Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Konin: Dostawa wyposażenia oddziałów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 170323 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia oddziałów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 1)Taboret do badania pacjentów bez oparcia - 20 szt. 2)Taboret do badania pacjentów z oparciem - 20 szt. 3)Stojak na kroplówki - 10 szt. 4)Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 50 mm - 1 szt. 5)Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 40 mm - 1 szt. 6)Wózek do worków foliowych 100 L - 7 szt. 7)Wózek do worków foliowych 60 L - 7 szt. 8)Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych - 4 szt. 9)Wiadro mobilne z uchwytem ze stali nierdzewnej - 8 szt. 10)Stojak z misą 6L - 3 szt. 11)Wózek transportowy typu platforma - 4 szt. Pakiet 2 - szafa termostatyczna - 1 szt. Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa - 23 szt. Pakiet 4 - Krzesła z siedziskiem plastikowym - 107 szt. Pakiet 5 - Krzesło na nylonowej czteronożnej podstawie - 2 szt. Pakiet 6 - Dozownik do tlenu z nawilżaczem do gniazda AGA - 30 szt. (w tym: 15 szt. O/AiIT, 10 szt. O/Płucny, 5 szt. - O/Neurologiczny) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie zastosowano
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul. Szpitalan 45, 62-504 Konin, pokój nr 3/13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyposażenie oddziałów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret do badania pacjentów bez oparcia - 20 szt. Taboret do badania pacjentów z oparciem - 20 szt. Stojak na kroplówki - 10 szt. Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 50 mm - 1 szt. Stół ze zlewem jednokomorowym i szafką wykonany ze stali kwasoodpornej, na tylnej ścianie fartuch z blachy o wysokości 40 mm - 1 szt. Wózek do worków foliowych 100 L - 7 szt. Wózek do worków foliowych 60 L - 7 szt. Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych - 4 szt. Wiadro mobilne z uchwytem ze stali nierdzewnej - 8 szt. Stojak z misą 6L - 3 szt. Wózek transportowy typu platforma - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa termostatyczna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 23 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła z siedziskiem plastikowym - 107 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło na nylonowej czteronożnej podstawie - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik do tlenu z nawilżaczem do gniazda AGA - 30 szt. (w tym: 15 szt. O/AiIT, 10 szt. O/Płucny, 5 szt. - O/Neurologiczny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- Dostawa drutu stalowego do belowania odpadów dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
- "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Sławnie" w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.