eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przetarg nieograniczony na budowę krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Białogard: Przetarg nieograniczony na budowę krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 170257 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. , ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 312 20 80, faks 94 312 20 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.bialogard.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych dotyczących Budowy krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie wraz z wyposażeniem - POD KLUCZ, oraz wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres prac do wykonania został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8. 2. Wykonawca dostarczy i zamontuje w całym budynku źródła światła typu LED SMD (oprawy bez zmian) o parametrach zgodnych z dokumentacją techniczną i zapewnieniem natężenia oświetlenia zgodnie obowiązującymi Normami. Wykonawca zobowiązany jest na odbiór końcowy wykonać badania natężenia oświetlenia. 3. Wykonawca dostarczy dmuchany tor wodny z przeszkodami dostosowany do basenów 25m składający się z 1 rampy, 1 podstawy (base), 1 mostu (bridge), 1 skały (cliff), 1 zjeżdżalni (slide) oraz sadzawki (pond) wraz z niezbędnym wyposażeniem (kompresor, paski łączące, fartuch łączący) np. typu Wibit Aquatrack lub równoważne. 4. Wykonawca dostarczy 100 szt. treningowych mat tatami (do sportów walki) o wymiarach 100x100cm i grubości 5cm wykonanych z pianki RG o średniej gęstości ok. 200kg/m3. Spód antypoślizgowy sprawiający, że maty nie rozjeżdżają się podczas treningów i idealnie przylegają do podłoża. Termicznie zgrzewane narożniki, wykonane pod kątem 90o zapewniające bardzo dobre przyleganie mat do siebie po ich rozłożeniu. 5. Wykonawca dostarczy osłony na słupy w pomieszczeniach -1.41A (1 słup S38), -1.41B (2 słupy S13 i S47). Osłony zabezpieczające wykonane będą z pianki RG (Wkład ) i wytrzymałego materiału PCV. Montaż za pomocą rzepu. 6. Wykonawca uporządkuje teren przyległy do budowanego kompleksu o powierzchni ~ 4 ha (niwelacja, humusowanie i obsianie trawą). 7. Wykonawca dostarczy Kolorową Kopiarkę A3 posiadającą następujące funkcje: OGÓLNE a) Drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie, archiwizacja dokumentów b) Szybkość w stronach na minutę A4: min. 23 w trybie czarno-białym i min. 23 w trybie kolorowym c) Szybkość w stronach na minutę A3: min. 11 w trybie czarno-białym i min. 11 w trybie kolorowym d) Pojemność podajników papieru: min. 600 arkuszy standardowo e) Dupleks: TAK f) Interfejs standardowy: USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T KOPIARKA g) Sorter elektroniczny: TAK h) Rozdzielczość skanowania w trybie cz.-b. (dpi) min.: 600 x 600, 600 x 400, 600 x 300 i) Rozdzielczość skanowania w trybie kolorowym (dpi) min.: 600 x 600 j) Rozdzielczość druku (dpi) min. 600 x 600, 9600 x 600 PODAJNIK DOKUMNETÓW k) Dupleks: TAK l) Pojemność podajnika oryginałów (kartek): 100 SKANER m) Skaner sieciowy: TAK n) Skanowanie w trybach pull scan i push scan: TAK o) Skanowanie do: pulpit, FTP, Email, folderu sieciowego, pamięci USB DRUKARKA p) Drukarka sieciowa: TAK q) Rozdzielczość (dpi) min.: 600 x 600 r) Podwyższona rozdzielczość (dpi) min.: 9600 equivalent x 600 8. Wymienione w SIWZ i załącznikach nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby, produkty równoważne, nie gorsze niż projektowane, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). 9. Przedstawione do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym i nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w projektach budowlano-wykonawczych nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano-wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. 10. Inwestycja objęta jest dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Wojewódzkiego Wieloletniego Programu Rozwoju Bazy Sportowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe ustala się w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 47 8562 0007 0003 4324 2000 0010 z dopiskiem Wadium przetargowe - RBM Basen. b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), z opisem Wadium przetargowe - RBM Basen należy dołączyć do oferty. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e, obejmujący okres związania Wykonawcy ofertą, należy złożyć w biurze - kasie BOSiR Sp. z o.o. w postaci oryginału, a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 6. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonawca wykonał min 2 obiekty budowlane, w tym: 1 obiekt budowlany o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażony w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto i 1 obiekt budowlany wyposażony w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym dysponowanie co najmniej: - Kierownik Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie budowlanym o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażonym w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto; - Kierownik Robót w specjalności drogowej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 2 inwestycjach drogowych, o wartości nie niższej niż 400 tys. zł brutto każda; - Kierownik Robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i gazowych oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie budowlanym o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażonym w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto; - Kierownik Robót w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie budowlanym o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażonym w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto; - specjalistą w zakresie technologii basenowej, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu lub nadzorowaniu instalacji technologii basenowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wraz z odpowiedzialnością za podwykonawców za szkody w mieniu lub na osobie wyrządzone przez Wykonawcę lub podwykonawców w trakcie realizacji zadania, powstałe w związku z realizacją zadania określonego w kontrakcie, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia oraz za szkody wyrządzone pracownikom ubezpieczonego powstałe w następstwie wypadku przy pracy, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia; - posiadanie środków lub zdolności kredytowej na kwotę 5 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy termin podpisania umów na finansowanie inwestycji ulegnie zmianie; 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i którym strony nie mogły zapobiec np. powódź, trąba powietrzna, huragan; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako ciągłe: opady deszczu dłuższych niż 7 dni kalendarzowych, występowanie niskich temperatur uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni kalendarzowych; 4) zmiany składu zespołu wykonawcy, wymienionego w załączniku nr 6 do SIWZ, pod warunkiem, że jego kwalifikacje i doświadczenie będą równorzędne z wymaganymi w SIWZ i zatwierdzone przez zamawiającego, 5) zmniejszenia przedmiotu zamówienia z przyczyn technicznych lub gospodarczych. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sport.bialogard.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o, ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard, w biurze ośrodka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o, ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard, w biurze ośrodka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.