eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup nowych systemów mikrofonów bezprzewodowych i zwrotnych (znak sprawyBZ/SZP-2/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Warszawa: Zakup nowych systemów mikrofonów bezprzewodowych i zwrotnych (znak sprawy: BZ/SZP-2/14)
Numer ogłoszenia: 170256 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowych systemów mikrofonów bezprzewodowych i zwrotnych (znak sprawy: BZ/SZP-2/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na wyposażenie bazy wozów transmisyjnych profesjonalnej klasy 4-kanałowego systemu mikrofonów bezprzewodowych wraz z bezprzewodowym systemem monitorowym oraz kompleksowym systemem analizy i zarządzania widmem radiowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.10.00 - Urządzenia do nadawania audycji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionych w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę systemów mikrofonów bezprzewodowych, o łącznej wartości 100.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionych w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1) - pkt 10.1.3) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionych w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionych w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionych w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółową specyfikację techniczną producenta oferowanego sprzętu lub inne dokumenty techniczne producenta zawierające opisy techniczne i funkcjonalne oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu w formie drukowanej, na potwierdzenie spełnienia wymagań technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ; Wypełniony Formularz asortymentowy - wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ; Wypełnione Warunki gwarancji - wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ; pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt. 10.1.2) - 10.1.3) SIWZ, a w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienie, wykazując spełnienie warunku określonego w pkt. 8.1.3. SIZW, będą polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, również w szczególności pisemne zobowiązania, o których mowa w pkt 10.1.4 SIWZ. 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ i w pkt. 10.3. SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ. Postanowienia pkt. 10.5. 2) SIWZ mają zastosowanie; 3) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do przedłożenia dokumentu wymienionego w pkt. 10.4.1) SIWZ; 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia dokumentu o którym mowa w pkt. 10.6.1) - 10.6.4) SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Przedłużenie za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 w przypadku wystąpienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania umowy. 3. Zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne dla Zamawiającego lub związane są z wystąpieniem następujących okoliczności: a) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy, b) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT, c) zmiany albo rezygnacji Podwykonawcy na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym celu Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 7 dni od dnia zmiany lub rezygnacji dotychczasowego Podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu dokumenty w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) potwierdzające spełnianie przez proponowanego Podwykonawcę warunków udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W razie wystąpienia istotniej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zwarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Konieczność wielokrotnego dokonywania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy lub konieczność dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, może stanowić podstawę do odstąpienia Zamawiającego od umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85, 00-977, pok. 351, piętro III, O-1 (stary budynek) od pn. do pt. w godz. 8:00 - 16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, do skrzynki wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) i oznaczony w sposób wskazany w pkt. 16.1 SIWZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Strony ustalają, że za realizację przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie umowne ustalone w ofercie cenowej Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej Umowy, 2. Zapłata wynagrodzenia ustalonego w ust. 1 nastąpi przelewem bankowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT wystawionej po podpisaniu bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego (zgodnie z § 1 ust. 3 Umowy). 3. W kwocie określonej w ust. 1 mieszczą się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z cłem, opłatami i podatkami i wyczerpuje wszelkie zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. 4. Płatność, o której mowa w ust. 3 , zostanie przekazana przelewem na rachunek Wykonawcy: 5. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień wydania dyspozycji dokonania przelewu bankowi prowadzącemu rachunek Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania listem poleconym faktury wynikającej z realizacji niniejszej umowy do Biura Ekonomii i Finansów Polskiego Radia S.A. przy al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, lub złożenia jej osobiście w sekretariacie Biura Ekonomii i Finansów INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.