładowców wymienionych w ofercie; b) miejsca prowadzenia szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednakże przy zachowaniu siedziby miasta i takich samych albo zbliżonych warunków, które zostały przedstawione w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glubczyce.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach, ul. Pocztowa 6, 48-100 Głubczyce, pok nr 3 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach, ul. Pocztowa 6, 48-100 Głubczyce, pok nr 9 - sekretariat (1 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu pn. NOWA SZANSA - NOWE WYZWANIA współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA NAZWA SZKOLENIA: Opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, CELE SZKOLENIA: celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy medycznej i psychologicznej w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi oraz umiejętności praktycznych z zakresu tej opieki; Minimalny ZAKRES SZKOLENIA musi obejmować następujące tematy: rola i zadania opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, anatomia i fizjologia, zabiegi pielęgnacyjno - higieniczne, prawidłowe odżywianie osób starszych i niepełnosprawnych, zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, reanimacja, elementy medycyny (w tym zasady podawania leków i choroby zakaźne), rehabilitacja osób starszych i niepełnosprawnych, współpraca z podopiecznym, jego rodziną i lekarzem, rozpoznawanie i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego, psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, ochrona zdrowia i pomoc społeczna (przepisy prawne), organizowanie czasu podopiecznym. LICZBA OSÓB objętych szkoleniem: 10. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8 ILOŚĆ GODZ: 200 / 1 uczestnika (co najmniej połowę ogólnej liczby godzin muszą stanowić zajęcia praktyczne). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 10 września 2010 r. MIEJSCE SZKOLENIA: Gmina Głubczyce (praktyka musi być przeprowadzona w placówce, w której przebywają osoby starsze i niepełnosprawne). INNE WYMAGANIA Zamawiajacego Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia, materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia (materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej, książkę o tematyce szkolenia oraz notes i długopis). Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu przypadajacych na każdego uczestnika. W zakresie tematyki psychologicznej, zajęcia musi prowadzić psycholog. W zakresie tematyki medycznej, zajęcia musi prowadzić pielęgniarka lub lekarz. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające doświadczenie dydaktyczne i zawodowe związane z tematyką szkolenia. Zajęcia praktyczne odbywać się będą w salach wyposażonych m.in. w fantom dorosłego człowieka, łóżka szpitalne, sprzęt i zestawy do wykonywania różnych zabiegów mających związek z opieką nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowana egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania odpowiednich dokumentów - w języku polskim i angielskim - stwierdzających ukończenie kursu na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216). Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania zajęć jak i wszystkie materialy dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Wykonawca oznaczy również wzory odpowiednich dokumentów stwierdzających ukończenie szkolenia ww. logotypami oraz dołączy te wzory do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA SZKOLENIA: Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu pracownik magazynowy. Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności z zakresu pracy w magazynie, obsługiwania programów komputerowych wspomagających pracę w magazynie oraz nabycie uprawnień kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnień w zakresie obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia; Minimalny zakres szkolenia musi obejmować następujące tematy: bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach magazynowych i obsłudze wózków jezdniowych, organizacja pracy w magazynie zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp. i p.poż., zasadami ergonomii oraz ochrony środowiska, elementy zarządzania magazynem, elementy logistyki, gospodarka towarowo-materiałowa, pracownik magazynowy - etyka zawodowa, przyjmowanie do magazynu materiałów i towarów handlowych, wydawanie z magazynu materiałów i towarów handlowych, inwentaryzacja, podstawy obsługi komputera, wykorzystanie komputera w pracach magazynowych - komputerowe programy magazynowe, typy stosowanych wózków jezdniowych (4 godz. teorii), budowa wózka (8 godz. teorii), czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami (8 godz. teorii), czynności kierowcy w czasie pracy wózkami (8 godz. teorii), wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa (4 godz. teorii), wiadomości z zakresu bhp (8 godz. teorii), praktyczna nauka jazdy (15 godz. praktyki), wiadomości o dozorze technicznym (4 godz. teorii), bezpieczna wymiana butli gazowych (3 godz. teorii i 5 godz. praktyki). LICZBA OSÓB objętych szkoleniem: 12. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8. ILOŚĆ GODZIN: 150 / 1 uczestnika. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2010 r. MIEJSCE SZKOLENIA: powiat głubczycki lub powiaty ościenne. INNE WYMAGANIA Zamawiajacego. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia, materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia (materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej, książkę o tematyce szkolenia oraz notes i długopis), 12 stanowisk komputerowych, w procesie szkolenia praktycznego w zakresie obsługi wózków jezdniowych Wykonawca zapewni co najmniej dwa rodzaje wózków, w tym jeden wózek podnośnikowy, w zakresie obsługi wózków jezdniowych Wykonawca poprowadzi zajęcia praktyczne w grupach nie większych niż trzy osoby. Czas szkolenia dla grupy trzech osób można liczyć jednocześnie dla wszystkich trzech uczestników, pod warunkiem, że pozostałe osoby stanowiące grupę, obserwują wykonywane manewry przez osobę należącą do grupy. Wówczas na każdego uczestnika grupy przypada po pięć godzin manewrowania wózkiem jezdniowym. Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu przypadających na każdego uczestnika. Wykonawca musi posiadać i przedłożyć wraz z ofertą program nauczania Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowana egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy w zakresie szkolenia Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych oraz wydania odpowiednich dokumentów - w języku polskim i angielskim - stwierdzających ukończenie szkolenia na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu w zakresie obsługi wózków jezdniowych kończącym się wydaniem zezwoleń uczestnikom kursu na kierowanie wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym. Zezwolenie powinno uprawniać do: a) obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym b) obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania zajęć jak i wszystkie materiały dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Wykonawca oznaczy również wzory odpowiednich dokumentów stwierdzających ukończenie szkolenia ww. logotypami oraz dołączy te wzory do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.