eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa wyposażenia oddziałów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Konin: Dostawa wyposażenia oddziałów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 170323 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia oddziałów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 1)Taboret do badania pacjentów bez oparcia - 20 szt. 2)Taboret do badania pacjentów z oparciem - 20 szt. 3)Stojak na kroplówki - 10 szt. 4)Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 50 mm - 1 szt. 5)Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 40 mm - 1 szt. 6)Wózek do worków foliowych 100 L - 7 szt. 7)Wózek do worków foliowych 60 L - 7 szt. 8)Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych - 4 szt. 9)Wiadro mobilne z uchwytem ze stali nierdzewnej - 8 szt. 10)Stojak z misą 6L - 3 szt. 11)Wózek transportowy typu platforma - 4 szt. Pakiet 2 - szafa termostatyczna - 1 szt. Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa - 23 szt. Pakiet 4 - Krzesła z siedziskiem plastikowym - 107 szt. Pakiet 5 - Krzesło na nylonowej czteronożnej podstawie - 2 szt. Pakiet 6 - Dozownik do tlenu z nawilżaczem do gniazda AGA - 30 szt. (w tym: 15 szt. O/AiIT, 10 szt. O/Płucny, 5 szt. - O/Neurologiczny) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul. Szpitalan 45, 62-504 Konin, pokój nr 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyposażenie oddziałów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret do badania pacjentów bez oparcia - 20 szt. Taboret do badania pacjentów z oparciem - 20 szt. Stojak na kroplówki - 10 szt. Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 50 mm - 1 szt. Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 40 mm - 1 szt. Wózek do worków foliowych 100 L - 7 szt. Wózek do worków foliowych 60 L - 7 szt. Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych - 4 szt. Wiadro mobilne z uchwytem ze stali nierdzewnej - 8 szt. Stojak z misą 6L - 3 szt. Wózek transportowy typu platforma - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa termostatyczna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 23 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła z siedziskiem plastikowym - 107 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło na nylonowej czteronożnej podstawie - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik do tlenu z nawilżaczem do gniazda AGA - 30 szt. (w tym: 15 szt. O/AiIT, 10 szt. O/Płucny, 5 szt. - O/Neurologiczny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.