eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Dostawa fabrycznie nowego sprzętuciągnika wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Wągrowiec: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 170277 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu , ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685480, faks 067 2685480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje (wymagane dane techniczne) : I. Ciągnik rolniczy - szt.1 (rok produkcji (fabrycznie nowy) 2009 rok, Wymagana moc ciągnika 100 - 110 KM, Minimalna norma emisji spalin - TIER III, Pojemność silnika do 4500 dm3, Skrzynia biegów z rewersem elektrohydraulicznym 12/12, Minimalna wydajność pompy hydraulicznej 58 l/min. , Rozdzielacze hydrauliczne-2szt , Minimalny udźwig TUZ 4600 kg , Minimalna wymagana masa ciągnika 3800 kg, Klimatyzacja, Homologacja na dwie osoby, Komfortowy fotel operatora, Szyberdach, Obciążniki tylnych kół, Pneumatyczna instalacja sterowania hamulcami przyczepy, Dolny zaczep rolniczy, Zaczep transportowy, Ogumienie kół przednich (niskoprofilowe) 440/65 R24, Ogumienie kół tylnych (niskoprofilowe) 540/65 R34, Błyskowe światło ostrzegawcze, Napęd 4x4). II.Ramię hydrauliczne z głowicą bijakową - szt.1 (Minimalny zasięg ramienia w poziomie 5,5m, Minimalny zasięg ramienia w pionie 6,5m, Minimalny zasięg ramienia po skłonie rowu 3,6m, Minimalna wymagana masa ciągnika 3800 kg, Niezależny system hydrauliczny napełniony olejem o pojemności min.200,0 l, Chłodnica oleju, Sterowanie joystickiem w kabinie ciągnika, Komputer sterujący parametrami koszenia, System kopiowania terenu w pełnym zakresie pracy ramienia kontrolowany komputerem urządzenia, umożliwiającym pracę wzdłuż drogi z prędkością minimum 16 km/h, Minimalna moc silników hydraulicznych ramienia i głowicy 60 KM ,Wzmocniona konstrukcja, Tylne światła drogowe, Zabezpieczenie elektro-hydrauliczne ramienia i rotora głowicy, Głowica bijakowa o szerokości pracy minimum 1,5 m, Noże bijakowe wzmocnione umożliwiające obcinanie odrostów o średnicy do 8 cm, Wymagana ilość noży 24-28 , Wzmocniony rotor głowicy z pierścieniem do mocowania noży bijakowych, Minimalna moc na rotorze głowicy umożliwiająca pracę w bardzo trudnym terenie (niszczenie krzaków i drzewek) 60 KM, Możliwość stosowania noży wymiennych umożliwiających cięcie drzewek o średnicy do 10 cm, Montaż do ciągnika na koszt wykonawcy). III. Ładowacz czołowy do ciągnika z osprzętem - szt. 1 (Sterowanie joystickiem, Dwusekcyjna instalacja, Łyżka do materiałów sypkich 1,8 - 2,0 m zamykana, Widły do palet - przesuwane, Montaż do ciągnika na koszt wykonawcy). DODATKOWE WYMAGANIA OD WYKONAWCÓW: 1.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: wyciągi świadectwa homologacji ciągnika, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi wraz z katalogiem części osprzętu w języku polskim i części składowych wchodzących w skład wyposażenia. 2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu i BHP dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie Zamawiającego i w uzgodnionym terminie, jednak nie później niż 10 dni od dostarczenia sprzętu. 3. Do oferty należy dołączyć: a)oryginalny folder producenta oferowanych urządzeń, b)wyciąg aktualnego świadectwa homologacji na ciągnik ( z 2009 r.), c) znaki producenta CE maszyn pochodzących z produkcji seryjnej, d)tłumaczenie przysięgłe na język polski wszystkich dokumentów obcojęzycznych (nie mogą to być przedruki z Internetu), 4. Wykonawca gwarantuje prawidłową współpracę dostarczonych podzespołów razem z ciągnikiem. W przypadku uszkodzenia nośnika narzędzi (ciągnika rolniczego) spowodowanego niewłaściwą pracą dostarczonych podzespołów Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z naprawą nośnika. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że : 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów, które mają załączyć wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione dokumenty i oświadczenia: 1. Warunki kontraktowe : 1) formularz ofertowy ( na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ). 2) formularz cenowy ( na druku stanowiącym załącznik nr 1 do oferty). 3) oświadczenie o spełnieniu wymaganych parametrów jednostek sprzętowych (na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Warunki podmiotowe: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (druk stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w rozdz. V ust. 1. pkt. 1 SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul.Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat (pokój nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.